globalmoto_duben_nolan





Téma: Rekluse spojka
 
4.11.2009 v 10:04
Máte někdo zkušenost (reálnou:)) s automat. spojkou Rekluse - provedení PRO: jak výrazně se sníží tuhost spojk. páčky u 450 + životnost + postřehy z provozu.
Rekluse
zkušenost z SK
dík

1 reakcí na tento příspěvek Rekluse spojka

31.1.2012 v 12:43 | Nahoru | #121
spojku rekluse sem ted pořídil na crf 450r a sem vcelku zvědav jak si budem rozumět. pak přihodím nazory.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

21.2.2012 v 14:41 | Nahoru | #122

herbelife píše: spojku rekluse sem ted pořídil na crf 450r a sem vcelku zvědav jak si budem rozumět. pak přihodím nazory.

dnes sem na CRF450R namontoval spojku rekluse a je to vcelku zajimave hlavně vědět kdy používat pačku spojky a kdy né. tuhost pačky při volnoběžnych otáčkach je prakticky žadná pouze odpor lanka.spojka.páčka je upe hluchá. při zvyšeni ot. motoru na 2 tis. spojková páčka funguje uplně stejně jak u klasické spojky. odpor pačky je o polivinu menši . krasně jde ovládat 1 prstem. funkce spojky- na volnoběh beze spojky zařadím rychlost -moto stojí. začnu zvyšovat ot. motoru a moto se plynule rozjede. nad 2 tis otáček je spojka napevno seplá že to hrabe nebo se to staví na zadní. jezdíl sem stím asi hodinu a rychle sem si zvykl na nové ovladani moto. rozjezdy v kopci sou paradní a plynule. bez hrabani . zaleží jak otočím plynem. s motorkou spadnu tak spojka se automat. vypne na volnoběžné otáčky. moto pokud zvednu a jesště nezdechlo tak mužu vesele pokračovat v jizde. pokud zdechne mužu startovat se zařazenym kvaltem. . spolehlivost zatím nevím mam cca 1 hod na tom najete. nevyhoda te spojky je že moto nejde roztlačit z kopce. pouze startovat nožně. věřím že si budem rozumět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

21.2.2012 v 19:15 | Nahoru | #123
herbelife> Zajima mě, jak je to třeba na skocich? Když letim nějakou lavici a potřebuju si ve vzduchu přibrzdit zadek, jestli se ta spojka musi mačkat nebo jestli prostě šlapnu na tu zadni brzdu a motor bude běžet dal... Jak to teda je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

21.2.2012 v 19:46 | Nahoru | #124

Bunker píše: herbelife> Zajima mě, jak je to třeba na skocich? Když letim nějakou lavici a potřebuju si ve vzduchu přibrzdit zadek, jestli se ta spojka musi mačkat nebo jestli prostě šlapnu na tu zadni brzdu a motor bude běžet dal... Jak to teda je?

zatím sem stím neskakal ale je jasne pokud zaslapmeš zadní kolo tak padaj ot. motoru na vonobeh a spojka se v ten okamžik rozepíná . zítra třeba zkusím s nejakym kvaltem zaflokovat a motor by nemel zechnout. zitra to prubnu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

21.2.2012 v 21:04 | Nahoru | #125
herbelife> motor někdy chcípne při zašlápnutí, když máš vyšší kvalt nebo máš nastaveny otáčky rozepnutí spojky moc nízko - motor je v nízkých otáčkách a těsně před rozepnutím spojky už nemá sílu se převalit - všechny Rekluse spojky máme nakonec nastaveny s nejtvrdší pružinou a max. počtem kuliček - u verze Pro, u lamelových spojek se nastaví jen tvrdší pružinou

(reakce na) Rekluse spojka

21.2.2012 v 21:21 | Nahoru | #126

Monix píše: herbelife> motor někdy chcípne při zašlápnutí, když máš vyšší kvalt nebo máš nastaveny otáčky rozepnutí spojky moc nízko - motor je v nízkých otáčkách a těsně před rozepnutím spojky už nemá sílu se převalit - všechny Rekluse spojky máme nakonec nastaveny s nejtvrdší pružinou a max. počtem kuliček - u verze Pro, u lamelových spojek se nastaví jen tvrdší pružinou

aha no ja si řikal že tam mam nějake pružiny navíc. no nic zitra a v nejbližších dnech budu testovat - laborovat aby mě to vyhovovalo.

1 reakcí na tento příspěvek Rekluse spojka

7.5.2012 v 15:47 | Nahoru | #127
Kde se tohle a za jakou Cenu dá dneska pořídit na CRF450?

(reakce na) Rekluse spojka

7.5.2012 v 15:48 | Nahoru | #128
Jirka-F> Cca 20000

Rekluse spojka

7.5.2012 v 15:51 | Nahoru | #129
Jsem někde viděl i za 15000,- ale nevim jaka to je verze a ani jaky jsou rozdíly mezi verzi PRO, z-start atd .... :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

13.5.2012 v 17:13 | Nahoru | #130
Monix> Zdarec. Chtěl sem se zeptat kolik máš na spojce najeto mth a jestli jsi něco už měnil? Dík

1 reakcí na tento příspěvek Rekluse spojka

13.5.2012 v 18:20 | Nahoru | #131
Z-Start pro 100mth Husaberg FE beze zmeny funkcnosti.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

13.5.2012 v 19:49 | Nahoru | #132

xfany píše: Z-Start pro 100mth Husaberg FE beze zmeny funkcnosti.....


Tak to je docela napohodu. A na kolik tě vyšla a jak seš spokojený?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

13.5.2012 v 20:50 | Nahoru | #133

Petersonn píše: Monix> Zdarec. Chtěl sem se zeptat kolik máš na spojce najeto mth a jestli jsi něco už měnil? Dík


Na první moto - RMZ250K9 - má nyní cca 130mth. - už ji jezdí nový majitel - a stále bez problémů. Na druhé moto - opět RMZ250K9:) - jsem ji v cca 90mth. prodával a opět bez problémů. Na třetí moto - RMZ250L12 - mám nyní cca 25mth. a přendanou Rekluse spojku z předchozí K9 - a stále OK. Jezdím s tím cc závody - cca 10 za sezonu, hodně MX trénink, jednou za rok Rumunsko. Olej v motoru měním po cca 4-8mth - podle typu zatížení.
Jediné, co se musí nastavit - mimo otáček a rychlosti spínání spojky (individuálně podle jezdce) - u spojky je měrka, která měří opotřebení lamel - když si nové lamely sednou, tak se dává z příbalu spojky jeden silnější plech. Výrobce tvrdí, že Rekluse šetří spojku (lamely, plechy, koš) a podle mých zkušeností to bude asi pravda. Až budu rozebírat, tak sem mohu dát foto koše.
Kamarád má mj. na CRF450 rok 10 nebo 11 - cca 80mth. - a taky stále bez problémů.
Máme ale přímou zkušenost jen s verzí Z-Start Pro (kuličky), jak v reálu fungují lamelové verze nevím. Nyní zkoušíme základní verzi EXP (lamely)na CRF250/11 a zatím rozpaky.
Ceny - viz web výrobce, místo USD si dej Euro, přidej něco za dopravu a na tolik tě spojka vyjde - ať ji koupíš v EU nebo necháš poslat (proclít atd.) z USA - obojí vyzkoušeno - rozdíl minimální. Přepočteno na CZK - základní lamelová verze EXP stojí cca 10k - podle mě vyhozené peníze, kuličková verze Z-Start Pro cca 16k, plná lamelová verze CoreEXP cca 24k.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

13.5.2012 v 21:07 | Nahoru | #134

Monix píše: Na první moto - RMZ250K9 - má nyní cca 130mth. - už ji jezdí nový majitel - a stále bez problémů. Na druhé moto - opět RMZ250K9:) - jsem ji v cca 90mth. prodával a opět bez problémů. Na třetí moto - RMZ250L12 - mám nyní cca 25mth. a přendanou Rekluse spojku z předchozí K9 - a stále OK. Jezdím s tím cc závody - cca 10 za sezonu, hodně MX trénink, jednou za rok Rumunsko. Olej v motoru měním po cca 4-8mth - podle typu zatížení.
Jediné, co se musí nastavit - mimo otáček a rychlosti spínání spojky (individuálně podle jezdce) - u spojky je měrka, která měří opotřebení lamel - když si nové lamely sednou, tak se dává z příbalu spojky jeden silnější plech. Výrobce tvrdí, že Rekluse šetří spojku (lamely, plechy, koš) a podle mých zkušeností to bude asi pravda. Až budu rozebírat, tak sem mohu dát foto koše.
Kamarád má mj. na CRF450 rok 10 nebo 11 - cca 80mth. - a taky stále bez problémů.
Máme ale přímou zkušenost jen s verzí Z-Start Pro (kuličky), jak v reálu fungují lamelové verze nevím. Nyní zkoušíme základní verzi EXP (lamely)na CRF250/11 a zatím rozpaky.
Ceny - viz web výrobce, místo USD si dej Euro, přidej něco za dopravu a na tolik tě spojka vyjde - ať ji koupíš v EU nebo necháš poslat (proclít atd.) z USA - obojí vyzkoušeno - rozdíl minimální. Přepočteno na CZK - základní lamelová verze EXP stojí cca 10k - podle mě vyhozené peníze, kuličková verze Z-Start Pro cca 16k, plná lamelová verze CoreEXP cca 24k.


Když na mou mají jeen coreEXP a v tom je jaký rozdíl oproti kuličkové?

(reakce na) Rekluse spojka

13.5.2012 v 22:25 | Nahoru | #135

Petersonn píše: Tak to je docela napohodu. A na kolik tě vyšla a jak seš spokojený?



Stala me 9tis kc je sundavana z jine moto pri prodeji....

Je to zajimava vec ale ne kazdemu to sedi..... Ja spokojeny jsem. Z doladenim tlustym plechem mezi lamely souhlasim jinak spojka cuka.... vse je jednoduche montaz a udrzba-kontrola..... kdyz sezenes jetou nic tim nezkazis....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

14.5.2012 v 07:54 | Nahoru | #136
Petersonn> rozdíl cexp vers. zstart - velkou praktickou zkušenost nemám. Co jsem slyšel, tak cexp by měla mít možnost nastavit ostřejší MX náběh, tuhost páčky spojky je jako originál - zstart je téměř nulová a zvyšuje se až s otáčkami - a doporučují cexp pro profi MX i enduro (zstart jen pro profi enduro). Ale pro hobíka tam bude asi rozdíl jen v ceně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

14.5.2012 v 14:16 | Nahoru | #137
Monix> Můžeš prosím Tě rozvést ty výhrady proti základu EXP (vyhozený peníze) ev. ty rozpaky u CRF250?

(reakce na) Rekluse spojka

14.5.2012 v 16:10 | Nahoru | #138

dr.Sagar píše: Monix> Můžeš prosím Tě rozvést ty výhrady proti základu EXP (vyhozený peníze) ev. ty rozpaky u CRF250?


výhrady k EXP: máš ve spojce o jednu lamelu míň + páčka spojky je stejně tuhá jako originál + pocitově agresivnější záběr (nejde nastavit) - jel jsem na tom chvíli a bylo ve standardním setupu, ale zdála se mi mnohem míň user friendly a asi nebude tak odolná. Kluk co si to dal do moto, tak po první zkušenosti reálně uvažuje, že vyhodí.
Výhodu v EXP vidím, mimo ceny, jedinou - jednoduchá montáž - nemusíš měnit koš spojky, jen věnec EXP vyměníš za 2 lamely a plech.
Dobré porovnání je Rekluse porovnání

Rekluse spojka

14.5.2012 v 16:39 | Nahoru | #139
Díky. Mě se to právě kvůli jednoduchosti montáže a ceně jevilo, jako ideální řešení. Tak zase neušetřim :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

14.5.2012 v 19:36 | Nahoru | #140

Monix píše: Petersonn> rozdíl cexp vers. zstart - velkou praktickou zkušenost nemám. Co jsem slyšel, tak cexp by měla mít možnost nastavit ostřejší MX náběh, tuhost páčky spojky je jako originál - zstart je téměř nulová a zvyšuje se až s otáčkami - a doporučují cexp pro profi MX i enduro (zstart jen pro profi enduro). Ale pro hobíka tam bude asi rozdíl jen v ceně.


To mě napsali taky že to je motokrosová spojka tak se dá jet ostřeji na trati, nebo s větším kvaltem v zátočinách. Peněz je to hafo, jde o to co to vydrží a co sojí případná oprava..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

14.5.2012 v 22:14 | Nahoru | #141
Petersonn> výdrže bych se nebál, hlavní je se rozhodnout, jestli si uděláš radost nebo ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

15.5.2012 v 19:26 | Nahoru | #142

Monix píše: Petersonn> výdrže bych se nebál, hlavní je se rozhodnout, jestli si uděláš radost nebo ne


To mi psali taky že to vydží stejně a lamely jsou stejný, akorát že ten coreEXP psali že je motokrosovej model, aby to nebyl moc divoký náběh spojky a né tak pozvolnější jak na tý na enduro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

15.5.2012 v 21:22 | Nahoru | #143
Petersonn> ber to reálně - jak bude fungovat na TE250 a sedne tobě osobně stejně poznáš, až namontuješ - vyzkoušet není kde. Já sám bych jinou než kuličkovou spojku nechtěl - vyhovuje mému stylu ježdění. Jde jen o rozhodnutí, zda to riskneš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

16.5.2012 v 09:56 | Nahoru | #144

Monix píše: Petersonn> ber to reálně - jak bude fungovat na TE250 a sedne tobě osobně stejně poznáš, až namontuješ - vyzkoušet není kde. Já sám bych jinou než kuličkovou spojku nechtěl - vyhovuje mému stylu ježdění. Jde jen o rozhodnutí, zda to riskneš.


Tak teď jsi mi pomohl ještě víc když jsi napsal že jinou jak kuličkovou bys nechtěl
Dokud se to nevyzkouší tak nic nevíš no to máš pravdu..

(reakce na) Rekluse spojka

16.5.2012 v 20:54 | Nahoru | #145
Petersonn> musíš si hlavně sám sobě zdůvodnit, že jí nutně potřebuješ a dál už neřešit - nic okolo motorek nebývá racionální rozhodnutí

Rekluse spojka

1.1.2013 v 16:44 | Nahoru | #146
Nevíte někdo zda se nechá napasovat rekluse Z-start PRO do TM 300? Někde jsem čet, že má shodnou spojku s dvoutaktní hondou cr 250 a do té se rekluse spojka vyrábí...

1 reakcí na tento příspěvek Rekluse spojka

12.6.2013 v 20:00 | Nahoru | #147
Neznáte nějakou firmu na Vysočině co montuje rekluse?Nebo někde okolo Brna? Díky

(reakce na) Rekluse spojka

13.6.2013 v 12:30 | Nahoru | #148
Petersonn> hoj nevim sice jak si na tom co se tyče zrucnosti ale mam takovej pocit ze clovek co se drobet hrabe v motorce by to mel zmaknout doma v pohode ja mem sice vezi exp tam jen vyndas 3 puvodni lamely bouchnes tam misto nich lamelu od rekluse das jiny 4pruziny od rekluse zavres viko nastelujes na bovdenu spojkovi lanko aby tam byla predepsana vule a sestelujes si zaber podle libosti hlavne to chce mit sestelovanej karbec aby tam nebyla dira a zvednout lehce volnobeh aby ti motorka lehce pochodovala pri zarazenym kvaltu a zaroven sla udrzet nohama tod vse. Jinak co se tyče mě na moji xr650r rekluse funguje perfektne ani nevim co bych o ni vic napsal chce to proste zkusit kdo nezkusi neuveří

Rekluse spojka

13.6.2013 v 19:58 | Nahoru | #149
To Peterson: ono je uplně jedno, jakou máš, vše se nastavuje a právě na motocross bude lepší jí nemít tak natvrdo. Zas na enduro právě naopak, vidíš překážku a v podstatě z fleku to hodíš na zadní jen plynem.
Taky jde o to, že ná na každou moto se dělá kuličková verze.
Na MX je super to, že si jí nezašlápneš, rozbitý prudký sjezdy uplně v pohodě a je mi jedno, co dělá zadní kolo.

Rekluse spojka

13.6.2013 v 23:12 | Nahoru | #150
Sundal jsem ze své Z-start. Jetá 130 mth bez problémů. Byla na Ktm exc 300 2011. Půjde i na 250. Od roku počítám 2007-2011 a to i novější husabergy. K spojce je potřeba koupit jen zajišťovací podložka pod matku. Která se dá použít originál co tam máte. Ale měla by se dávat nová. Cena 10 000,- Kč.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist