1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
assassin>hele jet na hranici prokluzu a kontrolovat ho .. je asi na nas tak trosku "scifi" ja uz sem parkrat prokluz kola pri akceleraci ustal, ale vzdy to bylo v krizovatce na prechodu apod.. do cca 80kmh a ani nevim jak sem to udelal.. cilene ve vetsim kalupu si nedokazu predstavit...
porad je tu to ze je to commander, rychlorazeni a TC v jednom... ve chvili kdy dawe usoudi ze tudy cesta nevede, jen "disabluje" tu TC... nez aby kupoval PC + igni.modul + razeni.... to uz vyjde v podstate na stejno a za tu zkousku to myslim stoji..
Ale ano, já nemám info o cenách a pokud to tam je jako "bonus", proč ne. Ikdyby se to ve finále třeba nepoužívalo..
Jen si prostě říkám, že není špatný umět jezdit na "standardní" motorce bez fičurin a zaměřit se právě na sebe a ovládání motorky. Někdy ten pocit "bezpečí" s TC by mohl být zavádějící.
A ze svý zkušenosti vím, že pokud prostě jaksi "necítíš" prokluz, atd. (Kaczer tomu říká kreslení čar ..), tak je to špatně a přijdou pády, nikoliv zlepšení časů. A před tímhle se nevyhneš ani s TC.
Když to vezmu podle sebe, nemohl jsem tehdy pochopit takový ty "highsidery" a uskakující motorka v zatáčce a tím pádem pomalý průjezd/výjezd..v tý době jsem jezdil časy kolem 2:18 v Brně a občas právě na hranici pádu. Potom jsem se snažil jezdit "jinak" a taky víc kontrolovat zadní kolo (rozuměj, neposrat se z každýho menšího vybočení a naopak to využívat pro sebe). Na té samé motorce jsem pak jezdil 2:14 a míň bez jediné krize a problémem s highsiderem
Proto mluvím o tom stylu ježdění a učení se jezdit tak, abych alespoň částečně dokázal něco podobnýho, co TC..
Padat se bude jak s TC, tak bez ní, to je jediná svatá pravda!
Perňa #81>Ale ano, já nemám info o cenách a pokud to tam je jako "bonus", proč ne. Ikdyby se to ve finále třeba nepoužívalo..
Jen si prostě říkám, že není špatný umět jezdit na "standardní" motorce bez fičurin a zaměřit se právě na sebe a ovládání motorky. Někdy ten pocit "bezpečí" s TC by mohl být zavádějící.
A ze svý zkušenosti vím, že pokud prostě jaksi "necítíš" prokluz, atd. (Kaczer tomu říká kreslení čar ..), tak je to špatně a přijdou pády, nikoliv zlepšení časů. A před tímhle se nevyhneš ani s TC.
Když to vezmu podle sebe, nemohl jsem tehdy pochopit takový ty "highsidery" a uskakující motorka v zatáčce a tím pádem pomalý průjezd/výjezd..v tý době jsem jezdil časy kolem 2:18 v Brně a občas právě na hranici pádu. Potom jsem se snažil jezdit "jinak" a taky víc kontrolovat zadní kolo (rozuměj, neposrat se z každýho menšího vybočení a naopak to využívat pro sebe). Na té samé motorce jsem pak jezdil 2:14 a míň bez jediné krize a problémem s highsiderem
Proto mluvím o tom stylu ježdění a učení se jezdit tak, abych alespoň částečně dokázal něco podobnýho, co TC..
Padat se bude jak s TC, tak bez ní, to je jediná svatá pravda!
Tak svatá pravda,místo utrácení peněz za pí...viny a očekávání kolik tím sundám vteřin,je potřeba bejt co nejčastěji na okruhu a raději to cpát do gum,i se sérií tak jak ji ten šikmookej pán vypustil z fabriky se dá letět hodně rychle a až pak se dá řešit nějaká trakce a podobně.Chápu,že by bylo nejjednoduší tam něco koupit a čekat že zase o něco porychlím,ale tak to není,ve spoustě případů,pokud ten člověk opravdu není závodník a dostane třeba upravenej motor,tak s tím jede úplně stejně a nebo ještě pomaleji.A proto raději trénujte,utrácet můžete vždycky