2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
pepazdepa-84>To je další otázka, repase a následné nastavení. Mám to jak Maross ve předu origo vzadu ohlins. Myslím že ten předek mi asi zvládne repasovat slušný mechanik. Vyplatí se pro mrdala tipu mne kupovat i předek (asi spíš jen kartrige)? Nebo serie je dostačující?
Josef, výměna cartrige je nejvyšší možná úprava sériové vidlice Myslím, že zrovna u R1 se nechá dobře vychytat i ta sériová, co se týká nastavení.. pokud nemáš nějak metrák a víc. Dá se ladit i viskozitou a výškou hladiny oleje. Ale jestli si neměl problémy, nechal bych to jen u běžnýho servisu - olej, přetěsnění. V Brně jsem jel 2:10 s Ohlins úpravou (letos - STAGE 3) a i se sériovou vidlicí, není to zase takový rozdíl..
Perňa #81>Josef, výměna cartrige je nejvyšší možná úprava sériové vidlice Myslím, že zrovna u R1 se nechá dobře vychytat i ta sériová, co se týká nastavení.. pokud nemáš nějak metrák a víc. Dá se ladit i viskozitou a výškou hladiny oleje. Ale jestli si neměl problémy, nechal bych to jen u běžnýho servisu - olej, přetěsnění. V Brně jsem jel 2:10 s Ohlins úpravou (letos - STAGE 3) a i se sériovou vidlicí, není to zase takový rozdíl..
ehm Pepazdepa 106kg ale bez oblečení takže dejme tomu v plné zbroji 120kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Perňa #81>Josef, výměna cartrige je nejvyšší možná úprava sériové vidlice Myslím, že zrovna u R1 se nechá dobře vychytat i ta sériová, co se týká nastavení .. pokud nemáš nějak metrák a víc. Dá se ladit i viskozitou a výškou hladiny oleje. Ale jestli si neměl problémy, nechal bych to jen u běžnýho servisu - olej, přetěsnění. V Brně jsem jel 2:10 s Ohlins úpravou (letos - STAGE 3) a i se sériovou vidlicí, není to zase takový rozdíl..
A to se dá říct o všech modelových ročnících?Nebo o kterých s jistotou?Už jsem slyšel nebo četl snad v ČMN,že si dal nějakej týpek na K6 vidle z R1 a že pak byl teprve spokojenej:)