globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda cb 450 r.v.1987
Čau motorkáři. Potřeboval bych radu ohledně motorky Honda cb 450 z roku 1987. Bali by jste se tak staré motorky? Co jsem tak hledal, tak takových tady moc nejezdí, což by mohl být eventuelně problém s náhradníma dílama. Tohle by byla moje první "větší" motorka. Tak co myslíte? U tak staré motorky by se dalo brát v potaz to, že by mělá být ještě stará dobrá poctivá motorka. Tak nevím.
Anketa: Honda CB 450 r.v. 1987
Stáří bych se nebál.
85%
11
Nekupuj, raději si kup mladší.
15%
2
Předchozí
1 2
Následující

Honda cb 450 r.v.1987

27.9.2014 v 11:37 | Nahoru | #1
Nikdy nevis,jak se kdo k ni choval...To i stary dobry zelezo se da sk.urvit raz dva..
No a ze jich je malo a dily by mohly byt problem...no holt exclusivita ma svou dan....

Honda cb 450 r.v.1987

27.9.2014 v 11:51 | Nahoru | #2
Ja bych se toho nebal. V kazdym pripade to neni na denni jezdeni - spis z toho udelat peknyho veteranka

Honda cb 450 r.v.1987

27.9.2014 v 12:00 | Nahoru | #3
Já sem jí mel ale měl sem CB 450 N rok 1987 a tu škrcenou německou verzi (jiná vačka) tak že motor točil tuším max 7000.
Jinak nadherné svezení,pohodlné,mělo to výkon dole,díly na partdepot jsou.Klidni bych si jí koupil znova

Honda cb 450 r.v.1987

27.9.2014 v 14:03 | Nahoru | #4
Tahle na kterou se jedu zrovna podívat má 31.4kW a najeto necelých 50tkm a je to dovoz ze SRN. Má ji tady starší pán a jezděj na ní prej s babkou po vejletech po okolí. Prý už je dědek a chce choppra. :) Tady bych byl 2. majitel. Tak uvidíme. Jsem na to zvědavej. Dám vědět! Nějaký typy na co si dát pozor?

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 450 r.v.1987

27.9.2014 v 22:36 | Nahoru | #5
A jaká je to? Já měl CB450S viz můj profil a jediný co je tam průser je volnoběžka starteru, každých cca 40t odejde a musí se půlit motor, bohužel to není to nejhorší, tento díl se už nevyrábí a není k sehnání, vyjma ojedinělých kusů a v drtivé většině již použitých třeba na ebay, takže od tohoto typu bych dal já už ruce pryč. Pokud je to N a bude v dobrém stavu pak bych se toho nebál, pro jednoho i na nějaký ty výlety po ČR na pohodu.

Honda cb 450 r.v.1987

28.9.2014 v 20:40 | Nahoru | #6
Ahoj,já ji mám už několik roků a je to skvělá motorka na pohodový cestování i s pořádnou zátěží,dobře táhne už odspodu a když jedu sám,je i pěkně živá,maximálka je omezená otáčkama,tak že nejede víc jak 140km/h ale jinak je to ještě poctivej držák.Teď jezdíme i se sajdou a zvládla bez problémů 1000 km dovolenou v plném zatížení...doporučuju

Honda cb 450 r.v.1987

28.9.2014 v 20:42 | Nahoru | #7
Ahoj,já ji mám už několik roků a je to skvělá motorka na pohodový cestování i s pořádnou zátěží,dobře táhne už odspodu a když jedu sám,je i pěkně živá,maximálka je omezená otáčkama,tak že nejede víc jak 140km/h ale jinak je to ještě poctivej držák.Teď jezdíme i se sajdou a zvládla bez problémů 1000 km dovolenou v plném zatížení...doporučuju mám tu 20 kw verzi

Honda cb 450 r.v.1987

28.9.2014 v 23:52 | Nahoru | #8
Tak pánové! Musím se s Vámi podělit. Od soboty jsem novým majitelem Hondy cb450. Budu muset sehnat nový blinkry - tyhle jsou nějaký poohýbaný. Nový gripy, závaží do řidítek a páčku na spojku. Pak ještě poladit přední světlo - nějak nedrží směr svitu. Musím se pokusit rozdělat otáčkoměr kvůli ulomené rafičce - (snad se mi to podaří ji nalepit zpět). Na příští sezonu koupit přední a zadní gumu. A ještě kompletní očista. Co se týče motorky tak jsem velice spokojen. Na to jaká je to babička tak je to úplně skvělý a pohodlný svezení, snad to bude i nadále.



Honda cb 450 r.v.1987

29.9.2014 v 01:01 | Nahoru | #9
A začni shánět tu volnoběžku až ti odejde a že se tak stane, otázkou je pouze kdy, budeš jí potřebovat, no a nebo roztlačovat, taky možnost eSko není nijak těžký

Honda cb 450 r.v.1987

29.9.2014 v 21:11 | Nahoru | #10
ani nevím jak taková volnoběžka vypadá a kde bych ji měl hledat. :) Google jsem zkoušel, ale je tam toho moc. :)

Honda cb 450 r.v.1987

Skvělá odpověď, děkuji! 30.9.2014 v 06:17 | Nahoru | #11
Zkus si počíst tady:

http://www.motorkari.../?ft=54870&fid=5

a volnoběžka se třeba řekne takto " cb450s anlasserfreilauf"

https://www.google.c...&ved=0CAYQ_AUoAQ

Rozhodně to nepodceňuj, když nějakou někde objevíš ( mě to trvalo několik měsíců a sehnal jsem starší na ebay ) tak ji ber, až ti odejde, tak prostě jen tak jinou neseženeš a novou už vůbec, psal jsem i do Hondy do JPN a o českém zastoupení ani nemluvě, tahle motorka je dobrá, ale bohužel díky tomuhle dílu, který se již nevyrábí a je v podstatě skoro nesehnatelný ztrácí na ceně a z nefunkční volnoběžkou je skoro neprodejná.

Honda cb 450 r.v.1987

28.2.2015 v 11:45 | Nahoru | #12
Pánové, rozdělal jsem komplet svojí motorku a teď mám problém to dát dohromady. Nemohl by mi někdo poslat nějaký detailní fotky ze všech stran? Jsem na tom nějak takhle. :D



Honda cb 450 r.v.1987

28.2.2015 v 12:38 | Nahoru | #13
Co konkrétně nevíš? Rozebíral jsem ji několikrát (3x volnoběžka, rozvoďáky) že bych ji složil po slepu. Vše jde snadno, jen ta stvrdlá guma z airboxu se na karburátory nasazuje špatně.

Kromě volnoběžky neseženeš ani šoupátka s membránama (takhle staré praskají) do karburátoru a soukolí 6. kvaltu. To soukolí ale vydrží ještě hodně ikdyž vypadá fakt zle.

Honda cb 450 r.v.1987

28.2.2015 v 14:47 | Nahoru | #14
Mam problem s timhle:

Honda cb 450 r.v.1987

28.2.2015 v 21:28 | Nahoru | #15
Ty dva plocháče pod motorem na tu motorku vůbec nikam nepatří. Leda že by držely nějaký padací rám.
Ten plech co drží hadičky pod motorem patří ve skutečnosti nahoru pod nádrž, už si nepamatuju jestli drží nějaký kabel nebo lanko sytiče.
Pružinky hlavního stojanu se zdaj být správně.
Ten kabel vepředu zatím nemáš k čemu připojit, nejdřív příjde na brejle pojistková skříňka, na ten držák s tlustýho drátu v silentbloku příjdou budíky a pak kabely z přepínačů na řidítkách.

Honda cb 450 r.v.1987

28.2.2015 v 22:02 | Nahoru | #16
...jo a ten hlavní kabel k budíkům má být protaženej o trubku níž, pod spodní brejle. Vede pod brejlema a je sevřený v předu mezi brejle a držák klaksonu.

... a ta hudba v pozadí je teplá, k motorce z této doby sedne lépe něco ve stylu ACDC.

Honda cb 450 r.v.1987

28.2.2015 v 23:15 | Nahoru | #17
Tak ty dva plocháče tam museli být ještě od předchozího majitele. Původně než jsem to celý rozebral tak to bylo přesně na tom místě. Já je teda sundám ať je zbytečně nevozím.
Kabel předělám o dirku vedle. Kabelově to zapojit zvládnu - to jsem v oboru. haha :)

Ještě mám takový malý problém s hadičkama na karbecu.
1. je přívod z nádrže
2. ??? Netuším kam vedla, jen z ni trčela hadička. pod nádrž, ale zapojená nebyla.
3. ??? vůbec netuším co, je , ale pokud jsem ji dobře zapojil tak vede do levýho válce. Je možný, že to je na nějaký podtlak?







Ty jo, myslel jsem si, že jsem si to všechno detailně fotil, ale z fotek je prd. To co bych potřeboval nejde moc dobře vidět.

Jinak moc děkuju za tvůj čas deadmane. :)

Honda cb 450 r.v.1987

28.2.2015 v 23:47 | Nahoru | #18
Obě ty hadičky přiváděj podtlak ze sání levého válce do akceleračních pumpiček karburátorů.
Na bocích karburátorů jsou kulatá víčka (myslím na 3 šroubky) s přípojkou na hadičku uprostřed. Pod víčkem je membrána a pružinka. Z vnější strany tahá za membránu proti pružince podtlak ze sání. Z druhé strany membrány je kanálek do volnoběžného systému - do prostoru ze kterého jsou rozprašovací otvory na pod klapkou a jehlová tryska volnoběhu.
Pumpička chodí dvěma směry - když jedeš na konstantní plyn, membrána je v nějaké poloze proti pružince. Když rychle přidáš plyn, klesne podtlak a pružinka zmáčkne membránu do karburátoru, to na okamžik zvedne tlak ve volnoběžném systému a vstříkne víc benzínu do sání. Když naopak zavřeš plyn, podtlak v sání zatáhne membránu proti pružině a ta okamžik vycucne benzín z volnoběžného systému, čímž se motor při brždění neulívá. Funguje to perfektně, reakce na rychlé přidání plynu jsou lepší než u motorek z 90. let, které na rovnotlakých karburátorech akcelerační pumičky kvůli emisím nemaj.
Zásadní je, že ty hadičky musí těsnit a membrány nebýt děravé, jinak je volnoběh na piču, při jízdě na málo plynu to cuká a při brždění motorem střílí.

Honda cb 450 r.v.1987

1.3.2015 v 14:11 | Nahoru | #19
z toho obrázku to nejde asi dobře vidět, ale ta 2 je podstatně tlustější hadice něž ta 3 a ta nikam nevedla.

Honda cb 450 r.v.1987

1.3.2015 v 17:35 | Nahoru | #20
Ta propojovací trubka mezi karburátory? To je odvětrání plovákovky karburátoru. To se nepřipojuje nikam, to se narafičí tak aby dovnitř nemohla voda ani vítr.

Honda cb 450 r.v.1987

2.3.2015 v 20:56 | Nahoru | #21
JJ, ta propojivací trubka mezi karburátory. Tak to by vysvětlovalo to proč nikam nevedla. Mám pocit, že vedla někam pod nádrž, ale bylo mi divný, že je tam takhle narafičená.

Mám další video. :)

Honda cb 450 r.v.1987

2.3.2015 v 22:13 | Nahoru | #22
Ten kabel vepředu je protažený správně. Jiné otázky jsem si nevšiml.

To mi připomělo, mám navíc pár dílů na CB450S, které už asi nikdy nebudu potřebovat:
-Přední kolo, bez gumy a kotoučů, dobrý stav, nehází.
-Zadní kolo s brzdou, dobrý stav, nehází.
-Unašeč rozety - nevím jistě stav, musel bych se podívat.
-Spojkové lamely Lucas/TRW nové nerozbalené.
-4x seřizovací šrouby sacích ventilů originál Honda, nerozbalené.
-1x (snad, musel bych vylézt po štaflích do regálu) seřizovací šroub výfukového ventilu, origo Honda nerozbalený.
-zadní tlumiče neznámého stavu, kdysi jsem je dostal z nějaké vraždostavby, nikdy jsem je nenamontoval.

Já už na to seru, motorku co má najeto skoro čtvrt mega, generálkovat nebudu. Prostě dojezdím dokud něco většího neklekne.

Kdyby někdo měl zájem o něco z výše vyjmenovaného, napište.

Naposledy editováno 02.03.2015 22:13:55

Honda cb 450 r.v.1987

3.3.2015 v 00:45 | Nahoru | #23

Honda cb 450 r.v.1987

10.3.2015 v 07:43 | Nahoru | #24
Nic z toho zatim nepotrebuju. Jen snad mozna ty tlumice, ale ty asi necham. Jak si to myslel s tim ze ta motorka ma najeto ctvrt mega? To jako vazne?

Honda cb 450 r.v.1987

10.3.2015 v 08:21 | Nahoru | #25
Samozřejmě, že to myslí vážně, pokud máš dost volnoběžek startéru není to problém

Honda cb 450 r.v.1987

10.3.2015 v 12:05 | Nahoru | #26
Asi zacnu shanet. pac na ni objedu jeste pul sveta. zatim tam mam 50tkm- jestli je to pravda.

Jo a mam dalsi problem! Perka na stojan a lanka od plynu a sytice tak nevim kudy je protahnout. jsem hroznej. Skoda ze jsi z takove dalky, jinak bych se vnutil s navstevou a vsechno bych si pofotil.
Jeste resim ten plastovy handbar (plastovy krabicky na riditkach jak jsou v tom ty prepinace a cudliky) mam to strasne zasly a nevim co s tim fuknce jsou ok. Chtel bych to dat nejak doporadku. Na ebay za to chtej 3500 a to je celkem ranec. A tady ty motorky u nas moc nejezdej, nevim proc.

Honda cb 450 r.v.1987

20.3.2015 v 00:06 | Nahoru | #27
Hele tak tady tyhle pérka! Jedno to nejtenší č.3 patří na spínač brzdových světel, ale ty ostatní teda nevím jak spasovat. Možná by mi pomohla nějaká fotka zespod motorky. Googlil jsem na netu, ale nic konkrétního jsem nenašel.



Honda cb 450 r.v.1987

20.3.2015 v 00:57 | Nahoru | #28
Chtelo by to na obrazku nejake meritko. V kazdem pripade "6" vypada jako zachyt pruziny bocniho stojanu. Pri vyklopeni se dotyka toho koliku co zpusobuje ze stojan nedrzi vyklopeny.

Honda cb 450 r.v.1987

22.3.2015 v 23:11 | Nahoru | #29
Takže asi nějak takhle. Na ty ostatní pružinky už jsem došel.





Honda cb 450 r.v.1987

28.3.2015 v 01:33 | Nahoru | #30
Moc pěkná máša. Ty ,,handbary" bych zkusil rozleštit nitroředidlem,teda pokud jsou fakt hnusný.Ale nejdřív na zkoušku spodek,kde to není na očích.Zatím se mi to osvědčilo,ale nevím jaký plasty používaj japonci.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 450 S Honda CB 450 WanDooM 6 8.4.2023 v 11:22 combust
Honda CB 450S PC17 Honda CB 450 WanDooM 4 23.5.2022 v 12:54 WanDooM
Pístní kroužky CB450 N rv 1985 Honda CB 450 fifa85 6 7.6.2019 v 22:15 fifa85
Honda CB 450N Pneu Honda CB 450 hrada5 11 26.12.2018 v 16:15 Slávek-TDM
Honda CB 450 Pneu Honda CB 450 hrada5 2 12.3.2016 v 09:02 hrada5


TOPlist