bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Teplota chladici kapaliny motoru nizka
10.10.2009 v 18:31
Zdravím!

Dnes jsem si dovezl domů Duknu a celou cestu mi znepříjemňovala cestu teplota chladící kapaliny v motoru. Dobře, dopoledne bylo tak 5,5 až 12 stupňů, asi nejsem úplně normální, ale já si pro ni nutně potřeboval jet. Až přestalo pršet tak jsem i trochu zatahal a přes 70 ani omylem. Na displeji svítilo pořád kolem 60-65 stupňů a to je podle mně strašně málo! Pacient by byl asi jasný: termostat. Mám to řešit nebo se to v normálním počasí spraví...
Předchozí
1 2
Následující

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

26.10.2009 v 18:28 | Nahoru | #31
Dle slov pána z Ducati Praha to nemám řešit, může sice být špatné čidlo pro teploměr, ale pokud motor nežere a nedělá caviky tak čidlo pro vstřikování je O.K. a termostat prý začíná propouštět při 70°C. V těchhle teplotách to má prostě problém se ohřát.

Spotřebák prý drží skladem, pouze pokud bych dělal vůle, a to bych prý měl, tak podložky jsou do 14 dní na objednávku.

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

26.10.2009 v 18:30 | Nahoru | #32
Já včera provětral naposled 748 a bylo něco málo přes 10 stupnů a na teploměru jsem měl taky něco málo přes 60 st. Takže termostat neměň, počkej na léto a teprve pak přemýšlej nad výměnou. V takové zimě se to opravdu pořádně neprohřeje.

(reakce na) Teplota chladici kapaliny motoru nizka

26.10.2009 v 18:32 | Nahoru | #33

DMC.motobiker>No to by mě taky zajímalo jakou to má mít běžně teplotu i u 916, protože já jsem se dostal nejvíc asi na 75 stupňů při popojíždění ve městě, pod prdelý už to docela topilo, mašina se zdála docela rozpálená, ventilátor už běžel, ale na teploměru bylo jen 75 stupňů, což se mi zdálo docela málo, když 80 st. je teprve půlka, jinak běžně při normální jízdě venku v pařákách přes 30 stupňů ve stínu tam bylo tak maximálně 65 stupňů, je to normální? Jestli ne tak podle mě bude u mě chyba v teploměru, protože by to přece při 70ti stupních nezapínalo větrák kdyby byla chyba někde v termostatu, navíc když už to sálá na nohy jako blázen, nebo jo?


Podle mě ti špatně ukazuje teploměr. Důležitý je, že ventilátor spíná tehdy, kdy má (cca 100 st.). Pokud tě to štve (což mě by štvalo), tak si zkus od někoho teploměr půjčit a vyzkoušet a případně přes inzerát kup novej.

Naposledy editováno 26.10.2009 18:33:25

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

26.10.2009 v 19:42 | Nahoru | #34
Teplota vody kolem 70 - 80C při normální vnější teplotě je u motorky ideální.

Naposledy editováno 26.10.2009 19:43:32

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

27.10.2009 v 11:13 | Nahoru | #35
machte> Dobrá cena , ale co máš za mašinu? Dvouventil nebo Čtyrventil?

Ducatista> Díky za radu , já to taky hádal na ten teploměr , akorát že jsem to neměl s čím porovnat... Jinak třeba teď nedávno jsem to byl projet, bylo asi kolem 5ti stupňů, a mašina se ohřála celkem jak by měla, protože chladič byl dost horkej a na motoru se skoro nedala udržet ruka, ale na teploměru bylo jenom něco přes 40 stupňů :\ , sice úplně neležel, ale byl skoro dole, což si myslím že je blbost , protože 40 stupňů není nic moc, no a větrák se mi zapíná když už je ta mašina fakt dost rozpálená , většinou při 30kách ve městě, kde ty laufy pod prdelí už docela smažily a i z pod plastů z boku motoru mi šlo na nohy docela dost teplo, no rukou bych na to už nešáhnul , ale chce to časem vychytat, to je jasný, štve mě to když pořádně nevím na čom jsem, jen hlavně doufám aby to bylo jenom tím teploměrem...

Naposledy editováno 27.10.2009 11:15:30

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

22.3.2015 v 14:21 | Nahoru | #36
Stejnej problém (?) jako autor tématu, akorát motorka není ST2, ale VTR Firestorm. Venkovní teplota byla kolem 8-12 stupňů, ale teploměr nevylezl ani jednou ani do půly, spíš se držel pod druhou čárku (pokud to beru tak, že čárky na budíku jsou cca 50, 70, 90, 110 a 130°C, tak měl tak 65°C). Termostat, čidlo nebo vše v pořádku, protože je ještě zima, moc jsem to nehonil a dva chladiče na dva válce je prostě v tomhle počasí moc? :) Mašina je původně z Itálie, tak mě napadlo, že by tam mohl bejt termostat do horkýho klima, kterej otvírá dřív. Chladiče byly teplý, ale ne horký...

1 reakcí na tento příspěvek Teplota chladici kapaliny motoru nizka

22.3.2015 v 16:22 | Nahoru | #37
Termostat na mojí 999tce otvírá už i při 64°C ...kus od kusu... ještě před 70°C.
Je to zcela normální, malej objem vody a obrovský rozmezí možnýho výdaje tepelný energie. Uvědom si, že to musí urdžet "nějakou " teplotu při pojezdu po městě...ale zároveň bejt schopný uchladit 60% plnýho výkonu při "palbě" ...
Takže jsme na tom byli stejně - já jsem si po přemapování musel v podobných teplotách dát před chladič dvě dečky, Když mám obstavený cca. 2/3-3/4 chladiče - při těhle teplotách, dostanu se na 80°C ...
Nic nenormálního tomu není... ... co je to vůbec za motor?

(reakce na) Teplota chladici kapaliny motoru nizka

23.3.2015 v 08:10 | Nahoru | #38
t_freedom> Jojo, ona se takhle podobně chovala i VFR 750, co jsem měl předtím, a to tam bylo o dva válce víc a o jeden chladič míň - taky v chladnu lezla teplota jen tak do třetiny budíku. Pak ale když se jelo v horku ve městě, tak čas od času sepla i sahara, takže jak říkáš... Jinak je to VTR 1000 Firestorm, jak píšu, tj. V2 s chladičema po stranách. Brzo dodám do galerky.. ;)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Ducati-dnes mě nechala na holičkách Ducati ST2 viktos123 29 24.9.2019 v 21:17 Gahan37
Prodat celou nebo na díly? Ducati ST2 viktos123 17 18.9.2017 v 19:10 viktos123
Za blbost se platí,aneb když člověk... Ducati ST2 viktos123 9 30.8.2017 v 21:38 Keek
Výměna ložiska na předním kole Ducati ST2 viktos123 0 25.8.2017 v 20:10 viktos123


TOPlist