Téma: Královská třída 500ccm-historie
 
29.10.2009 v 17:47
Asi je všem známo že pullitrové dvoutakty sou pro motokros už dávno historii a často sou odsuzovány pro nevyužitelný výkon na trati a zastarale podvozky ktere se napr. u hondy cr 500 od roku 91 už nijak vyrazně nevyvíjely.Zaujala mě honda cr 500 af a tak sem se o ni chtěl něco dozvědět, jestli se jeětě vyrabí a taky kde a kdo ji vyrábí.Nějaka firma v usa HONDASERVICE ale motory cr 500 začla davat do deltabox ramu už od roku 97 kdy se poprve objevily u cr 125 a 250.Na jejich strankách sem něco početl (za pomoci překladače anglicky umim akorat yes a no)třeba že motorky rok od roku vyvyjí a kompletuji pod dohledem a normama značky honda.A taky sem narazil na zajímavý test v transworld motocross crf 450 vs. cr 500 af z roku 2004 a zaujali mě časy na trati.Jeli 3 jezdci kazdy na obou motorkach na stejne trati.

CR500AF Limited Edition VS. CRF450R
CR500AF LE
Donn Maeda: 158.69
Mitchell Bailey: 153.44
Ryan Cooley: 149.03
CRF450R
Donn Maeda: 159.06
Mitchell Bailey: 155.12
Ryan Cooley: 153.78

Jména jezdců neznám a sám z vlastnich zkušeností nevim jestli tomu veřit nebo ne pač sem nikdy na čas na trati nejezdil.A tak přemýšlím proč vlastně tyto motorky přestali vyvíjet???Jak by to asi vypadalo kdyby se tyto motorky vyvíjeli ze stejným důrazem jako dnes 4takty.Zajímají mě vaše názory, zkušenosti a komentáře.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie

19.7.2013 v 19:37 | Nahoru | #1
AKRO> nezlob se na mě, ale ostrý roztočený 4T i uječený 2T jsou slyšet na několik kilometrů, takže půl kilometru žádná vzdálenost

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

19.7.2013 v 21:38 | Nahoru | #2

Králík. píše: AKRO> nezlob se na mě, ale ostrý roztočený 4T i uječený 2T jsou slyšet na několik kilometrů, takže půl kilometru žádná vzdálenost



2t je slyset podstatne na kratsi vzdalenost jeho zvuk se tak "nerozleha"

(reakce na) Královská třída 500ccm-historie

19.7.2013 v 22:22 | Nahoru | #3

Králík. píše: AKRO> nezlob se na mě, ale ostrý roztočený 4T i uječený 2T jsou slyšet na několik kilometrů, takže půl kilometru žádná vzdálenost



To je sice pravda, ale zase záleží na okolnostech, ten lesík to asi dost tlumí, jak říkám, slyšet to samozřejmě trochu je, ale je to tréninková trať a málokdy tam jezdí víc lidí než deset a bývají roztahaní po trati, tak ten hluk není skoro slyšet! Dokonce to tam u těch domů měřili kolik decibelů tam je a vyšly jim hodnoty tak nízké, že místní chataři tomu nechtěli věřit a tvrdili, že jezdci "schválně" ubírají plyn, aby se naměřilo co nejméně...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist