globalmoto_kveten





Téma: Rekluse spojka
 
4.11.2009 v 10:04
Máte někdo zkušenost (reálnou:)) s automat. spojkou Rekluse - provedení PRO: jak výrazně se sníží tuhost spojk. páčky u 450 + životnost + postřehy z provozu.
Rekluse
zkušenost z SK
dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

13.5.2012 v 20:50 | Nahoru | #1

Petersonn píše: Monix> Zdarec. Chtěl sem se zeptat kolik máš na spojce najeto mth a jestli jsi něco už měnil? Dík


Na první moto - RMZ250K9 - má nyní cca 130mth. - už ji jezdí nový majitel - a stále bez problémů. Na druhé moto - opět RMZ250K9:) - jsem ji v cca 90mth. prodával a opět bez problémů. Na třetí moto - RMZ250L12 - mám nyní cca 25mth. a přendanou Rekluse spojku z předchozí K9 - a stále OK. Jezdím s tím cc závody - cca 10 za sezonu, hodně MX trénink, jednou za rok Rumunsko. Olej v motoru měním po cca 4-8mth - podle typu zatížení.
Jediné, co se musí nastavit - mimo otáček a rychlosti spínání spojky (individuálně podle jezdce) - u spojky je měrka, která měří opotřebení lamel - když si nové lamely sednou, tak se dává z příbalu spojky jeden silnější plech. Výrobce tvrdí, že Rekluse šetří spojku (lamely, plechy, koš) a podle mých zkušeností to bude asi pravda. Až budu rozebírat, tak sem mohu dát foto koše.
Kamarád má mj. na CRF450 rok 10 nebo 11 - cca 80mth. - a taky stále bez problémů.
Máme ale přímou zkušenost jen s verzí Z-Start Pro (kuličky), jak v reálu fungují lamelové verze nevím. Nyní zkoušíme základní verzi EXP (lamely)na CRF250/11 a zatím rozpaky.
Ceny - viz web výrobce, místo USD si dej Euro, přidej něco za dopravu a na tolik tě spojka vyjde - ať ji koupíš v EU nebo necháš poslat (proclít atd.) z USA - obojí vyzkoušeno - rozdíl minimální. Přepočteno na CZK - základní lamelová verze EXP stojí cca 10k - podle mě vyhozené peníze, kuličková verze Z-Start Pro cca 16k, plná lamelová verze CoreEXP cca 24k.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

13.5.2012 v 21:07 | Nahoru | #2

Monix píše: Na první moto - RMZ250K9 - má nyní cca 130mth. - už ji jezdí nový majitel - a stále bez problémů. Na druhé moto - opět RMZ250K9:) - jsem ji v cca 90mth. prodával a opět bez problémů. Na třetí moto - RMZ250L12 - mám nyní cca 25mth. a přendanou Rekluse spojku z předchozí K9 - a stále OK. Jezdím s tím cc závody - cca 10 za sezonu, hodně MX trénink, jednou za rok Rumunsko. Olej v motoru měním po cca 4-8mth - podle typu zatížení.
Jediné, co se musí nastavit - mimo otáček a rychlosti spínání spojky (individuálně podle jezdce) - u spojky je měrka, která měří opotřebení lamel - když si nové lamely sednou, tak se dává z příbalu spojky jeden silnější plech. Výrobce tvrdí, že Rekluse šetří spojku (lamely, plechy, koš) a podle mých zkušeností to bude asi pravda. Až budu rozebírat, tak sem mohu dát foto koše.
Kamarád má mj. na CRF450 rok 10 nebo 11 - cca 80mth. - a taky stále bez problémů.
Máme ale přímou zkušenost jen s verzí Z-Start Pro (kuličky), jak v reálu fungují lamelové verze nevím. Nyní zkoušíme základní verzi EXP (lamely)na CRF250/11 a zatím rozpaky.
Ceny - viz web výrobce, místo USD si dej Euro, přidej něco za dopravu a na tolik tě spojka vyjde - ať ji koupíš v EU nebo necháš poslat (proclít atd.) z USA - obojí vyzkoušeno - rozdíl minimální. Přepočteno na CZK - základní lamelová verze EXP stojí cca 10k - podle mě vyhozené peníze, kuličková verze Z-Start Pro cca 16k, plná lamelová verze CoreEXP cca 24k.


Když na mou mají jeen coreEXP a v tom je jaký rozdíl oproti kuličkové?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rekluse spojka

14.5.2012 v 14:16 | Nahoru | #3
Monix> Můžeš prosím Tě rozvést ty výhrady proti základu EXP (vyhozený peníze) ev. ty rozpaky u CRF250?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist