globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dávkování olejové pumpy u Mita
19.9.2009 v 14:05
Zdravím vsechny, rozdělával jsem na mitu karburátor a jeden odbornik me poradil at zkontroluju ze tece olej z hadicky od olejovyho cerpadla, tak sem na to koukal a ten olej v ty hadicce urazi centimetr tak za 30s pri 2 tisicich otackach. Me to pride strasne malo, nebo je to normalni?? se bojim abych nezadrel Dik za vsechny odpovedi

Dávkování olejové pumpy u Mita

19.9.2009 v 14:40 | Nahoru | #1
VYHODIT,ZNEŠKODNIT.

U Cagivy Mita je mixér nejvíce poruchová součástka. Dřív nebo později se vysere a tobě zbydou oči pro pláč. Tam stačí aby to chvíli nemazalo, vzduchová bublina nebo cokoliv a je konec.

Mám doma 3 mixéry tak kdyby někdo chtěl .

Doporučuju to vyndat, udělat záslepku a mazat 1:50 do nádrže Samozřejmě plnou syntetikou.

ČUS Torm

Naposledy editováno 19.09.2009 14:41:37

1 reakcí na tento příspěvek Dávkování olejové pumpy u Mita

19.9.2009 v 16:09 | Nahoru | #2
Jeden cm za půl minuty na volnoběh? To je poměrně dost oleje ne? Já mám pocit že víc by to ani být nemělo, to bys musel dolejvat olej při každým třetím tankování ne? Mě to příjde jako docela přiměřená spotřeba... Ale s tou spolehlivostí, nevím nevím, na RS to všem šlape v pohodě, a Mito je lepší než RS žejo? Tak jako třeba na ČZtách se ten OilMaster docela sral, ale tyhle mašiny by už měly být vychytaný, mám 25 let starou Hujdu vytaženou ze šrotu a ten OilMaster byl pořád jako novej, i když taky jsem ho odpojil a leju tam mix no , je to taková ta jistota...

(reakce na) Dávkování olejové pumpy u Mita

19.9.2009 v 18:51 | Nahoru | #3
DMC.motobiker> To,že je Mito rychlejsí,vubec neznamená že je lepší a spolehlivejsí!!! O tom že se tyhle mixi serou sem už taky slyšel,taky bych mu neveřil,lepsí to srat primo do nadrže!!

Dávkování olejové pumpy u Mita

19.9.2009 v 20:57 | Nahoru | #4
nejde o to co kdo šlyšel , ale o to kdo ma jaky zkušenosti. Takže jestli se ti to nezda tak doporučuju olej od čerpadla odchytavat do nejaky nadobky a zmeřit si kolik se tam natlačilo oleje třeba po 200km. Podle načerpanyho oleje a spotřeby spočitat poměr kolik to maže. Samozřejmě při tomto testu musis mazat olej přimo do benzinu. Olejove čerpadlo u mita je uplne stejné jako u Aprilky RS. Poměr mazání je u tohoto čerpadla přoměnný od 0,9%-2%.

Dávkování olejové pumpy u Mita

19.9.2009 v 22:01 | Nahoru | #5
U Cagivy bych tomu moc nevěřil, na mojí sem to měl taky rozbitý, díky tomu dělal předchozí majitel GO.. Je to jistota, sice otravný míchat benzín, ale bezpečný

Dávkování olejové pumpy u Mita

19.9.2009 v 23:27 | Nahoru | #6
Dony19> Ono je Mito rychlejší? To jsem ani nevěděl... Jo ale vlastně máš pravdu, to je taková masírka že i ve městě lítá nějakých 190 ani nevíš jak! Né jako to jsem myslel tak ironicky že je lepší protože vypadá jako Ducati , jinak já osobně v tom nevidím rozdíl, a mám pocit že o tolik rychlejší zase nebude, ale to mě nenáleží hodnotit , jinak já bych tomu OilMasteru možná i věřil, přecijen jsou to mašiny na úplně jiné urovni než bývaly ČZky, takže snad už to bude vychytané ne? Ale pokud se to na nich opravdu sere a je to obecně známá věc, tak bude muset přejít na mix, to se holt nedá nic dělat... :\ Jinak ale ta spotřeba toho oleje se mi zdá přiměřená, přece to nebude na volnoběh žrát půl litru oleje na 100 ne?

1 reakcí na tento příspěvek Dávkování olejové pumpy u Mita

20.9.2009 v 08:03 | Nahoru | #7
olmaster na ČZ provozuji jen já 10 let a 80000km, že se sral je výplod pár magorů, co si nehlídají hladinu v plovákovce, nebo jsou tak chromí, že edovedou seřídit základní postavení čerpadla...

a tyhle vaše mýty od strejce z horní dolní si strčte do prdele, mixer tam tlačí oleje málo, ale dostatečně a tebou uvedené množství je v pořádku, neměj strach.

nehledě na to, že 99% vývozních čz se prodalo s oilmasterem, a všem fungoval, akorát u nás to kvůli pár lemplům přerostlo ve zbytečnej blud, kterej ve vašich hlavách, které oilmaster viděly z dálky. přežívá dodnes!

Naposledy editováno 20.09.2009 08:06:09

Dávkování olejové pumpy u Mita

20.9.2009 v 08:04 | Nahoru | #8
nehledě na to, že provádět míchání s lahvičkou při kažédm tankování je strašnej voser.. nalít litr do nádržky a mít pokoj je jiná liga. S oilmaterem jezdí člověk jako člověk, ne s rukama zamaštěnýma od flašky, kterou sebou musím furt někam tahat páč ne na všech pumpách mají olej co používáš.

Naposledy editováno 20.09.2009 08:05:40

Dávkování olejové pumpy u Mita

20.9.2009 v 08:54 | Nahoru | #9
Většina případů nefungujícího čerpadla vychází ze špatného nastavení.

Dávkování olejové pumpy u Mita

20.9.2009 v 09:03 | Nahoru | #10
to je i docela dost jen při 2tis ot.ale vzdy lepší když to maže víc než mín

(reakce na) Dávkování olejové pumpy u Mita

20.9.2009 v 12:22 | Nahoru | #11

pech.>olmaster na ČZ provozuji jen já 10 let a 80000km, že se sral je výplod pár magorů, co si nehlídají hladinu v plovákovce, nebo jsou tak chromí, že edovedou seřídit základní postavení čerpadla...

a tyhle vaše mýty od strejce z horní dolní si strčte do prdele, mixer tam tlačí oleje málo, ale dostatečně a tebou uvedené množství je v pořádku, neměj strach.

nehledě na to, že 99% vývozních čz se prodalo s oilmasterem, a všem fungoval, akorát u nás to kvůli pár lemplům přerostlo ve zbytečnej blud, kterej ve vašich hlavách, které oilmaster viděly z dálky. přežívá dodnes!


Boha jeho však já ti tu ČZ neukosnu...

Jako mě je úplně jedno jestli ti to funguje nebo nefunguje, já žádnou ČZtku nikdá neměl, a vím to jen od známích ještě z dob asi před 5ti až 10ti léty, i když je pravda že jeden můj kámoš vcelku nedávno na ČZ jezdil poměrně dlouho a fungovalo mu to pořád, ale tady to byl jen jako příklad ta ČZ, o tu tady ani nejde, tady šlo o to že Mito stejně jako RS jsou motorky úplně někde jinde a že já bych tomu OilMasteru u nich věřil, a že ta jeho spotřeba bude asi přiměřená , a ještě proč jsem já na svojí Hnujdě ten OilMaster odpojil? Nu jednoduše proto že tenkrát jsem mixoval ve velkém v kanistru do Jawek a tak pro mě bylo jednoduší tam lejt mix než si kvůly jednomu prskoletu udržovat dva zdroje...

Dávkování olejové pumpy u Mita

20.9.2009 v 12:45 | Nahoru | #12
Ano, oilmastery na ČZ se sraly, ale VÍTE PROČ ?

Víte proč se sraly nám, ale ne těm kterým to šlo na vývoz ? Víte jaký oleje jsme měli do dvoutaktů u nás a jaký měly oni za hranicemi ? My měli M6A a M2T. Víte jakou hustotu oleje to čerpadlo utlačí, a víte jak hustý bylo M2T a nedejbože za chladna ? A víte co ty dva oleje při odstavení udělaly ? Škraloup...

... a myslíte že tehdá někde 2x za sezonu to čerpadlo odvzdušnil, zkontrloval, vyčistil síto, vyměnil hadice a popřípadě nastavil ? Tak já Vám to povím, jestli Vám to při pohledu na ty ztvrdlý hadice nedojde - nikdo...

Takže tak. Mě Posilube na ČZ funguje skvěle. Za studena mi jde jen pára z výfuku, za tepla nezakouří, max lehounce při maximálním zatížení na rozjezd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2887 1.5.2024 v 12:12 Ariete
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu


TOPlist