Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hvízdání z motorku Honda??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hvízdání z motorku Honda??
tak jsem vám tady pro autentičtější diskuzi natůroval trochu aroma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hvízdání z motorku Honda??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hvízdání z motorku Honda??
neni krásnější zvuk než její brumlavé chraplák
akorát teda jsem to vytáhl nad pět tisíc a kladivka nestihly
Naposledy editováno 12.10.2009 20:19:14
1 reakcí na tento příspěvek Hvízdání z motorku Honda??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hvízdání z motorku Honda??
1 reakcí na tento příspěvek Hvízdání z motorku Honda??
Juriji, že ses tu ptal, odpovědi jsou zcela typické pro www.motorkari.cz
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hvízdání z motorku Honda??
jezdím se třema autama, favál s karbecem, filcka mpi a ochcávka tdi.
s filckou jedu radši než s ochcávkou, protože to nemá posilovač, mám daleko lepší cit v řízení, motor se tam nějak projevuje, neni to taková ludra jak diesel co táhne konstatntě furt a dojmy z toho motoru jsou nulový, radši ten sice slabší benzín ale které se projevuje trošku živočišnějc. navíc to nemá žádný elektronický systémy takže si daleko víc užiju aji to řízení když to začne jít do smyku a já co všechno cítim ve volantu co se děje pod kolama, cítím v brzdách odpor a všechno je přirozený, v ochcávce je to bohužel vymakanější a auto se chová jak simulátor- sterilně.
favála mám radši než filcku, karbec má daleko přirozenější avládání plynu, je to oproti nepřirozené stříkačce jak živý:) stříkačce šlápnu a otáčkyse jí zvedají podle možností, u karbecu se musím snažit, když mu otevřu naplno v nízkéch tak se dusí, pak musím ale do otáček protože jinak je to nedokrmený. nemá to takový pohodlí, nestačí prostě sešlápnout a čekat všechno ovoce, ale baví mě to daleko víc. baví mě hrubý chování, vibrace, kopání do řadící páky a u toho rany jak se zuby cpou mezi sebe, když se člověk musí nějak sám zasloužit v zatáčce.
možná je to proto, ale jízda na ní mě neskutečně baví. ať už je to poslouchání poklidnýho brumlání a vychutnávání si čisté jízdy, krou´táku, nebo na druhou stranu když ju honím a v zatáčkách si přehazuju tu obrovskou hromadu oceli z jedné strany na druhou a s timhle "špalkem" brousím stupačku. člověk má radost z boje, z vítězství a rozhodně mám já osobně lepší pocit ze stupačky broušené na třipade než třeba na nsr
prostě mám radši živočišný hrubý chování než perfekcionismus, které nejenom že mně nic neříká, ale na druhou stranu mě sere
ty si spravny motorkar telom i dusou
nemusis mat pod zadnicou 100 a viac koni aby si mal zazitok z jazdy.
niektori motorkari su bohuzial ducha slabeho preto nepochopili
ze jazda a pocity z nej nie su o stroji ale o emociach
niekto ma pekny zazitok z jazdy na 2000 korunovom bicykli nepotrebuje-nie
je narocny, mat galusku za 300000 korun aby si jazdu uzil
pri moto je to podobne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hvízdání z motorku Honda??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hvízdání z motorku Honda??
memphis.unv>Grifindoor> přirovnám ti to ke dvoum stopám.
jezdím se třema autama, favál s karbecem, filcka mpi a ochcávka tdi.
s filckou jedu radši než s ochcávkou, protože to nemá posilovač, mám daleko lepší cit v řízení, motor se tam nějak projevuje, neni to taková ludra jak diesel co táhne konstatntě furt a dojmy z toho motoru jsou nulový, radši ten sice slabší benzín ale které se projevuje trošku živočišnějc. navíc to nemá žádný elektronický systémy takže si daleko víc užiju aji to řízení když to začne jít do smyku a já co všechno cítim ve volantu co se děje pod kolama, cítím v brzdách odpor a všechno je přirozený, v ochcávce je to bohužel vymakanější a auto se chová jak simulátor- sterilně.
favála mám radši než filcku, karbec má daleko přirozenější avládání plynu, je to oproti nepřirozené stříkačce jak živý:) stříkačce šlápnu a otáčkyse jí zvedají podle možností, u karbecu se musím snažit, když mu otevřu naplno v nízkéch tak se dusí, pak musím ale do otáček protože jinak je to nedokrmený. nemá to takový pohodlí, nestačí prostě sešlápnout a čekat všechno ovoce, ale baví mě to daleko víc. baví mě hrubý chování, vibrace, kopání do řadící páky a u toho rany jak se zuby cpou mezi sebe, když se člověk musí nějak sám zasloužit v zatáčce.
možná je to proto, ale jízda na ní mě neskutečně baví. ať už je to poslouchání poklidnýho brumlání a vychutnávání si čisté jízdy, krou´táku, nebo na druhou stranu když ju honím a v zatáčkách si přehazuju tu obrovskou hromadu oceli z jedné strany na druhou a s timhle "špalkem" brousím stupačku. člověk má radost z boje, z vítězství a rozhodně mám já osobně lepší pocit ze stupačky broušené na třipade než třeba na nsr
prostě mám radši živočišný hrubý chování než perfekcionismus, které nejenom že mně nic neříká, ale na druhou stranu mě sere
Však o tom jsme u tebe ani nepochybovali
To je vidět podle toho jakou máš mašinu.
Ještě zkus péráka -to by mohlo být pro tebe to pravé ořechové.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hvízdání z motorku Honda??
takže jde o to že si chcu užívat tadytěch živočišnéch projevů, od toho že čim víc otáček tim víc to vibruje, že řazení je něco co je potřeba vykonat, ne na to jenom pomyslet a je to až po to že je to 180kg poctivýho železa na klasickéch mitaskách a je to potřeba pořádně vzít abys to v tom esíčku převrátil na druhou stranu
jo, je to asi o tom že tu prácu s tim abych to poslal kam chcu mám při nižší rychlosti, ale vadí to? já nechcu jezdit tři kila, já nemusím jezdit ani dvě kila, rychlost mám akorát na to aby ostatní nepředjížděli mě abych je nezdržoval a naopak když někdo bude mě zdržovat tak abych nemusel čekat na kilometrovou díru.
jsou mašiny který dají prožitků vrchovatě a nepotřebují k tomu ani závratnou rychlost. na co supersport, na hovno. honím se za časama? ne. nejsu člověk co by jel kadla kadla, co by se rozhlížel, čumě, kochal se, polovinu kilometrů co najedu jí stojím na hrtanu a motor držím kolem maximálního výkonu, od maximálního krouťáku nahoru, ale to nic neznamená. chcu si užívat chování mašiny a v tom je daleko lepší mašina konstrukčně archaická protože svý projevy neskrývá, tak jak merfekcionistické, sterilní, chladné, frigidní do bohužel technické dokonalosti dotažené superbike. to že je to tichý a snadno se to ovládá je dobrý v mhd, ne v mašině pro emoce.
pro mě ideální mašina je H-D XR 1200. podivé se na to a pochopíš, je tady na motorkářách výborné test akorát ti řeknu, neni to chopper, neni to nic co se člověku vybaví když se řekne takle značka
snad jsem svý pocity vysvětlil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hvízdání z motorku Honda??
Mě právě na motorce baví ta možnost akcelerace (přecejen málokterý auto dá z nuly na sto za 3,7 jako třeba moje postarší suza, i když já sem lama a pod pět vteřin bych se asi nedostal, ale i tak) a taky relativní fakt, že když něco poseru, tak to bude velký . Ale jasný, každej si natom najde to svý
ale vždycky jsem měl slabost pro stroje jako HD když z něho odstrojíš přebytečný blbosti co akorát zavazí nebo chudák Buell
jinak ono to nemusí byt že bys zatáčku projížděl bokem, ale už to že ve volantu cítíš že se pod kolama děje něco jinak zrychluje tep
noa navíc u mašin je to aji s tou elektronikou trošku jinak, s autem zatáčka smykem je adrenalin (aji když je potřeba mít rozum), na mašině je to spiš průser
člověk co udělal tohle auto musel byt génius a člověk co udělal tu fotku musel byt jeho brácha
na tuhle fotku bych vydržel čumět celý hodiny a pořád té slasti nemám dost
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CB 450 S Honda CB 450 | WanDooM | 6 | 8.4.2023 v 11:22 combust |
Honda CB 450S PC17 Honda CB 450 | WanDooM | 4 | 23.5.2022 v 12:54 WanDooM |
Pístní kroužky CB450 N rv 1985 Honda CB 450 | fifa85 | 6 | 7.6.2019 v 22:15 fifa85 |
Honda cb 450 r.v.1987 [1, 2] Honda CB 450 | Richard089 | 43 | 20.5.2019 v 15:10 zdenysrx6 |
Honda CB 450N Pneu Honda CB 450 | hrada5 | 11 | 26.12.2018 v 16:15 Slávek-TDM |