Uzavřeno 26.06.2010 v 19:53 uživatelem ..Roko..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení pancéřových hadic
BK>Není to jedno. Dvojité zapojení hadic je na okruh, když selže jeden třmen (zvadne a nebo praskne po pádu třeba hadice), máš šanci dobrzdit druhým - je to taková na jistotu. S rozdvojkou je to na normální užití, bo spíš na cestovní motorky. Pancíře se nedávají jen z důvodů závodních, ale taky na větší cesťáky z důvodů lepšího brzd. účinku Vrs. váha motorky.
Pascal mluví jasně. Jestli se v jedný větvi vyskytne netěsnost takovýho rázu, že vyteče kapalina, tak máš po tlaku i v druhý větvi. Aby tohle funfovalo, musel bys mít na pumpě ventil, kterej by tu porušenou větev zavřel.
dr.dainese> to je ten děda co přišel na to, že nemusíš napouštět plnou vanu, když se chceš vykoupat
Naposledy editováno 12.10.2009 14:58:29
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení pancéřových hadic
karf>Pascal mluví jasně. Jestli se v jedný větvi vyskytne netěsnost takovýho rázu, že vyteče kapalina, tak máš po tlaku i v druhý větvi. Aby tohle funfovalo, musel bys mít na pumpě ventil, kterej by tu porušenou větev zavřel.
dr.dainese> to je ten děda co přišel na to, že nemusíš napouštět plnou vanu, když se chceš vykoupat
nebo dvojitou pumpu...
mi chceš říct, že to jde i jinak, jo? tss, si ze mě robiš kozy, já blondynka nejsem, bez vycintání poloviny vany to nejde
jinak k tématu: šlauchy bych zapojil od pumpy jednotlivě. pokud ti to začne chcát tak sebou pleskneš stejně a je malá pravděpodobnost že to někde za jízdy uškubneš a když už jo, tak lehneš hned Houdek to má na SP1, tak se ho zeptej