1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Dawe02>Spis jde o zvyseni bezpeci nez o zrychleni. Pokud nemas vychytane nastaveni tak te TC urcite na vyjezdech dokonce o nejakou vterinku zpomali
Líp bych to nenapsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
readymen>Čau chlape, prodávám to ze svého býka Co Utahovák příští rok, jedeš?
Rozložil jsem to před 14 dny na prvočísla v Mostě když jsem předjížděl pomalíky,tak mi jeden srovnal moto v zatáčce a nechtěl jsem ho sundat, tak jsem to vzal přes trávu jak se jede levá do ďolíku a skončil jsem v ďolíku po přeletu nad kukačím hnízdem v kačeru
Kecas :\ tam se jede ale velice rychle...a jak jsi dopadl ty?
Jezdit s tema pomalejma je fakt na pikacu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
NoFear4>Kecas :\ tam se jede ale velice rychle...a jak jsi dopadl ty?
Jezdit s tema pomalejma je fakt na pikacu
No 190 na 4ku ale ubral jsem a šel do trávy radši tak ve 100 jsem letěl vzduchem přes cestu. Snažil jsem se to ustát ale pak mě nakopnul ten odvodňovací žlab...... No byla to škoda ale už jsem byl zase jezdit a ok, hlavně že jsem kluky netrefil. Taky to byla moje chyba měl jsem s tím počítat a ne tam jet hranu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
hlavne ze uz zase jezdis to rad slysim a nezapomen na me s tim zavodem na silnici tam u vas
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Samozrejme,ze potrebujes na kazdej okruh jinou mapu,ale jen proto ,aby jsi vedel jak se tam dostat
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
NoFear4>readymen> hmm ja jsem si kolikrat rikal,jak by to tam asi vypadalo,kdyby to clovek doleva nestihl zlomit,nebo mu tam nekdo vjel a sel v te rychlosti do te travnate louky naproti,kde se vecne valej taky nejaky fotogafove tak ted uz to vime
hlavne ze uz zase jezdis to rad slysim a nezapomen na me s tim zavodem na silnici tam u vas
No já to stihl zlomit ale přesně v půlce zatáčky se dva klucíííí předjížděly raketovou rychlostí a ten zadní se něčeho lekl nebo netrefil zatáku a srovnal moto a jak jsem ho dával z venku tak jsem to srovnal taky a mazal dolu k ďolíku po trávě a pak let plavmo Hlavně že jsme všeci ok
S Mikulovským utahovákem počítej, sice to není závod, ale trochu adroš a jízda hlavou
Murkin>Zdar,tahle trakce si na ni jenom hraje a opravdova stoji 70000 ecek,trakce u seriove ducati mozna pro bezneho uzivatele,ale na okruh ne,protoze do jizdy moc zasahuje....
Myslim ze, Bazzaz si na nic cim neni nehraje. Neslibuje nic vic nez umi a poskytuje to za primerenou cenu.
Navic jak jiste vis, tak u jednostopeho dvoukoloveho vozidla jsou i komercni "plne senzoricke" TC velmi problematicke na naladeni prestoze budou mit MEMS akcelerometry a gyroskopy pro kompenzaci jednoho kola ve vzduchu
Naposledy editováno 09.10.2009 08:36:44
Murkin>readymen- člověče,za tuhle cenu to asi neprodáš,na trhu je spousta levnějších věcí,za ty peníze máš třeba komplet od rapidbiku a ten už má možnost předstihů v sobě a umí přepínat 2 předstihový a palivový mapy na řidítkách.Celá ta sranda stojí 19000 Kč a je na to záruka a doklad.Nedávno jsem takovejhle komplet montoval a brzdil a pán to od někoho koupil za 11000 vočí.
Tak možná máš pravdu že levnějších věcí je hodně, ale kvalitou se s Dynem asi srovnat nedají Přeci jen když si někdo chce koupit tenhle komplet tak v nejmenovaném obchodě ať chce nebo ne dá 32 nebo 33 nevím ,tak cena za rok jetý nepoškozený komplet mi příjde mega dobrá sleva 12tis s tím že kus tě výjde na 6300,-....Jo a Rapidbííík tu značku sem možná ani nepiš po potížích kolegy se zapalkem by ti sem mohl napsat nějakou ošklivou reakci (Proč to ten maník asi za 11 prodal)
Jinak jak jsi psal že si ta trakce na trakci jen hraje, nemůžu s tebou souhlasit, maká to výborně ale musíš to mít fakt dobře nastavený.Možná kdybych na tom nejel tak mluvím podobně.
Naposledy editováno 09.10.2009 08:55:54
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Já nevím co jsi montoval za 11tis, pokud to byl PWC a nebyl problém se zapalkem,tak se nedivím protože ten přežitek mají asi vychytaný, jen jsem ti napsal že kolega má s jiným produktem který jsi tady popsal ty jinou zkušenost, kterou nikomu nepřeju,jako odsraná lambda a zapečený konektory na liště.....
Jasně, to jsem taky už psal je milion věcí lepších, ale taky za jinou cenu o tom se tady asi nemá cenu bavit.
Tohle vlákno je pro ty co chtějí PWC a vše co k tomu je za tuhle cenu. Případně info o tom co to umí. Kecat tady o ceně je o ničem pokud nemáš zájem o tuhle sestavu.Tohle je odzkoušený a maká to na 100%.
V době kdy pan Ešner dělal mojí moto měl už rok svoje zapalko s řazením pro K4 ale pro K5 třeba ne, protože tam je problém který řešil IGN modul a řeší u PWC stále takže to není o tom že tady bylo to jediné pro všechny moto.
Naposledy editováno 09.10.2009 09:34:41
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
ono pro novy modely litru uz jsou zase k mani PC5 a ten prerusuje i sekundarni vstriky, takze to je taky reseni.
murkin: jsou jista zazita dogmata o ladeni tady u nas, castecne rozsirena i samotnymi ladici.. neco ve smyslu ze kdyz nemas brzdu od dynojetu tak nemuzes poradne nastavit PC apod... takze do nakejch slozitejsich diskuzi bych se tu asi nepoustel...
myslim ze lidem co trosku tusi co TC dela a jak funguje je jasnej rozdil mezi bazzaz kterej trakci "pocita" z udaju co ma ridici jednotka moto k dispozici za tisic dolacu a plnohodnotnym TC treba od motecu s milionem cidel. bazzaz je vicemene KIMS jako ma kawa v serii s tim ze jdou upravovat nejake parametry a tim TC nastavit na jine podminky ala pneu,prevody atd tim padem na okruh lepsi.
Co ja vim tak zadratovat motec na motorku a nastavit ho taky neni uplne legrace a lidi co to umi uctuji nemale penize ... durbahn treba...
jo a k tomu "selfmapping" to co daval readymen odkaz na bazzaz za 1600 tak to je drazsi prave kvuli tomu selfmap - je tam lambda sonda a nejakej jeji kontroler navic... ridici jednotka si mapy doladi za jizdy podle lambdy sama.. tzn je to spis pro pripad ze neni pristup na brzdu, rekl bych ze dobre naladeno na brzde je lepsi nez nakej selfmap... pokud ten self map nedela nejake menis korekce treba podle teploty a nadmorske vysky nejak hodne dobre, to by pak melo smysl, ale s tim zkusenost nemam.
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Murkin>rapid,bazzas,YEC,HRC,ignitech a podobně a každý z těchto výrobců si jde svojí cestou a každej má věci,co by stálo za to udělat jinak.
Tak tady ti dám zapravdu, je hodně chyb které se musí průběžně odstranit,nic není dokonalé i za ty prachy. Ale holt něco je vychytané tak akorát a něco je shit nehoráznej a peníze to stojí kopu. Třeba YEC o tom žádná, ale taky to není levný
S tou brzdou je to myšleno tak že Dyno asi nebude přežitek, oni samozřejmě asi mají nějakej vývoj a furt jsou podle mě špička co se týká brzd, ale třeba to tak není,to víš líp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Kolik beres za nastaveni powercommanderu s mapama jestli se muzu zeptat...?
S cenou je to tak,ze to muze bejt 3000 ale taky 10000kc. Zalezi co se resi,jestli jen palivo,nebo i predstihovou mapu,jak hodne se brzdi ve statickem rezimu kolik to cele zabere casu a tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Burdez>Murkin> Mě samotnýmu vůbec powecommander nevadí,prodávám a nastavuju je taky...
Kolik beres za nastaveni powercommanderu s mapama jestli se muzu zeptat...?
Ty prodáváš PWC? Kolik u tebe vychází ten set PWC+IGN+QS?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Naposledy editováno 09.10.2009 15:48:43