Jeste s tim cosyk opatrne pojezdim a pres zimu to holt bude chtit novou retezovku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km
mm-art-airbrush>D.I.D. ??? Namontoval jsem jich mrak - při správné montáži a správném udržování ( myslím tím opravdu správné! čištění,napínání,mazání ) i u opravdu našláplých mašin 15 - 25.000km , než by se mělo začít uvažovat o nové. Takže chyba nebude u značky,ale jinde. Na 100%
Tak to mas nejak malo naslaple masiny...
Me u ZX9R did retez a JT rozeta pastorej tak rozeta zadni mesic a celkove je JT SRAC!
Retez maji docela dobrej...Ale AFAM je o tridu jinde....
A To nemluvim o rozetach nekdy si je postav vedle sebe
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Zklamany nebec tu u didu je to normlani s JT sracema...
KUP afam a retez XHR-g a uz nebudes remcat...
Zvladne o dost veci tah jak nej did.
z-x-r>Tak to mas nejak malo naslaple masiny...
Me u ZX9R did retez a JT rozeta pastorej tak rozeta zadni mesic a celkove je JT SRAC!
Retez maji docela dobrej...Ale AFAM je o tridu jinde....
A To nemluvim o rozetach nekdy si je postav vedle sebe
Zklamany nebec tu u didu je to normlani s JT sracema...
KUP afam a retez XHR-g a uz nebudes remcat...
Zvladne o dost veci tah jak nej did.
Afam? na motorku? nikdy....za ty prachy vážně ne.
Nemohu udávat ceny,spokojenost z bývalé firmy,kde se prodávali kvůli pomluvě, ale za svym názorem si stojím.
A i to,že D.I.D. maj kluci u nás v racing týmu KWS,kde motorky dostávají slušně na prdel, D.I.D. jen a jen doporučuji.
Na sériové motorce CBR1000RR najeto na zlatém DID cca 25.000km a ještě pár pěkných tisícovek vydrží,páč majitel se umí starat ( majitel jezdí na jiné motorce CEC, kde má také DID ) Takže ani to CBR není zrovna výletní stroj. Jen se umí starat o podstatné součásti na svém stroji.
Hádat se nebudu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)