Jeste s tim cosyk opatrne pojezdim a pres zimu to holt bude chtit novou retezovku.
1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km
1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km
Pres zimu to zase vymenim,zkusim to zajet na vice km(ne jen 100) a uvidim..
Jak bude cas tak to nafotim,pro predtavu jak to vypada..jinak retez jsem strikal kazdu chvilu brecku od motulu..
1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km
Naposledy editováno 07.10.2009 22:31:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km
zklamany>NIKDY nenapinam retez natvrdo....a steluju ho pri zatizenem sedle
"zatížené sedlo" ? nesmysl. Dva body - jedna osa. Je fuk,zda to napínáš zatíženej,nebo na stojanu.
Já na stejně silée motce mám DID čvrtou sezonu, kola JT, najeto 35tis km a mimo to, že z řetězu se pomalu stírá zlatá barva, je vše OK, řetěz ještě nemá na rozetě žádnou vůli a rozeta nemá žádné stopy vymačkání.. To jsi měl nějakou hliníkovou edici asi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km
mm-art-airbrush>"zatížené sedlo" ? nesmysl. Dva body - jedna osa. Je fuk,zda to napínáš zatíženej,nebo na stojanu.
a proc se teda retez napne kdyz sednu na motorku?jeste nedejboze kdyz na to sednou dva....
1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km
sherm14>a proc se teda retez napne kdyz sednu na motorku?jeste nedejboze kdyz na to sednou dva....
Tak máš něco špatně. Tzn. že místo předepsaném průvěsu cca 3-4cm máš třeba nějakých 10 cm? hm,to je ale už hodně špatný a pak takovej řetěz končí podstatě rychleji. Je to jen fyzika.
Předpoklad je dobrý stav podvozku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km
mm-art-airbrush>D.I.D. ??? Namontoval jsem jich mrak - při správné montáži a správném udržování ( myslím tím opravdu správné! čištění,napínání,mazání ) i u opravdu našláplých mašin 15 - 25.000km , než by se mělo začít uvažovat o nové. Takže chyba nebude u značky,ale jinde. Na 100%
Tak to mas nejak malo naslaple masiny...
Me u ZX9R did retez a JT rozeta pastorej tak rozeta zadni mesic a celkove je JT SRAC!
Retez maji docela dobrej...Ale AFAM je o tridu jinde....
A To nemluvim o rozetach nekdy si je postav vedle sebe
Zklamany nebec tu u didu je to normlani s JT sracema...
KUP afam a retez XHR-g a uz nebudes remcat...
Zvladne o dost veci tah jak nej did.
z-x-r>Tak to mas nejak malo naslaple masiny...
Me u ZX9R did retez a JT rozeta pastorej tak rozeta zadni mesic a celkove je JT SRAC!
Retez maji docela dobrej...Ale AFAM je o tridu jinde....
A To nemluvim o rozetach nekdy si je postav vedle sebe
Zklamany nebec tu u didu je to normlani s JT sracema...
KUP afam a retez XHR-g a uz nebudes remcat...
Zvladne o dost veci tah jak nej did.
Afam? na motorku? nikdy....za ty prachy vážně ne.
Nemohu udávat ceny,spokojenost z bývalé firmy,kde se prodávali kvůli pomluvě, ale za svym názorem si stojím.
A i to,že D.I.D. maj kluci u nás v racing týmu KWS,kde motorky dostávají slušně na prdel, D.I.D. jen a jen doporučuji.
Na sériové motorce CBR1000RR najeto na zlatém DID cca 25.000km a ještě pár pěkných tisícovek vydrží,páč majitel se umí starat ( majitel jezdí na jiné motorce CEC, kde má také DID ) Takže ani to CBR není zrovna výletní stroj. Jen se umí starat o podstatné součásti na svém stroji.
Hádat se nebudu Nikdo mi to nevymluví.
2 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km
kdyz se retez vymeni vcas, vetsinou jsou kolecka jeste pouzitelna, ale to at si kazdej meni jak chce, ja to kupuju takhle diky retezum na firmu skoro zadarmo...
jinak pokud muzu srovnat kolecka JT,sunstar apod se znackovymi ala renthal... tak rozdil ve zpracovani je znacnej (otazka je jestli u kolecka to ma vliv) JT apod jsou vystrizky z plechu, renthal je kompletne po celem povrchu obrobene na CNC, tipoval bych i lepsi material, cena dvoj/trojnasobna... rozety si kreslim sam a nechavam rezat na laseru /vode z nerezu/duralu..
jo a o retezy se nijak nestaram, napinam vzdy pri vymene pneu (vzhledem k tomu ze jezdim jete je to kazdejch 1000-2000km) nikdy sem retez necistil a obcas ho mazu sprejem na retezy...