globalmoto_kveten





Téma: Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
 
3.9.2009 v 22:59
Zdravím baňáky tak k věci.
Moto mám na blbnutí po lese občas Enduro trat občas nějáký amatérský závod....
Chci aby to rvalo ruky a umělo se poprat s pořádnám terénem a sneslo pořádnou nakládačku(brody výjezdy atd),ale chtěl bych to občas i prohnat po silnici ale jen nouzovky (na trat,na nákup atd. do 15km)=>TP podmínka, mám dílnu montovat umím akorát nemám prachy na to abych každou sezonu generálkoval (čím větší oběm tím líp nebude to tak vyhoněné)..... mám jen 60,000.... heh chlapi vím že je utopie myslet si že seženu moto která by to všecko splnovala to ani nejde ale spíš bych potřeboval poradit nějáký kompromis.....moje návrhy:Huska TE610(těžká a drahý servis) LC4 620(moc Civil nwm nikdy sem ji nejel) HusabergFE501(dokonalý, jen se bojím že se mi vysype a já nezaplatím opravu)

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 22:28 | Nahoru | #1

M6>Myslím, že pro 90% nezávodících hobíků je ostrý enduro zbytečný a jeho pořízením jen vyhazují peníze do vzduchu za olej po deseti hodinách etc. Dřív bych taky na nic jinýho nesednul, ale teď mám od května LC4/640/01 a nemá to chybu. Vyjedu s tím všechno co jsem kdysi jezdil s husqvarnaracingclubem a co neprojedu, nedal bych ani s husabergem. Náklady na servis zatím 0!



Vespa>Tak já jsem asi těch 10% :)
Nijak neshazuju těžší endura, ale je bláhovost si myslet že na nich vyjedu stejně jak na ostrým.



souhlas Vespa
pro M6: najdi si nekde lan zoranyho pole (neplest se zkultivatorovanym nebo zpodmitanym) a prejed ho na svym LC4, potom si puc nejaky ostry enduro a dej to znova. prejedes to na obou, ale na LC4 se potrapis kdezto na ostry si to uzijes.
a jak pises co neprojedes s LC neprojedes ani s Husqvarna... jenze na te Husce bys to aspon 2x zkusil nez to vzdas kdezto kdyz sedis na LC4 reknes si seru na to to zkouzset jeste s ni chci jet zitra na vylet tak si kvuli tomuhle neolamu packy, zrcatka, plasty....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 07:07 | Nahoru | #2

mickey007>souhlas Vespa
pro M6: najdi si nekde lan zoranyho pole (neplest se zkultivatorovanym nebo zpodmitanym) a prejed ho na svym LC4, potom si puc nejaky ostry enduro a dej to znova. prejedes to na obou, ale na LC4 se potrapis kdezto na ostry si to uzijes.
a jak pises co neprojedes s LC neprojedes ani s Husqvarna... jenze na te Husce bys to aspon 2x zkusil nez to vzdas kdezto kdyz sedis na LC4 reknes si seru na to to zkouzset jeste s ni chci jet zitra na vylet tak si kvuli tomuhle neolamu packy, zrcatka, plasty....


Jenomže problém je ten,že ani ty,ani Vespa jste nepochopili jednu věc: Je to taky tím,že on to dost nešikovně napsal- 90%,(osobně si myslím,že tak 50-60 a ne 90%) lidí si koupí ostré enduro,a ostrý terén nejedou,protože se prostě bojí. A jezdí terén,který by dali i na těžší motorce. Pak je té lehké motorky škoda.Tak to bylo myšleno a ne tak,že na těžký motorce dají to,co na lehký.
Ale i tak si myslím,že na 120kg motorce se dá zajet to,co na 140kg ,ale s tím,že tě to více utahá. U nás jezdíme docela hard,Vespa ti to jistě potvrdí,a to,co dávám ted na CRF jsem na XR600R dával taky. Akorát s tím rozdílem,že na XR jsem toho měl po půldni plný kecky,a na CRf vydržím klidně celý den.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 07:58 | Nahoru | #3

mickey007>souhlas Vespa
pro M6: najdi si nekde lan zoranyho pole (neplest se zkultivatorovanym nebo zpodmitanym) a prejed ho na svym LC4, potom si puc nejaky ostry enduro a dej to znova. prejedes to na obou, ale na LC4 se potrapis kdezto na ostry si to uzijes.
a jak pises co neprojedes s LC neprojedes ani s Husqvarna... jenze na te Husce bys to aspon 2x zkusil nez to vzdas kdezto kdyz sedis na LC4 reknes si seru na to to zkouzset jeste s ni chci jet zitra na vylet tak si kvuli tomuhle neolamu packy, zrcatka, plasty....



čéče... měl jsem dost ostrejch endur, z toho dvě jsem kupoval nový, za svý poctivě vydělaný peníze takže můžu srovnávat.
BTW zoraný pole: jestli na něm má někdo problémy a spadne, určitě to neni motorkou ale rukama. Pamatuju si na výjezd někde u Mukařova, gps souřadnice si už nepamatuju. Vyjíždí se přímo z potoka do dlouhýho krpálu s kořenama. Měl jsem tehdy novou FE400(psal se rok 03)alpinestary tech8 atd a nedal jsem do ani na potřetí. Borec v kanadách na XL 500 někdy z roku 85 s cestovníma gumama to jezdil jak nic... je teda pravda, že mu pak na louce prask řetěz a prorazil karter.-)Ale tady z fora vím, že jsou lidi(který podle toho co píšou a co řešej, tak dobří jezdci nejsou a ani, byť hobby, nezávodí)co pro dobrej pocit to tu vostrou mašinu musej mit. A pak řešej jakou trisku aby to jelo jestli gas gas nebo ktm atd. Na youtube jsem teď viděl Test GG tuším nulosm, profesionální kamera, a celej test je o tom, že s tím borec jezdí po šotolině okolo nějaký vody a občas to zvedne na zadní

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 08:05 | Nahoru | #4

mickey007>souhlas Vespa
pro M6: najdi si nekde lan zoranyho pole (neplest se zkultivatorovanym nebo zpodmitanym) a prejed ho na svym LC4, potom si puc nejaky ostry enduro a dej to znova. prejedes to na obou, ale na LC4 se potrapis kdezto na ostry si to uzijes.
a jak pises co neprojedes s LC neprojedes ani s Husqvarna... jenze na te Husce bys to aspon 2x zkusil nez to vzdas kdezto kdyz sedis na LC4 reknes si seru na to to zkouzset jeste s ni chci jet zitra na vylet tak si kvuli tomuhle neolamu packy, zrcatka, plasty....



Viděls někdy LC4? Nepleš si to třeba s Varaderem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 09:17 | Nahoru | #5

mickey007>souhlas Vespa
pro M6: najdi si nekde lan zoranyho pole (neplest se zkultivatorovanym nebo zpodmitanym) a prejed ho na svym LC4, potom si puc nejaky ostry enduro a dej to znova. prejedes to na obou, ale na LC4 se potrapis kdezto na ostry si to uzijes.



To je zrovna hodně nešťastnej příklad, na oranici je těžká motorka spíš výhoda :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist