globalmoto_kveten





Téma: Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
 
3.9.2009 v 22:59
Zdravím baňáky tak k věci.
Moto mám na blbnutí po lese občas Enduro trat občas nějáký amatérský závod....
Chci aby to rvalo ruky a umělo se poprat s pořádnám terénem a sneslo pořádnou nakládačku(brody výjezdy atd),ale chtěl bych to občas i prohnat po silnici ale jen nouzovky (na trat,na nákup atd. do 15km)=>TP podmínka, mám dílnu montovat umím akorát nemám prachy na to abych každou sezonu generálkoval (čím větší oběm tím líp nebude to tak vyhoněné)..... mám jen 60,000.... heh chlapi vím že je utopie myslet si že seženu moto která by to všecko splnovala to ani nejde ale spíš bych potřeboval poradit nějáký kompromis.....moje návrhy:Huska TE610(těžká a drahý servis) LC4 620(moc Civil nwm nikdy sem ji nejel) HusabergFE501(dokonalý, jen se bojím že se mi vysype a já nezaplatím opravu)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 09:16 | Nahoru | #1

prackarr>Jenomže problém je ten,že ani ty,ani Vespa jste nepochopili jednu věc: Je to taky tím,že on to dost nešikovně napsal- 90%,(osobně si myslím,že tak 50-60 a ne 90%) lidí si koupí ostré enduro,a ostrý terén nejedou,protože se prostě bojí. A jezdí terén,který by dali i na těžší motorce. Pak je té lehké motorky škoda.Tak to bylo myšleno a ne tak,že na těžký motorce dají to,co na lehký.
Ale i tak si myslím,že na 120kg motorce se dá zajet to,co na 140kg ,ale s tím,že tě to více utahá. U nás jezdíme docela hard,Vespa ti to jistě potvrdí,a to,co dávám ted na CRF jsem na XR600R dával taky. Akorát s tím rozdílem,že na XR jsem toho měl po půldni plný kecky,a na CRf vydržím klidně celý den.



Asi to tak u některých je, ale já jsem se setkal vždycky spíš s opačným úkazem - že si týpek koupí do začátku těžkou šestistovku aby ušetřil - ale pak zjistí že se skupinou zkušených kámošů co mají o třídu lepší techniku se jaksi nechytá, a že aby ten jeho mastodont v terénu něco vyjel potřebuje neustále nový drapáky, což se zase bije s cestováním po silnici. Jeho motorka má víc a víc šrámů a poruch od toho jak s tím pořád mlátí protože to nezvládá a neudrží, s gumama to už pa dává pěkných pár výdajů navíc.
Samozřejmě si už vůbec do ničeho netroufne, takže obvykle čeká pod kopcem a dívá se jak ostatní jezdí. Na konci sezóny se podívá kolik v terénu najel a zjistí že to je třeba 2000 km, spočítá kolik ho vyšly gumy a neustálý opravy starý a přetěžovaný techniky.. no a koupí si třeba KTM 450 EXC ( nebo CRF-X, podle chuti :) Se kterou nemlátí protože je lehká a neunaví, vyjede všechno i na olítanejch gumách a v rekreačním nasazení vystačí jen s běžnou údržou několik let.
Na konci sezóny zjistí že (když nepočítá tuning ) tak ho to vyšlo levněji než na těžký ludře :)

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 09:33 | Nahoru | #2

Vespa>Asi to tak u některých je, ale já jsem se setkal vždycky spíš s opačným úkazem - že si týpek koupí do začátku těžkou šestistovku aby ušetřil - ale pak zjistí že se skupinou zkušených kámošů co mají o třídu lepší techniku se jaksi nechytá, a že aby ten jeho mastodont v terénu něco vyjel potřebuje neustále nový drapáky, což se zase bije s cestováním po silnici. Jeho motorka má víc a víc šrámů a poruch od toho jak s tím pořád mlátí protože to nezvládá a neudrží, s gumama to už pa dává pěkných pár výdajů navíc.
Samozřejmě si už vůbec do ničeho netroufne, takže obvykle čeká pod kopcem a dívá se jak ostatní jezdí. Na konci sezóny se podívá kolik v terénu najel a zjistí že to je třeba 2000 km, spočítá kolik ho vyšly gumy a neustálý opravy starý a přetěžovaný techniky.. no a koupí si třeba KTM 450 EXC ( nebo CRF-X, podle chuti :) Se kterou nemlátí protože je lehká a neunaví, vyjede všechno i na olítanejch gumách a v rekreačním nasazení vystačí jen s běžnou údržou několik let.
Na konci sezóny zjistí že (když nepočítá tuning ) tak ho to vyšlo levněji než na těžký ludře :)



Pokud to máš tak jak píšeš, ok. Moje zkušenost je, že motorka má na jezdecký dovednosti malej vliv a to LC4(neplíst např. s takovou HQTE610E, ta do terénu fakt neni, jak výkonem tak podvozkem tak celkovou koncepcí)na většinu lesnícho aplikací stačí.-)
Pro mě je motorka jen jedním z X koníčků a přišel jsem na to, že péčí o ostrý enduro a starosti s tím spojený přicházim o čas kerej můžu věnovat něčemu jinýmu. Ten pro koho je ta motorka hlavní náplň volnýho času a po večerech listuje power partsem, nebo jak se to jmenuje to bude mít jinak.
Myslim, že oba přístupy vedle sebe můžou žít

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 09:36 | Nahoru | #3

Vespa>Asi to tak u některých je, ale já jsem se setkal vždycky spíš s opačným úkazem - že si týpek koupí do začátku těžkou šestistovku aby ušetřil - ale pak zjistí že se skupinou zkušených kámošů co mají o třídu lepší techniku se jaksi nechytá, a že aby ten jeho mastodont v terénu něco vyjel potřebuje neustále nový drapáky, což se zase bije s cestováním po silnici. Jeho motorka má víc a víc šrámů a poruch od toho jak s tím pořád mlátí protože to nezvládá a neudrží, s gumama to už pa dává pěkných pár výdajů navíc.
Samozřejmě si už vůbec do ničeho netroufne, takže obvykle čeká pod kopcem a dívá se jak ostatní jezdí. Na konci sezóny se podívá kolik v terénu najel a zjistí že to je třeba 2000 km, spočítá kolik ho vyšly gumy a neustálý opravy starý a přetěžovaný techniky.. no a koupí si třeba KTM 450 EXC ( nebo CRF-X, podle chuti :) Se kterou nemlátí protože je lehká a neunaví, vyjede všechno i na olítanejch gumách a v rekreačním nasazení vystačí jen s běžnou údržou několik let.
Na konci sezóny zjistí že (když nepočítá tuning ) tak ho to vyšlo levněji než na těžký ludře :)


Je to tak jak jsi psal,i tak,jak jsem psal já. Těžko říct,kterých případů je víc. Ty jezdíš s poměrně úzkou skupinou lidí,já se potkávám s daleko více lidmi,proto tvrdím,že spousta lidí má ostrou potvoru a trajdá za humny po cestě. Je to prostě tak.
CRFX jsem si koupil proto,že já ,aspon si to myslím,extrém jezdím,já ji využiju,ale i tak kolikrát jedu s nějakou vomáčkou,kde je mě té Xky líto,že jede nevyužitá a jen se namotávají MTH.
Já měl XR600R přes tři roky,za celou doibu jsem krom gufírka ke spojce za 100kč nedal do oprav nic,bo se nic nerozbilo, a jezdil jsem s ní to,co jezdím i ted s CRF. Akorát to byla větší dřina. Důvod,proč jsem šel do CRF byl ten,že jsem chtěl novou motorku a XR se nedělali,a taky absence startéru. Jinak nic. Dobrej jezdec na středně těžký motorce zajede daleko více,jak vomáčka na ultralehký motorce.
Pokud bych měl ročně najet 1000-1500km v ostrým terénu,lehkou moto bych nikdy nekupoval.
Jezdit s lehkou po silnici je větší píčovina,jak s těžkou po lese.
Moje názory na "univerzální stroj" znáš,ne?

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 23:41 | Nahoru | #4

Vespa>Asi to tak u některých je, ale já jsem se setkal vždycky spíš s opačným úkazem - že si týpek koupí do začátku těžkou šestistovku aby ušetřil - ale pak zjistí že se skupinou zkušených kámošů co mají o třídu lepší techniku se jaksi nechytá, a že aby ten jeho mastodont v terénu něco vyjel potřebuje neustále nový drapáky, což se zase bije s cestováním po silnici. Jeho motorka má víc a víc šrámů a poruch od toho jak s tím pořád mlátí protože to nezvládá a neudrží, s gumama to už pa dává pěkných pár výdajů navíc.
Samozřejmě si už vůbec do ničeho netroufne, takže obvykle čeká pod kopcem a dívá se jak ostatní jezdí. Na konci sezóny se podívá kolik v terénu najel a zjistí že to je třeba 2000 km, spočítá kolik ho vyšly gumy a neustálý opravy starý a přetěžovaný techniky.. no a koupí si třeba KTM 450 EXC ( nebo CRF-X, podle chuti :) Se kterou nemlátí protože je lehká a neunaví, vyjede všechno i na olítanejch gumách a v rekreačním nasazení vystačí jen s běžnou údržou několik let.
Na konci sezóny zjistí že (když nepočítá tuning ) tak ho to vyšlo levněji než na těžký ludře :)



vystizne napsano 99% souhlas
klidne se vsadim ze timhle si prosla minimalne polovima lidi co sem pise nebo to jen cte

Naposledy editováno 08.09.2009 23:47:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist