globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapojení pancéřových hadic
 
12.10.2009 v 13:46
Čao mám malinkej dotázek..Koupil jsem moto s pancéřema..Ale mám je zapojený do série tzn. jedna hadice od brzdové pumpy po pravýho třemu a z pravýho třemu další hadice do levýho..Všichni mi říkají ,že se to zapojuje z pumpy dvě hadice a každá do jednoho třmenu..Podle mě by to dle Pascalova zákona mělo být jedno..Ptám se ,je to jedno? Díky za postřehy

Uzavřeno 26.06.2010 v 19:53 uživatelem ..Roko..

Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 13:54 | Nahoru | #1
Pascal mluví jasně

Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:02 | Nahoru | #2
já mám z brzdy jednu,a pak dvě bo tedka sem uplně zmatený

Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:02 | Nahoru | #3
je to jedno

2 reakcí na tento příspěvek Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:08 | Nahoru | #4
Není to jedno. Dvojité zapojení hadic je na okruh, když selže jeden třmen (zvadne a nebo praskne po pádu třeba hadice), máš šanci dobrzdit druhým - je to taková na jistotu. S rozdvojkou je to na normální užití, bo spíš na cestovní motorky. Pancíře se nedávají jen z důvodů závodních, ale taky na větší cesťáky z důvodů lepšího brzd. účinku Vrs. váha motorky.

Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:08 | Nahoru | #5
je to

(reakce na) Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:10 | Nahoru | #6

BK>Není to jedno. Dvojité zapojení hadic je na okruh, když selže jeden třmen (zvadne a nebo praskne po pádu třeba hadice), máš šanci dobrzdit druhým - je to taková na jistotu. S rozdvojkou je to na normální užití, bo spíš na cestovní motorky. Pancíře se nedávají jen z důvodů závodních, ale taky na větší cesťáky z důvodů lepšího brzd. účinku Vrs. váha motorky.



? sázku na jistotu bych viděl užitečnější spíš na silnici, navíc to přestane brzdit tak jako tak, možná teda s malinkým zpožděním proti klasickýmu zapojení.

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:11 | Nahoru | #7
BK: hele ale i u toho dvojityho vedeni je nahore ten okruh propojenej pres ten banjo sroub... tzn kdyz vychcije jeden brdic vychcije pres ten sroub i druhej.. je to bude asi dyl trvat...

(reakce na) Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:12 | Nahoru | #8
assassin> Jde o ten čas přesně tak. Do depa s tím dojedeš.

Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:43 | Nahoru | #9
Kdo je Pascal? nějaký nový výrobce brzd?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:57 | Nahoru | #10

BK>Není to jedno. Dvojité zapojení hadic je na okruh, když selže jeden třmen (zvadne a nebo praskne po pádu třeba hadice), máš šanci dobrzdit druhým - je to taková na jistotu. S rozdvojkou je to na normální užití, bo spíš na cestovní motorky. Pancíře se nedávají jen z důvodů závodních, ale taky na větší cesťáky z důvodů lepšího brzd. účinku Vrs. váha motorky.


Pascal mluví jasně. Jestli se v jedný větvi vyskytne netěsnost takovýho rázu, že vyteče kapalina, tak máš po tlaku i v druhý větvi. Aby tohle funfovalo, musel bys mít na pumpě ventil, kterej by tu porušenou větev zavřel.

dr.dainese> to je ten děda co přišel na to, že nemusíš napouštět plnou vanu, když se chceš vykoupat

Naposledy editováno 12.10.2009 14:58:29

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 15:00 | Nahoru | #11

karf>Pascal mluví jasně. Jestli se v jedný větvi vyskytne netěsnost takovýho rázu, že vyteče kapalina, tak máš po tlaku i v druhý větvi. Aby tohle funfovalo, musel bys mít na pumpě ventil, kterej by tu porušenou větev zavřel.

dr.dainese> to je ten děda co přišel na to, že nemusíš napouštět plnou vanu, když se chceš vykoupat



nebo dvojitou pumpu...

(reakce na) Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 15:02 | Nahoru | #12
assassin> bingo. to bude zřejmě důvod proč mají závodníci ty 2 hadice

(reakce na) Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 15:02 | Nahoru | #13
dr.dainese> to je ten děda co přišel na to, že nemusíš napouštět plnou vanu, když se chceš vykoupat [/quote]

mi chceš říct, že to jde i jinak, jo? tss, si ze mě robiš kozy, já blondynka nejsem, bez vycintání poloviny vany to nejde

jinak k tématu: šlauchy bych zapojil od pumpy jednotlivě. pokud ti to začne chcát tak sebou pleskneš stejně a je malá pravděpodobnost že to někde za jízdy uškubneš a když už jo, tak lehneš hned Houdek to má na SP1, tak se ho zeptej

(reakce na) Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 15:04 | Nahoru | #14

assassin>nebo dvojitou pumpu...



čoveče ještě tam místo brzdovky nalejt močku a je z toho SV 650

Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 15:10 | Nahoru | #15
Já to měl na géčku přes jedno banjo ale na 2 hadice. To je jasný že to vychčije, ale potrvá to o dost dýl než když tam máš rozdvojku, navíc vadne to o dost později, protože se líp chladí. Když si vemeš situaci, že padneš na okruhu do skluzu, zvedneš se a chceš to dojet a poškodíš si hadici, tak si toho všimneš protože tlak uniká pomaleji, kdežto když to prodřeš na rozdvojce nemáš šanci to poznat a v první zatáčce ležíš znovu - to je princip o který jde. JInak dvojitá pumpa je nej řešení, ale je to o financích a prioritách kdo chce jak jezdit.

Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 17:11 | Nahoru | #16
Díky za reakce.. Když to shrnu : pro běžný použití na normální silnici v tom rozdíl není na okruhu je lepší mít třmeny zapojené : L třmen - pumpa , Ptřmen - pumpa..Ptal jsem se nato skr z to, že jsem to chtěl tak udělat, ale tu hadici z L třmenu - P třmen mám na zapojení ze třmenu - pumpa krátkou ,tak jsem si nebyl jistej jestli mám vyhodit love za jednu novou pancéřku nebo to můžu klidně nechat tak..

Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 18:10 | Nahoru | #17
Nedej se zblbnout, je to úplně jedno. Do série, paralelně, nebo s rozdvojkou - je to furt jeden jedinej okruh. Jakmile ztratíš tlak, jsi v pr.eli okamžitě, ať tam máš hadic kolik chceš. Dvouokruhoovou pumpu neřeším, tu jsem ještě naživo nikdy neviděl a ty jí kupovat nebudeš.

(reakce na) Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 18:34 | Nahoru | #18

assassin>nebo dvojitou pumpu...



a kolko to vyjde taka chujovina??? mám právě před řešením stejného problému

(reakce na) Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 19:35 | Nahoru | #19
dr.dainese> to je ten děda co přišel na to, že nemusíš napouštět plnou vanu, když se chceš vykoupat [/quote] - to byl Archimedes.

Jinak je to jedno, ale dvojitá hadice se líp odvzdušňuje...

Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 19:36 | Nahoru | #20
Pascal už dávno věděl, že se lidi budou hádat, ale vám jeho slova asi nestačí

Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 22:30 | Nahoru | #21
Neodpovídá to závodním předpisům, ale funkce a účinnost je stejná.

Paskal nebyl žádná blbá piča, bo nám to aspoň ve škole říkali... :)

Zapojení pancéřových hadic

13.10.2009 v 09:04 | Nahoru | #22
Moc tomu nerozumím a ve škole jsem asi chrápal ale předchozí šestka měla pancíře po italoj a ten je nechal dělat někde v servisu a bylo to zapojené klasicky, žádné dvojité hadičky. A abych řekl poentu tak mohu říci, že když jsem ty brzdy srovnam s seriovýma K5 tak to tedy flokovalo velice slušně a víc jsem nikdy neřešil

Zapojení pancéřových hadic

13.10.2009 v 12:11 | Nahoru | #23
Díky ,díky všem..Tímto bych to považoval za uzavřené téma

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení pancéřových hadic

13.10.2009 v 12:36 | Nahoru | #24
Jediny duvod je, ze se paralelni zapojeni lepe odvzdusnuje. Pokud mas seriove, bublinky se drzi v onom nejvyssim ohybu a spatne se dostavaji z okruhu pryc. Musis trmen na konci sundat a odvzdusnovat s timto v nejvyssim miste a bez ohybu, jinak tam vzdy neco bublinek zustane.

(reakce na) Zapojení pancéřových hadic

13.10.2009 v 13:13 | Nahoru | #25

Dawe02>Jediny duvod je, ze se paralelni zapojeni lepe odvzdusnuje. Pokud mas seriove, bublinky se drzi v onom nejvyssim ohybu a spatne se dostavaji z okruhu pryc. Musis trmen na konci sundat a odvzdusnovat s timto v nejvyssim miste a bez ohybu, jinak tam vzdy neco bublinek zustane.



jj,řešení je také sundání druhého třmenu.

Naposledy editováno 13.10.2009 13:15:02
Téma je zamknuto


TOPlist