1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Perňa #81>Dawe02> A není lepší se naučit ten "smyk" vnímat a mít ho pod kontrolou sám?? Vždyť pokaždý ty podmínky nejsou stejný a to budeš pořád přenastavovat tu TC? A ani to asi pořádně v našich amatérsko-sociálních podmínkách nejde :\
Když mi to tam někdo dá odzkoušené a nějak rozumně regulovatelné v sérii (viz. DUCATI 1198), tak se s tím rád naučím žít. Přesto ale by měl člověk nejdříve pochopit chování motorky na hranici prokluzu a pak to využívat ve svůj prospěch.
Před studenou gumou a plným gasem z vracáku tě ani TC nezachrání a bohužel většinou je příčina právě v kombinaci nějakých hloupostí (gumy - povrch - pilot).. Možná je lepší dát peníze za ježdění + pneu a naučit se TC dělat sám
hele jet na hranici prokluzu a kontrolovat ho .. je asi na nas tak trosku "scifi" ja uz sem parkrat prokluz kola pri akceleraci ustal, ale vzdy to bylo v krizovatce na prechodu apod.. do cca 80kmh a ani nevim jak sem to udelal.. cilene ve vetsim kalupu si nedokazu predstavit...
porad je tu to ze je to commander, rychlorazeni a TC v jednom... ve chvili kdy dawe usoudi ze tudy cesta nevede, jen "disabluje" tu TC... nez aby kupoval PC + igni.modul + razeni.... to uz vyjde v podstate na stejno a za tu zkousku to myslim stoji..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
assassin>hele jet na hranici prokluzu a kontrolovat ho .. je asi na nas tak trosku "scifi" ja uz sem parkrat prokluz kola pri akceleraci ustal, ale vzdy to bylo v krizovatce na prechodu apod.. do cca 80kmh a ani nevim jak sem to udelal.. cilene ve vetsim kalupu si nedokazu predstavit...
porad je tu to ze je to commander, rychlorazeni a TC v jednom... ve chvili kdy dawe usoudi ze tudy cesta nevede, jen "disabluje" tu TC... nez aby kupoval PC + igni.modul + razeni.... to uz vyjde v podstate na stejno a za tu zkousku to myslim stoji..
Ale ano, já nemám info o cenách a pokud to tam je jako "bonus", proč ne. Ikdyby se to ve finále třeba nepoužívalo..
Jen si prostě říkám, že není špatný umět jezdit na "standardní" motorce bez fičurin a zaměřit se právě na sebe a ovládání motorky. Někdy ten pocit "bezpečí" s TC by mohl být zavádějící.
A ze svý zkušenosti vím, že pokud prostě jaksi "necítíš" prokluz, atd. (Kaczer tomu říká kreslení čar ..), tak je to špatně a přijdou pády, nikoliv zlepšení časů. A před tímhle se nevyhneš ani s TC.
Když to vezmu podle sebe, nemohl jsem tehdy pochopit takový ty "highsidery" a uskakující motorka v zatáčce a tím pádem pomalý průjezd/výjezd..v tý době jsem jezdil časy kolem 2:18 v Brně a občas právě na hranici pádu. Potom jsem se snažil jezdit "jinak" a taky víc kontrolovat zadní kolo (rozuměj, neposrat se z každýho menšího vybočení a naopak to využívat pro sebe). Na té samé motorce jsem pak jezdil 2:14 a míň bez jediné krize a problémem s highsiderem
Proto mluvím o tom stylu ježdění a učení se jezdit tak, abych alespoň částečně dokázal něco podobnýho, co TC..
Padat se bude jak s TC, tak bez ní, to je jediná svatá pravda!