Dík za fundované odpovědi
2 reakcí na tento příspěvek řetězová sada
Na cestování asi dobrý, na stuntriding výborný .
1 reakcí na tento příspěvek řetězová sada
Naposledy editováno 31.10.2009 08:45:11
1 reakcí na tento příspěvek řetězová sada
1) Se sériovým převodem vytočíš nejvyšší kvalt do omezovače, s trošku lehčím převodem bude lepší akcelerace ale klesne ti maximálka.
2) Se sériovým převodem se do omezovače nedostaneš, s trošku lehčím převodem ti stoupne maximálka a zlepší se akcelerace.
Pokud to přeženeš a dáš moc lehkej tak klesne maximálka v obou případech ale o to víc se zlepší akcelerace.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetězová sada
1) Se sériovým převodem vytočíš nejvyšší kvalt do omezovače, s trošku lehčím převodem bude lepší akcelerace ale klesne ti maximálka.
2) Se sériovým převodem se do omezovače nedostaneš, s trošku lehčím převodem ti stoupne maximálka a zlepší se akcelerace.
Pokud to přeženeš a dáš moc lehkej tak klesne maximálka v obou případech ale o to víc se zlepší akcelerace.[/quote
??? To jsem nějak nepobral... no než začnu chtračit o převodech, nechám si to vysvětlit jak to myslíš
1 reakcí na tento příspěvek řetězová sada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetězová sada
1) ubereš 1 zub na přední rozetce --- stane se toto.. Maximálka se opravdu sníží, lehce bude proměřovat tacho( u ktere seriove neproměřuje) ale převodovy poměr se změní na 3,68 : 1 z toho vyplývá pokud si dáš převodový poměr před změnou a po změne do poměru a to tak že puvodní maš nahoře a změněnym poměrem to vydělíš tak dotaneš číslo menší než 1 ... v tomto případě 3,5 \ 3,68 výsledek je 0,95 a s kroutákem se stane toto: puvodni kroutak dělíš timto číslem a máš výsledek stale v newtonmetrech a to 120 \ 0,95 je to 126,3 Nm
jednoduše si dopočítej svuj motocykl... a protože to same co se děje s kroutakem tak se musí opačně dít s maximální rychlostí...
Chápeš to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetězová sada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetězová sada
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetězová sada
Naposledy editováno 11.05.2012 21:35:42
judy46 píše: VITEK_M> ok takže ted jsem to spočítal a vyšlo mi to tak,že přední kolečko o zub mín + o dva zuby víc na rozetě a mělo by to být dostačující dík za to polopatické vysvětlení,bo jsem si to nedokázal nějak úplně představit.
To už bude mít kvalty jak kroska, nechal byt to kolečko být.
www.gearingcommander.com/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |