globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapojení pancéřových hadic
 
12.10.2009 v 13:46
Čao mám malinkej dotázek..Koupil jsem moto s pancéřema..Ale mám je zapojený do série tzn. jedna hadice od brzdové pumpy po pravýho třemu a z pravýho třemu další hadice do levýho..Všichni mi říkají ,že se to zapojuje z pumpy dvě hadice a každá do jednoho třmenu..Podle mě by to dle Pascalova zákona mělo být jedno..Ptám se ,je to jedno? Díky za postřehy

Uzavřeno 26.06.2010 v 19:53 uživatelem ..Roko..

2 reakcí na tento příspěvek Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:08 | Nahoru | #1
Není to jedno. Dvojité zapojení hadic je na okruh, když selže jeden třmen (zvadne a nebo praskne po pádu třeba hadice), máš šanci dobrzdit druhým - je to taková na jistotu. S rozdvojkou je to na normální užití, bo spíš na cestovní motorky. Pancíře se nedávají jen z důvodů závodních, ale taky na větší cesťáky z důvodů lepšího brzd. účinku Vrs. váha motorky.

(reakce na) Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:10 | Nahoru | #2

BK>Není to jedno. Dvojité zapojení hadic je na okruh, když selže jeden třmen (zvadne a nebo praskne po pádu třeba hadice), máš šanci dobrzdit druhým - je to taková na jistotu. S rozdvojkou je to na normální užití, bo spíš na cestovní motorky. Pancíře se nedávají jen z důvodů závodních, ale taky na větší cesťáky z důvodů lepšího brzd. účinku Vrs. váha motorky.



? sázku na jistotu bych viděl užitečnější spíš na silnici, navíc to přestane brzdit tak jako tak, možná teda s malinkým zpožděním proti klasickýmu zapojení.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení pancéřových hadic

12.10.2009 v 14:57 | Nahoru | #3

BK>Není to jedno. Dvojité zapojení hadic je na okruh, když selže jeden třmen (zvadne a nebo praskne po pádu třeba hadice), máš šanci dobrzdit druhým - je to taková na jistotu. S rozdvojkou je to na normální užití, bo spíš na cestovní motorky. Pancíře se nedávají jen z důvodů závodních, ale taky na větší cesťáky z důvodů lepšího brzd. účinku Vrs. váha motorky.


Pascal mluví jasně. Jestli se v jedný větvi vyskytne netěsnost takovýho rázu, že vyteče kapalina, tak máš po tlaku i v druhý větvi. Aby tohle funfovalo, musel bys mít na pumpě ventil, kterej by tu porušenou větev zavřel.

dr.dainese> to je ten děda co přišel na to, že nemusíš napouštět plnou vanu, když se chceš vykoupat

Naposledy editováno 12.10.2009 14:58:29
Téma je zamknuto


TOPlist