1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Perňa #81>Josef, výměna cartrige je nejvyšší možná úprava sériové vidlice Myslím, že zrovna u R1 se nechá dobře vychytat i ta sériová, co se týká nastavení .. pokud nemáš nějak metrák a víc. Dá se ladit i viskozitou a výškou hladiny oleje. Ale jestli si neměl problémy, nechal bych to jen u běžnýho servisu - olej, přetěsnění. V Brně jsem jel 2:10 s Ohlins úpravou (letos - STAGE 3) a i se sériovou vidlicí, není to zase takový rozdíl..
A to se dá říct o všech modelových ročnících?Nebo o kterých s jistotou?Už jsem slyšel nebo četl snad v ČMN,že si dal nějakej týpek na K6 vidle z R1 a že pak byl teprve spokojenej:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Ďuričko22>A to se dá říct o všech modelových ročnících?Nebo o kterých s jistotou?Už jsem slyšel nebo četl snad v ČMN,že si dal nějakej týpek na K6 vidle z R1 a že pak byl teprve spokojenej:)
Mám zkušenost s modelama od r.2004 do 2008. A tam je to opravdu dobrý. Asi lidi, co jedou rychle by mohli oponovat, ale tak to vidím..
Co se týká větší váhy jezdce, tak asi se musí zalaborovat s jinýma pružinama. Přitvrdit vidlice ke konci zdvihu (když při tvrdým brždění jde moc dolů) se dá taky zvýšením hladiny oleje a ohlins to udává jako další věc, která ovlivňuje nastavení a charakteristiku pérování.. No a viskozitu oleje dát jinou, kdyby nevycházel rozsah nastavení tlumení, ale u R1 je to OK i s předepsanou viskozitou.. Moc bych to nepřeháněl, důležitá je funkčnost všeho, těsnost a nový olej.