Téma: Královská třída 500ccm-historie
 
29.10.2009 v 17:47
Asi je všem známo že pullitrové dvoutakty sou pro motokros už dávno historii a často sou odsuzovány pro nevyužitelný výkon na trati a zastarale podvozky ktere se napr. u hondy cr 500 od roku 91 už nijak vyrazně nevyvíjely.Zaujala mě honda cr 500 af a tak sem se o ni chtěl něco dozvědět, jestli se jeětě vyrabí a taky kde a kdo ji vyrábí.Nějaka firma v usa HONDASERVICE ale motory cr 500 začla davat do deltabox ramu už od roku 97 kdy se poprve objevily u cr 125 a 250.Na jejich strankách sem něco početl (za pomoci překladače anglicky umim akorat yes a no)třeba že motorky rok od roku vyvyjí a kompletuji pod dohledem a normama značky honda.A taky sem narazil na zajímavý test v transworld motocross crf 450 vs. cr 500 af z roku 2004 a zaujali mě časy na trati.Jeli 3 jezdci kazdy na obou motorkach na stejne trati.

CR500AF Limited Edition VS. CRF450R
CR500AF LE
Donn Maeda: 158.69
Mitchell Bailey: 153.44
Ryan Cooley: 149.03
CRF450R
Donn Maeda: 159.06
Mitchell Bailey: 155.12
Ryan Cooley: 153.78

Jména jezdců neznám a sám z vlastnich zkušeností nevim jestli tomu veřit nebo ne pač sem nikdy na čas na trati nejezdil.A tak přemýšlím proč vlastně tyto motorky přestali vyvíjet???Jak by to asi vypadalo kdyby se tyto motorky vyvíjeli ze stejným důrazem jako dnes 4takty.Zajímají mě vaše názory, zkušenosti a komentáře.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

21.7.2013 v 09:41 | Nahoru | #1

Vana666 píše: IvoTregr> podle mě hluk není záminka, hluk opravdu vadí. Ta Yamaha R6 je lidem určitě stejně odporná jako krosová motorka, rozdíl je v tom že silniční motorkář udělá kravál ale hned zmizí takže není s kým bojovat. Krosová trať je furt na jednom místě a moc se bránit nemůže, takže to remcání mají lidi mnohem snadnější a s velkou šancí na výhru.

Za sebe můžu říct, že bych taky nerad furt poslouchal krosovou trať v blízkosti svého baráku a uřvané silničáky z duše nenávidím a ty jejich odporné výfuky bych nejradši zakázal taky. A to motorkama celkem žiju. Takže jak to pak asi vidí lidi co jsou zaměřeni úplně jinak ?

asi máš pravdu, ale nedávno tady se psalo o zrušení tratě u 49°33'09'' S - 17°14'12'' V. Tato trať byla vedle dálnice kde je hluk neustále. ještě tady

Naposledy editováno 21.07.2013 10:04:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

21.7.2013 v 10:20 | Nahoru | #2
IvoTregr> jistě, ale u dálnice jsou lidi nasraní na kravál permanentně a jakékoliv jeho zvýšení vnímají taky negativně. A rádi bojujou tam, kde cítí šanci na výhru. Nad motorkama zvítězit můžou, nad dálnicí ne. Tak jdou aspoň po těm motorkách

Ještě jednou opakuju, kdyby motorky jezdily potichu, tyhle problémy by prakticky nebyly. Už by zbýval jen ten prach a ten dnes řešitelný je. Hluk zatím ne.

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

21.7.2013 v 12:33 | Nahoru | #3
IvoTregr> Máš naprostou pravdu, ten hluk motorů je jen záminka a je smutné, že na likvidaci motokrosové tratě stačí ČASTO POUZE NĚKOLIK LIDÍ, SE SVÝM OTRAVOVÁNÍM NA RADNICI S RŮZNÝMI ŽÁDOSTMI A PETICEMI. Nechápu, proč příznivci, kterých je daleko víc neudělají to samé a nezavalí radnici svými žádostmi o zachování tratí! Poslat jedno vyjádření, když už je prakticky rozhodnuto o likvidaci trati je o ničem! Chce to hromadně psát a zavalovat příslušné úředníky žádostmi, argumenty a peticemi a samozřejmě se každou chvíli dostavovat osobně! Ono to nejde prohrát, 100 nebo více lidí, má daleko větší váhu, než dva chroničtí stěžovatelé!

Naposledy editováno 21.07.2013 14:02:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist