paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!
Koukám na jawičky a čz a dost toho je na zahraničních stránkách v jiných jazycích....
No nesere Vás to jako? Vím můžu být rád že aspoň pokoukám něco na cízích stránkách----

Je to tu hodně rozebírané , ale v oblasti cross začátkem 80let jsme měli sice asi jen prototypy ale vodou chlazené a s kotoučema což mi přijde HHOODDNNĚĚ DOBRÉ!!

JUKEJTE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

6.10.2009 v 22:20 | Nahoru | #1

motocvok>Já už se druhej tejden flákám sem tam po republice,občas do říše nebo do rakous nahlédnu,i v Hamburgu jsem dva dny pobyl a za celou dobu mě nikdo nezastavil,neprošacoval,natož aby po mě na čáře střílel,jsem skromnej,mě to stačí a ty šašci ať si ve vládě melou co chtěj a ukradnou co unesou,ani je neznám a jsou mi volný

(reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

6.10.2009 v 22:32 | Nahoru | #2

dewwil>Tak to máš kliku, předminulý týden nás zastavili na francouzských hranicích a prohlídka byla důkladná, všechny fašouny nechali projet a jakmile uviděli na autě cz značku, tak jsme už byli na parkingu u celnice, žabožrouti jedni....

Nemáme nejlepší pověst,jsme trošku pakáž zlodějská to se musí nechat.Mám taky příběh,zastavil jsem před hospodou,zákaz zastavení tam byl uplně funglovka a najednou přifrčelo auto městské policie,chtěl jsem jít na oběd a kouknout,jestli rostou houby,tak jsem se tam ometaj,policajt vylezl a okukoval,potom se zeptal,jestli je to moje motorka,já že jo a on místo pruzení povídal,ať si jí dám do autobusové zastávky,že už stejně nic nepojede a bude pršet,popřál dobrou chuť a odjel,ještě povídal,že ten zákaz je tam proto,že tam jezdí lesáci,tak ať mi to neorvou,byl to cikán jako poleno,včera v jednu v Ralsku,na mou duši nekecám
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
druzeta ČZ Ostatní Marťani 20 5.5.2024 v 11:05 Drobeki
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal