Dnes jsem si dovezl domů Duknu a celou cestu mi znepříjemňovala cestu teplota chladící kapaliny v motoru. Dobře, dopoledne bylo tak 5,5 až 12 stupňů, asi nejsem úplně normální, ale já si pro ni nutně potřeboval jet. Až přestalo pršet tak jsem i trochu zatahal a přes 70 ani omylem. Na displeji svítilo pořád kolem 60-65 stupňů a to je podle mně strašně málo! Pacient by byl asi jasný: termostat. Mám to řešit nebo se to v normálním počasí spraví...
Spotřebák prý drží skladem, pouze pokud bych dělal vůle, a to bych prý měl, tak podložky jsou do 14 dní na objednávku.
DMC.motobiker>No to by mě taky zajímalo jakou to má mít běžně teplotu i u 916, protože já jsem se dostal nejvíc asi na 75 stupňů při popojíždění ve městě, pod prdelý už to docela topilo, mašina se zdála docela rozpálená, ventilátor už běžel, ale na teploměru bylo jen 75 stupňů, což se mi zdálo docela málo, když 80 st. je teprve půlka, jinak běžně při normální jízdě venku v pařákách přes 30 stupňů ve stínu tam bylo tak maximálně 65 stupňů, je to normální? Jestli ne tak podle mě bude u mě chyba v teploměru, protože by to přece při 70ti stupních nezapínalo větrák kdyby byla chyba někde v termostatu, navíc když už to sálá na nohy jako blázen, nebo jo?
Podle mě ti špatně ukazuje teploměr. Důležitý je, že ventilátor spíná tehdy, kdy má (cca 100 st.). Pokud tě to štve (což mě by štvalo), tak si zkus od někoho teploměr půjčit a vyzkoušet a případně přes inzerát kup novej.
Naposledy editováno 26.10.2009 18:33:25
Ducatista> Díky za radu , já to taky hádal na ten teploměr , akorát že jsem to neměl s čím porovnat... Jinak třeba teď nedávno jsem to byl projet, bylo asi kolem 5ti stupňů, a mašina se ohřála celkem jak by měla, protože chladič byl dost horkej a na motoru se skoro nedala udržet ruka, ale na teploměru bylo jenom něco přes 40 stupňů :\ , sice úplně neležel, ale byl skoro dole, což si myslím že je blbost , protože 40 stupňů není nic moc, no a větrák se mi zapíná když už je ta mašina fakt dost rozpálená , většinou při 30kách ve městě, kde ty laufy pod prdelí už docela smažily a i z pod plastů z boku motoru mi šlo na nohy docela dost teplo, no rukou bych na to už nešáhnul , ale chce to časem vychytat, to je jasný, štve mě to když pořádně nevím na čom jsem, jen hlavně doufám aby to bylo jenom tím teploměrem...
Naposledy editováno 27.10.2009 11:15:30
1 reakcí na tento příspěvek Teplota chladici kapaliny motoru nizka
Je to zcela normální, malej objem vody a obrovský rozmezí možnýho výdaje tepelný energie. Uvědom si, že to musí urdžet "nějakou " teplotu při pojezdu po městě...ale zároveň bejt schopný uchladit 60% plnýho výkonu při "palbě" ...
Takže jsme na tom byli stejně - já jsem si po přemapování musel v podobných teplotách dát před chladič dvě dečky, Když mám obstavený cca. 2/3-3/4 chladiče - při těhle teplotách, dostanu se na 80°C ...
Nic nenormálního tomu není... ... co je to vůbec za motor?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Ducati-dnes mě nechala na holičkách Ducati ST2 | viktos123 | 29 | 24.9.2019 v 21:17 Gahan37 |
Prodat celou nebo na díly? Ducati ST2 | viktos123 | 17 | 18.9.2017 v 19:10 viktos123 |
Za blbost se platí,aneb když člověk... Ducati ST2 | viktos123 | 9 | 30.8.2017 v 21:38 Keek |
Výměna ložiska na předním kole Ducati ST2 | viktos123 | 0 | 25.8.2017 v 20:10 viktos123 |