Uzavřeno 26.06.2010 v 19:53 uživatelem ..Roko..
2 reakcí na tento příspěvek Zapojení pancéřových hadic
BK>Není to jedno. Dvojité zapojení hadic je na okruh, když selže jeden třmen (zvadne a nebo praskne po pádu třeba hadice), máš šanci dobrzdit druhým - je to taková na jistotu. S rozdvojkou je to na normální užití, bo spíš na cestovní motorky. Pancíře se nedávají jen z důvodů závodních, ale taky na větší cesťáky z důvodů lepšího brzd. účinku Vrs. váha motorky.
? sázku na jistotu bych viděl užitečnější spíš na silnici, navíc to přestane brzdit tak jako tak, možná teda s malinkým zpožděním proti klasickýmu zapojení.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení pancéřových hadic
BK>Není to jedno. Dvojité zapojení hadic je na okruh, když selže jeden třmen (zvadne a nebo praskne po pádu třeba hadice), máš šanci dobrzdit druhým - je to taková na jistotu. S rozdvojkou je to na normální užití, bo spíš na cestovní motorky. Pancíře se nedávají jen z důvodů závodních, ale taky na větší cesťáky z důvodů lepšího brzd. účinku Vrs. váha motorky.
Pascal mluví jasně. Jestli se v jedný větvi vyskytne netěsnost takovýho rázu, že vyteče kapalina, tak máš po tlaku i v druhý větvi. Aby tohle funfovalo, musel bys mít na pumpě ventil, kterej by tu porušenou větev zavřel.
dr.dainese> to je ten děda co přišel na to, že nemusíš napouštět plnou vanu, když se chceš vykoupat
Naposledy editováno 12.10.2009 14:58:29