2 reakcí na tento příspěvek Repase podvozku, KDE ?
pepazdepa-84>To je další otázka, repase a následné nastavení. Mám to jak Maross ve předu origo vzadu ohlins. Myslím že ten předek mi asi zvládne repasovat slušný mechanik. Vyplatí se pro mrdala tipu mne kupovat i předek (asi spíš jen kartrige)? Nebo serie je dostačující?
no myslim ze cokoliv vic nez kartridge se celkem prodrazsi...
jinak repas bych videl spis jako vymenu gufer/stiraku a olej... takze nic co neudelas za odpoledne doma...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
pepazdepa-84>To je další otázka, repase a následné nastavení. Mám to jak Maross ve předu origo vzadu ohlins. Myslím že ten předek mi asi zvládne repasovat slušný mechanik. Vyplatí se pro mrdala tipu mne kupovat i předek (asi spíš jen kartrige)? Nebo serie je dostačující?
Josef, výměna cartrige je nejvyšší možná úprava sériové vidlice Myslím, že zrovna u R1 se nechá dobře vychytat i ta sériová, co se týká nastavení.. pokud nemáš nějak metrák a víc. Dá se ladit i viskozitou a výškou hladiny oleje. Ale jestli si neměl problémy, nechal bych to jen u běžnýho servisu - olej, přetěsnění. V Brně jsem jel 2:10 s Ohlins úpravou (letos - STAGE 3) a i se sériovou vidlicí, není to zase takový rozdíl..