globalmoto_kveten





Téma: Retezovky DID,smrt po par tisicich km
 
7.10.2009 v 21:39
Uz delsi dobu mi neco jakoby drhlo v kole tak jsem to dneska rozebral a chtel jsem se podivat na loziska.Loziska v pohode ale jak jsem daval dokupy zadni kolo,cumim jak puk.Rozeta,skoronova(ma nalitano tak tri litry) a uz vypada jak pila z cirkularky.Zuby zhrnute,otrepy jaxvina.Primar to same,tak se neni cemu divit ze to chrci pri rozjezdech a zabirani.Ja se na to vys....!
Jeste s tim cosyk opatrne pojezdim a pres zimu to holt bude chtit novou retezovku.
Předchozí
1 2
Následující

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 21:40 | Nahoru | #1
jsi z toho zklamanýýý,vííď?

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 21:42 | Nahoru | #2
nebuď zklamaný

1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 21:46 | Nahoru | #3
toz kua,kdo ty retezofky ma porad kupovat? :)) nehlede na to ze sa seru i brzdy.Musim vymenit prachovky i guferka,to zas bude palka..:)

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 21:48 | Nahoru | #4
Zajímavý, na fejzru JT sprockets běžně primár 20 - 25 tisíc, rozeta 40 - 45 tisíc a to ani pak nejsou nepoužitelný. Co máš za kola?

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 21:53 | Nahoru | #5
fse je origo,jen guma sirsi,160,ale myslim ze to na to nema vliv.Spis mi to prijde jako vadna sada...ale reklamace asi neprojde tak na ni i seru...

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:00 | Nahoru | #6
Aleprd, kola jako ozubený, primár a rozetu, značka? JT nebo něco z čínskýho železa?

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:03 | Nahoru | #7
A co postupoval jsi správně? Nasadit, lehce napnout, nenakládat tomu!! prvních aspoň 100km, pak dopnout a pak teprv jezdit?

Naposledy editováno 07.10.2009 22:03:35

1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:10 | Nahoru | #8
D.I.D. ??? Namontoval jsem jich mrak - při správné montáži a správném udržování ( myslím tím opravdu správné! čištění,napínání,mazání ) i u opravdu našláplých mašin 15 - 25.000km , než by se mělo začít uvažovat o nové. Takže chyba nebude u značky,ale jinde. Na 100%

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:14 | Nahoru | #9
nevim,po par litrech km jsou domackane zuby.Na Kawe mi to kdysi neudelalo nic..
Pres zimu to zase vymenim,zkusim to zajet na vice km(ne jen 100) a uvidim..

Jak bude cas tak to nafotim,pro predtavu jak to vypada..jinak retez jsem strikal kazdu chvilu brecku od motulu..

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:19 | Nahoru | #10
a správné napnutí? Protože pokud to "rachtalo" značí to přetažení! a to je otázka několika otočení plynové rukojeťi a máš hotovo !

1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:25 | Nahoru | #11
NIKDY nenapinam retez natvrdo....a steluju ho pri zatizenem sedle

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:28 | Nahoru | #12
retez byl v pohode napnuty.Kdyz jsem pridal plyn a rozjizdel jsem se tak bylo citi ve stupackah ze neni neco v poradku.Tak jsem myslel ty loziska ale ty jsou super (kolo se tocilo na hrideli nekolik minut),az pak jsem si vsiml te zhrnute rozety i primaru.Tak se nedivim ze to vydavalo takove zvuky,kdyz byly clanky ve zlabu a ven z rozety sly pres hranu (zuby byly jako na cirkularce,do vln)

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:30 | Nahoru | #13
No já teda nevim o tom, že by DID dělal kola, ale možná se mejlim :\ Kola dávám dycky všude JT, v těch sem nikdy nešetřil, ani nevim, že by je někdo jinej dělal Jó, řetězy, v těch sou propastný rozdíly, 7 - 47 tisíc

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:30 | Nahoru | #14
Řetězovku D.I.D mám teď na Monsteru, zatím jí tam mám asi 15 tisíc, a je pořád jako nová, jednou za 500 - 1000 Km prostříkavam řetěz a napínám dle potřeby, většinou když měním pneu, jinak si zatím nemůžu stěžovat, a když mi tam vydrží ještě alespoň jednou / dvakrát tolik, tak to bude asi dobrej výrobek, mám tu verzi do 80ti koní... Jo ale ty kolečka to nevím jistě, možná že ty jsou made in Ducati...

Naposledy editováno 07.10.2009 22:31:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:36 | Nahoru | #15

zklamany>NIKDY nenapinam retez natvrdo....a steluju ho pri zatizenem sedle



"zatížené sedlo" ? nesmysl. Dva body - jedna osa. Je fuk,zda to napínáš zatíženej,nebo na stojanu.

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:50 | Nahoru | #16
ja jsem to objednaval u kamose v kramu a dodal mi celou retezovku,jestli je rozeta JT nebo neco jineho nevim,az tak jsem na to nekoukal.Co je ale fakt,ze jsem retez musel dopinat uz po asi litru,coz jsem docela cumel..

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:54 | Nahoru | #17
Tak to je vážně něco špatně. Takhle těžko soudit

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 22:55 | Nahoru | #18
uvidim,pres zimu to povymenuju a pristi rok nanovo....:)))

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 23:27 | Nahoru | #19
Něco je špatně.. Zjisti co tam máš namontováno..

Já na stejně silée motce mám DID čvrtou sezonu, kola JT, najeto 35tis km a mimo to, že z řetězu se pomalu stírá zlatá barva, je vše OK, řetěz ještě nemá na rozetě žádnou vůli a rozeta nemá žádné stopy vymačkání.. To jsi měl nějakou hliníkovou edici asi

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 23:44 | Nahoru | #20
nafotim to jak bude cas....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 23:50 | Nahoru | #21

mm-art-airbrush>"zatížené sedlo" ? nesmysl. Dva body - jedna osa. Je fuk,zda to napínáš zatíženej,nebo na stojanu.


a proc se teda retez napne kdyz sednu na motorku?jeste nedejboze kdyz na to sednou dva....

1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 23:51 | Nahoru | #22
jakou jsi mu nechal vuli?

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

7.10.2009 v 23:56 | Nahoru | #23

jacobo>jakou jsi mu nechal vuli?



To nechavam od oka.Kdyz na tom sedim a pohybu nahoru dolu (cca 5cm...tj,neco kolem dvou az tri cm od osy))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 06:11 | Nahoru | #24

sherm14>a proc se teda retez napne kdyz sednu na motorku?jeste nedejboze kdyz na to sednou dva....



Tak máš něco špatně. Tzn. že místo předepsaném průvěsu cca 3-4cm máš třeba nějakých 10 cm? hm,to je ale už hodně špatný a pak takovej řetěz končí podstatě rychleji. Je to jen fyzika.
Předpoklad je dobrý stav podvozku.

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 06:14 | Nahoru | #25
např. zlatá D.I.D. sada má běžnou životnost mimo sportovní použití ( tím nemyslím "střelce" po silnicích ) nějakých 30 - 35.000km ! Kdo neví,jak se o to starat, mění třeba po 10.000km

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 07:11 | Nahoru | #26
mm-art-airbrush> no když máš moto na stojanu, tak ti řetěz visí na kluzáku, který je na kyvce. Ovšem výrobci motocyklů udávají propnutí řetězu právě v tomto stavu. Je blbost štelovat řetěz na motorce zatížené.

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 07:12 | Nahoru | #27
zklamany> No a tvuj kamoš ti prodal asi nějakej čínskej šmejd. Tak mu poděkuj. jestli tě D.I.D. nasral, tak nevím proč nezkusíš ČZ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 07:26 | Nahoru | #28

mm-art-airbrush>D.I.D. ??? Namontoval jsem jich mrak - při správné montáži a správném udržování ( myslím tím opravdu správné! čištění,napínání,mazání ) i u opravdu našláplých mašin 15 - 25.000km , než by se mělo začít uvažovat o nové. Takže chyba nebude u značky,ale jinde. Na 100%



Tak to mas nejak malo naslaple masiny...

Me u ZX9R did retez a JT rozeta pastorej tak rozeta zadni mesic a celkove je JT SRAC!
Retez maji docela dobrej...Ale AFAM je o tridu jinde....
A To nemluvim o rozetach nekdy si je postav vedle sebe

Zklamany nebec tu u didu je to normlani s JT sracema...
KUP afam a retez XHR-g a uz nebudes remcat...
Zvladne o dost veci tah jak nej did.

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 10:16 | Nahoru | #29

z-x-r>Tak to mas nejak malo naslaple masiny...

Me u ZX9R did retez a JT rozeta pastorej tak rozeta zadni mesic a celkove je JT SRAC!
Retez maji docela dobrej...Ale AFAM je o tridu jinde....
A To nemluvim o rozetach nekdy si je postav vedle sebe

Zklamany nebec tu u didu je to normlani s JT sracema...
KUP afam a retez XHR-g a uz nebudes remcat...
Zvladne o dost veci tah jak nej did.



Afam? na motorku? nikdy....za ty prachy vážně ne.
Nemohu udávat ceny,spokojenost z bývalé firmy,kde se prodávali kvůli pomluvě, ale za svym názorem si stojím.
A i to,že D.I.D. maj kluci u nás v racing týmu KWS,kde motorky dostávají slušně na prdel, D.I.D. jen a jen doporučuji.
Na sériové motorce CBR1000RR najeto na zlatém DID cca 25.000km a ještě pár pěkných tisícovek vydrží,páč majitel se umí starat ( majitel jezdí na jiné motorce CEC, kde má také DID ) Takže ani to CBR není zrovna výletní stroj. Jen se umí starat o podstatné součásti na svém stroji.

Hádat se nebudu Nikdo mi to nevymluví.

2 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 10:37 | Nahoru | #30
ja sem motorku koupil s retezem RK, kolecka nevim, pod nanosem bordelu sem logo vyrobce nehledal... nevim jak to tam bylodlouho , retez dal jeste pres 15tis, jak zacal bejt vytahanej, vymenil sem jen retez, kolecka byly ok, na firmu kupujem retezy CZ do stroju tak sem vzal CZ, nemeli jeste v 530 ten "tlustej" tak sem mel obyc a ten dal cca 8-10tis... pak sem vymenil za tu unosnejsi radu, na ty mam ted tak kolem 8tis, ale rozeta a kolecko byly uz Ko tak sem vymenil i to ... momentalne predek renthal, zadek dural

kdyz se retez vymeni vcas, vetsinou jsou kolecka jeste pouzitelna, ale to at si kazdej meni jak chce, ja to kupuju takhle diky retezum na firmu skoro zadarmo...

jinak pokud muzu srovnat kolecka JT,sunstar apod se znackovymi ala renthal... tak rozdil ve zpracovani je znacnej (otazka je jestli u kolecka to ma vliv) JT apod jsou vystrizky z plechu, renthal je kompletne po celem povrchu obrobene na CNC, tipoval bych i lepsi material, cena dvoj/trojnasobna... rozety si kreslim sam a nechavam rezat na laseru /vode z nerezu/duralu..

jo a o retezy se nijak nestaram, napinam vzdy pri vymene pneu (vzhledem k tomu ze jezdim jete je to kazdejch 1000-2000km) nikdy sem retez necistil a obcas ho mazu sprejem na retezy...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist