paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!
Koukám na jawičky a čz a dost toho je na zahraničních stránkách v jiných jazycích....
No nesere Vás to jako? Vím můžu být rád že aspoň pokoukám něco na cízích stránkách----

Je to tu hodně rozebírané , ale v oblasti cross začátkem 80let jsme měli sice asi jen prototypy ale vodou chlazené a s kotoučema což mi přijde HHOODDNNĚĚ DOBRÉ!!

JUKEJTE

http://mysite.verizon.net/jawaman/CZmx4a.htm


1 reakcí na tento příspěvek Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

7.10.2009 v 20:47 | Nahoru | #1
sám jsem s čz najezdil mnoho několik desítek tisíc kilometrů a vždycky dojela domů... protože porucha nečeho se stává jen ojediněle a zpravidla to byl upadlý drát, prasklé lanko, nebo podobná ptákovina.. byla schopna dojet domů i po kolapsu baterky... pravda při roztláčení jsem málem vypustil duši, ovšem roztlačte si třeba litrovej čtyřvál :)

čtyřtakt, kterého mám také v garáži sám neroztlačím ani za živej svět... zkoušel jsem to, když se mi pojebal starter... a dnešní cestovní motorky zpravidla skočpáku nemají - ani tato ne....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

7.10.2009 v 22:01 | Nahoru | #2

pech.>sám jsem s čz najezdil mnoho několik desítek tisíc kilometrů a vždycky dojela domů... protože porucha nečeho se stává jen ojediněle a zpravidla to byl upadlý drát, prasklé lanko, nebo podobná ptákovina.. byla schopna dojet domů i po kolapsu baterky... pravda při roztláčení jsem málem vypustil duši, ovšem roztlačte si třeba litrovej čtyřvál :)

čtyřtakt, kterého mám také v garáži sám neroztlačím ani za živej svět... zkoušel jsem to, když se mi pojebal starter... a dnešní cestovní motorky zpravidla skočpáku nemají - ani tato ne....

Ahoj,mýlíš se.Litrový čtyřválec jde velmi ssnadno,logicky,roztlačit.Na brnknutí.Problém je jen s velkoobjemovýma jednoválcema.Opět llogicky.Na ČZ jsi musel překonat silou relé,proto pot.Kdyby fichtl zapalování,nebo Vape bbezdotyk, tak snadno.Z histore-prý osmiválec od Tatry 603 šel rukou (klika ruční)velmi ssnadno natočit,protože válce které jdou na proti ti pomáhají.Proto podsouvám llogiku.Znatelně hůř jde šestiválec.A dál.Proto je i jednoválec(sportovní s velkým ddifuzorem)náchylný na chcípnutí při vrknutí plynem.Náhlé ochuzení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet Cula2 2 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
druzeta ČZ Ostatní Marťani 20 5.5.2024 v 11:05 Drobeki
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal


TOPlist