CR500AF Limited Edition VS. CRF450R
CR500AF LE
Donn Maeda: 158.69
Mitchell Bailey: 153.44
Ryan Cooley: 149.03
CRF450R
Donn Maeda: 159.06
Mitchell Bailey: 155.12
Ryan Cooley: 153.78
Jména jezdců neznám a sám z vlastnich zkušeností nevim jestli tomu veřit nebo ne pač sem nikdy na čas na trati nejezdil.A tak přemýšlím proč vlastně tyto motorky přestali vyvíjet???Jak by to asi vypadalo kdyby se tyto motorky vyvíjeli ze stejným důrazem jako dnes 4takty.Zajímají mě vaše názory, zkušenosti a komentáře.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
Vana666 píše: IvoTregr> podle mě hluk není záminka, hluk opravdu vadí. Ta Yamaha R6 je lidem určitě stejně odporná jako krosová motorka, rozdíl je v tom že silniční motorkář udělá kravál ale hned zmizí takže není s kým bojovat. Krosová trať je furt na jednom místě a moc se bránit nemůže, takže to remcání mají lidi mnohem snadnější a s velkou šancí na výhru.
Za sebe můžu říct, že bych taky nerad furt poslouchal krosovou trať v blízkosti svého baráku a uřvané silničáky z duše nenávidím a ty jejich odporné výfuky bych nejradši zakázal taky. A to motorkama celkem žiju. Takže jak to pak asi vidí lidi co jsou zaměřeni úplně jinak ?
Naposledy editováno 21.07.2013 10:04:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
Ještě jednou opakuju, kdyby motorky jezdily potichu, tyhle problémy by prakticky nebyly. Už by zbýval jen ten prach a ten dnes řešitelný je. Hluk zatím ne.
Naposledy editováno 21.07.2013 14:02:23