globalmoto_kveten





Téma: Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
 
3.9.2009 v 22:59
Zdravím baňáky tak k věci.
Moto mám na blbnutí po lese občas Enduro trat občas nějáký amatérský závod....
Chci aby to rvalo ruky a umělo se poprat s pořádnám terénem a sneslo pořádnou nakládačku(brody výjezdy atd),ale chtěl bych to občas i prohnat po silnici ale jen nouzovky (na trat,na nákup atd. do 15km)=>TP podmínka, mám dílnu montovat umím akorát nemám prachy na to abych každou sezonu generálkoval (čím větší oběm tím líp nebude to tak vyhoněné)..... mám jen 60,000.... heh chlapi vím že je utopie myslet si že seženu moto která by to všecko splnovala to ani nejde ale spíš bych potřeboval poradit nějáký kompromis.....moje návrhy:Huska TE610(těžká a drahý servis) LC4 620(moc Civil nwm nikdy sem ji nejel) HusabergFE501(dokonalý, jen se bojím že se mi vysype a já nezaplatím opravu)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 07:07 | Nahoru | #1

mickey007>souhlas Vespa
pro M6: najdi si nekde lan zoranyho pole (neplest se zkultivatorovanym nebo zpodmitanym) a prejed ho na svym LC4, potom si puc nejaky ostry enduro a dej to znova. prejedes to na obou, ale na LC4 se potrapis kdezto na ostry si to uzijes.
a jak pises co neprojedes s LC neprojedes ani s Husqvarna... jenze na te Husce bys to aspon 2x zkusil nez to vzdas kdezto kdyz sedis na LC4 reknes si seru na to to zkouzset jeste s ni chci jet zitra na vylet tak si kvuli tomuhle neolamu packy, zrcatka, plasty....


Jenomže problém je ten,že ani ty,ani Vespa jste nepochopili jednu věc: Je to taky tím,že on to dost nešikovně napsal- 90%,(osobně si myslím,že tak 50-60 a ne 90%) lidí si koupí ostré enduro,a ostrý terén nejedou,protože se prostě bojí. A jezdí terén,který by dali i na těžší motorce. Pak je té lehké motorky škoda.Tak to bylo myšleno a ne tak,že na těžký motorce dají to,co na lehký.
Ale i tak si myslím,že na 120kg motorce se dá zajet to,co na 140kg ,ale s tím,že tě to více utahá. U nás jezdíme docela hard,Vespa ti to jistě potvrdí,a to,co dávám ted na CRF jsem na XR600R dával taky. Akorát s tím rozdílem,že na XR jsem toho měl po půldni plný kecky,a na CRf vydržím klidně celý den.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 07:29 | Nahoru | #2

prackarr>Jenomže problém je ten,že ani ty,ani Vespa jste nepochopili jednu věc: Je to taky tím,že on to dost nešikovně napsal- 90%,(osobně si myslím,že tak 50-60 a ne 90%) lidí si koupí ostré enduro,a ostrý terén nejedou,protože se prostě bojí. A jezdí terén,který by dali i na těžší motorce. Pak je té lehké motorky škoda.Tak to bylo myšleno a ne tak,že na těžký motorce dají to,co na lehký.
Ale i tak si myslím,že na 120kg motorce se dá zajet to,co na 140kg ,ale s tím,že tě to více utahá. U nás jezdíme docela hard,Vespa ti to jistě potvrdí,a to,co dávám ted na CRF jsem na XR600R dával taky. Akorát s tím rozdílem,že na XR jsem toho měl po půldni plný kecky,a na CRf vydržím klidně celý den.



......jen doplnění,a z těch 50 - 60 % si 90% si myslí po koupi, že to už vše půjde samo a jsou "závodníci"!!
Ale hlavně je to o ježdění a trenování,a tím taky o pěnezích ,servis a údržba a ND!
Prostě "ostré" je "ostré" a dotazy kolik to "žere",jak rychle to jede,a jízda po asfaltu každodenně je diskuse o ničem!
Hlavně je to o rukách a schopnostech a praxi!
Můj názor je ,že skutečně na začátky ve spojení s asfaltem je to XT,DR vyhovující a potom časem uznat ,co se preferuje víc!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 09:16 | Nahoru | #3

prackarr>Jenomže problém je ten,že ani ty,ani Vespa jste nepochopili jednu věc: Je to taky tím,že on to dost nešikovně napsal- 90%,(osobně si myslím,že tak 50-60 a ne 90%) lidí si koupí ostré enduro,a ostrý terén nejedou,protože se prostě bojí. A jezdí terén,který by dali i na těžší motorce. Pak je té lehké motorky škoda.Tak to bylo myšleno a ne tak,že na těžký motorce dají to,co na lehký.
Ale i tak si myslím,že na 120kg motorce se dá zajet to,co na 140kg ,ale s tím,že tě to více utahá. U nás jezdíme docela hard,Vespa ti to jistě potvrdí,a to,co dávám ted na CRF jsem na XR600R dával taky. Akorát s tím rozdílem,že na XR jsem toho měl po půldni plný kecky,a na CRf vydržím klidně celý den.



Asi to tak u některých je, ale já jsem se setkal vždycky spíš s opačným úkazem - že si týpek koupí do začátku těžkou šestistovku aby ušetřil - ale pak zjistí že se skupinou zkušených kámošů co mají o třídu lepší techniku se jaksi nechytá, a že aby ten jeho mastodont v terénu něco vyjel potřebuje neustále nový drapáky, což se zase bije s cestováním po silnici. Jeho motorka má víc a víc šrámů a poruch od toho jak s tím pořád mlátí protože to nezvládá a neudrží, s gumama to už pa dává pěkných pár výdajů navíc.
Samozřejmě si už vůbec do ničeho netroufne, takže obvykle čeká pod kopcem a dívá se jak ostatní jezdí. Na konci sezóny se podívá kolik v terénu najel a zjistí že to je třeba 2000 km, spočítá kolik ho vyšly gumy a neustálý opravy starý a přetěžovaný techniky.. no a koupí si třeba KTM 450 EXC ( nebo CRF-X, podle chuti :) Se kterou nemlátí protože je lehká a neunaví, vyjede všechno i na olítanejch gumách a v rekreačním nasazení vystačí jen s běžnou údržou několik let.
Na konci sezóny zjistí že (když nepočítá tuning ) tak ho to vyšlo levněji než na těžký ludře :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist