Byly zjištěny i kladné stránky - vysoký a pohodlný posaz a nádrž na 28(!) litrů paliva s dojezdem víc než 5OO km.
Závěr testu? Zájemci o kvalitu zajdou k renomovaným výrobcům.
Ale i v článku je pár nedokonalostí, motor je tu označován za čtyřdobý řadový dvouválec, onde za dvoudobý jednoválec
Naposledy editováno 26.10.2009 13:15:06
Doma som mal len kusok trubky, tak som preto len zadne odstranil. Budem kupovat zelezo na branku, tak hned zoberiem aj kusok trubky co dam namiesto prednych katalizatorov. Na potrubie treba trubku co ma vnutorny priemer 38mm. Bezne je to 42mm a ta ma vnutorny 38mm.
Do nádrže ti určitě nikdo nepoleze, aby ti vyfotil čerpadlo. Vstřikování začíná právě tím a cena bude pár tisíc - jen tohoto dílu. Celý systém hravě překročí cenu tvé motorky. Je to tím, že kdybys chtěl koupít motorku v dílech, bude stát trojnásobek toho, za kolik se normálně prodává. Je to stejné u japonců jako u číňanů.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
PS: hledal sem to v eshopu yuki a všechny díly tam jsou..krom dílů samotného vstřikování..
Naposledy editováno 23.05.2013 13:34:52
http://www.imghostin...mages/38DSC05251.jpg
http://www.imghostin...mages/62DSC05252.jpg
http://www.imghostin...mages/27DSC05253.jpg
http://www.imghostin...mages/48DSC05254.jpg
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Myslím, že si to představuješ hodně zjednodušeně, realita je jinde. Obě krabičky ŘJ mají kolem 20 drátů ve svazku - každá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
v Yuki diele na vstrekovanie nemaju a ani mat nebudu. Maju ich v PL firma Junak alebo sa daju priamo od vyrobcu www.regal-raptor.com/en/
Bez problemov ich poslu, minuly rok som ich kotaktoval a dostal som cennik.
diele Delphi, palivove cerpadlo stalo 160USD a uz ho robia mimo nadrz
NO Part Code Name Drawing Code Q'ty Unit price(USD)
1 2.22.0118.40000 throttle body assy. DD262MP-0118100 1 68,00
2 1.56.32.10900800 Φ14 clamp DD250E-9B-3209000 4 0,50
3 2.99.26.0604200 bolt M6x12 2 1,00
4 2.22.0118.3020S right brackets set DD262MP-0118500 1 2,00
5 2.22.0118.30000 injection nozzle DD262MP-0118300 2 19,00
6 2.22.0118.10000 intake manifold DD262MP-0118100 1 5,88
7 2.24.0118.0010S T pipe DD250E-9B-0118001 1 1,00
8 2.24.0117.00500 gasoline pipe DD250E-9A-0117005 2 1,05
9 2.22.0118.3010S left bracket set DD262MP-0118200 1 2,00
10 1.01.32.0300000 ECU DD350E-6-3203-000 1 65,00
11 1.56.32.0600000 oxygen sensor DD350E-6-3106-000 2 45,00
12 2.24.0118.00400 ignition coild DD250E-9B-0118-004 2 19,00
13 2.24.0118.00300 secondary lead wire DD250E-9B-0118003 2 2,00
14 1.52.32.0710000 diagnostic instrucment DD250E-9B-3207-100 220,00
Naposledy editováno 24.05.2013 19:12:09
hrnous píše: No nemusím řj bude univerzální, map senzor integrovaný, lambdy standardní / pochybuju, že by tam byly širokopásmové/ takže zbývá jenom pořešit mechaniku tj klapky se vstřikama a čerpadlo s regulátorem tlaku a vrčí se..
skus sa spytat tych co maju yuki 250 csr, tam je ina, ale podobna elektronika. To som veru ani nepozeral, ci maju diele na vstrekovanie skladom. Tych CSR beha viac a mozno maju aj diele. Vcelku tiez vydarene motorky, akurat bol na prvych zly nejaky separator paliva, cosi tam na nom tieklo, ale menil sa v zaruke. Znameho volali, vymenili a beha nadalej. Nejako netesnil, ci nieco podobne
dealer.huntermotorcycles.com.au/index.php
fotky z netu
katalogy dielov
www.regalraptor-riders.es/manuales_regalraptor_leonart/
Naposledy editováno 24.05.2013 19:53:41
nasla sa
pre porovnanie oboje verzie CDI a EFI
CDI
EFI
a este nejaky ten popis EFI
http://www.huntermot...%20Tool%20Manual.pdf
Naposledy editováno 24.05.2013 21:07:46