globalmoto_duben_nolan





Téma: Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
 
3.9.2009 v 22:59
Zdravím baňáky tak k věci.
Moto mám na blbnutí po lese občas Enduro trat občas nějáký amatérský závod....
Chci aby to rvalo ruky a umělo se poprat s pořádnám terénem a sneslo pořádnou nakládačku(brody výjezdy atd),ale chtěl bych to občas i prohnat po silnici ale jen nouzovky (na trat,na nákup atd. do 15km)=>TP podmínka, mám dílnu montovat umím akorát nemám prachy na to abych každou sezonu generálkoval (čím větší oběm tím líp nebude to tak vyhoněné)..... mám jen 60,000.... heh chlapi vím že je utopie myslet si že seženu moto která by to všecko splnovala to ani nejde ale spíš bych potřeboval poradit nějáký kompromis.....moje návrhy:Huska TE610(těžká a drahý servis) LC4 620(moc Civil nwm nikdy sem ji nejel) HusabergFE501(dokonalý, jen se bojím že se mi vysype a já nezaplatím opravu)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 17:23 | Nahoru | #121
JARDA-001> Můžu se zeptat, nejsi náhodou ten co jel na EV vyjíždku s Ellenkou a přijel v sobotu ráno v nepromokách? Jen jestli si tě pletu nebo ne

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 19:36 | Nahoru | #122

Fanda29>JARDA-001> Můžu se zeptat, nejsi náhodou ten co jel na EV vyjíždku s Ellenkou a přijel v sobotu ráno v nepromokách? Jen jestli si tě pletu nebo ne


je to von.

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 20:26 | Nahoru | #123

Fanda29>JARDA-001> Můžu se zeptat, nejsi náhodou ten co jel na EV vyjíždku s Ellenkou a přijel v sobotu ráno v nepromokách? Jen jestli si tě pletu nebo ne

Jsem to já

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 20:33 | Nahoru | #124

Carlos.>Např.: www.moto.it/usato/usato03.asp
Nebo ta za těch 69 litrů na motoinzerci s TP,kterou jsi jaksi přehlédl...
Na 1000ps.at je za 2500éček,ale ta má ovšem SM kola(na což jsi asi narážel tou poznámkou o enduru,která je stejně mimo,bo člověk prodá SM kola, koupí endurový a ještě je v plusu).
Nějak jsi přešel příklad s mojí motorkou - kolik stojí na mobile a jaká je její reálná cena?

No vidíš šikulka ta fotka je skutečně moc hezká takhle vypadaly všechny když byly nové,teď záleží až Fabricio otevře garáž,co z ní zbylo Klidně piš dál...

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 20:59 | Nahoru | #125
JARDA-001> ..kucíííííííí, kupte si úplně nový motorky a nemusíte se hádat kvůli těm Vašim starejm mrdkám..........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 21:39 | Nahoru | #126
JARDA-001> fpoho, já si počkám až za kolik ji skutečně prodáš a pak se pobavím Jedno ti ale můžu říct už teď, za 115 pujde možná tak v tvym nejmokřejšim snu

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 21:47 | Nahoru | #127
Carlos.>OK,tak mě už jsi poradil ,tak teď ještě poraď Marfisovi

Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 22:14 | Nahoru | #128
Když si chvíli počkáš a deset přihodíš, tak bude na prodej muj Gas Gas EC300 2006, s papírama samozřejmě S dílama neni problem-dneska objednáš, zítra odešlou, pozítří to máš doma(aktuální zkušenost) Akorát je to 2T,takže na tý silnici se moc necítí(ale 15 km se ještě dá)

Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 22:16 | Nahoru | #129
Ja ja, GasGas Powá

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 22:28 | Nahoru | #130

M6>Myslím, že pro 90% nezávodících hobíků je ostrý enduro zbytečný a jeho pořízením jen vyhazují peníze do vzduchu za olej po deseti hodinách etc. Dřív bych taky na nic jinýho nesednul, ale teď mám od května LC4/640/01 a nemá to chybu. Vyjedu s tím všechno co jsem kdysi jezdil s husqvarnaracingclubem a co neprojedu, nedal bych ani s husabergem. Náklady na servis zatím 0!



Vespa>Tak já jsem asi těch 10% :)
Nijak neshazuju těžší endura, ale je bláhovost si myslet že na nich vyjedu stejně jak na ostrým.



souhlas Vespa
pro M6: najdi si nekde lan zoranyho pole (neplest se zkultivatorovanym nebo zpodmitanym) a prejed ho na svym LC4, potom si puc nejaky ostry enduro a dej to znova. prejedes to na obou, ale na LC4 se potrapis kdezto na ostry si to uzijes.
a jak pises co neprojedes s LC neprojedes ani s Husqvarna... jenze na te Husce bys to aspon 2x zkusil nez to vzdas kdezto kdyz sedis na LC4 reknes si seru na to to zkouzset jeste s ni chci jet zitra na vylet tak si kvuli tomuhle neolamu packy, zrcatka, plasty....

Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

7.9.2009 v 22:34 | Nahoru | #131
ja teda lc4 nejel nikdy, ale tri roky zpatky ji mel znamej co s nama jeden cas jezdil, mel na tom komplet akrapovic, bez zrcatek bez blinkru, otevreny, byla to 640 a mel tam okolo 60koni. a co si pamatuju tak si na ni enduro, lesy, louky, cesty, vyjezdy ze zatacek apod. docela daval, a to byl takovej hooodne hobik, co pak koupil 4kolu.. navic mela krasnej ostrej zvuk, a ten motor byl docela malej, prislo mi to celkove hodne vykony a na oko docela dobre ovladatelny..

Naposledy editováno 07.09.2009 22:35:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 07:07 | Nahoru | #132

mickey007>souhlas Vespa
pro M6: najdi si nekde lan zoranyho pole (neplest se zkultivatorovanym nebo zpodmitanym) a prejed ho na svym LC4, potom si puc nejaky ostry enduro a dej to znova. prejedes to na obou, ale na LC4 se potrapis kdezto na ostry si to uzijes.
a jak pises co neprojedes s LC neprojedes ani s Husqvarna... jenze na te Husce bys to aspon 2x zkusil nez to vzdas kdezto kdyz sedis na LC4 reknes si seru na to to zkouzset jeste s ni chci jet zitra na vylet tak si kvuli tomuhle neolamu packy, zrcatka, plasty....


Jenomže problém je ten,že ani ty,ani Vespa jste nepochopili jednu věc: Je to taky tím,že on to dost nešikovně napsal- 90%,(osobně si myslím,že tak 50-60 a ne 90%) lidí si koupí ostré enduro,a ostrý terén nejedou,protože se prostě bojí. A jezdí terén,který by dali i na těžší motorce. Pak je té lehké motorky škoda.Tak to bylo myšleno a ne tak,že na těžký motorce dají to,co na lehký.
Ale i tak si myslím,že na 120kg motorce se dá zajet to,co na 140kg ,ale s tím,že tě to více utahá. U nás jezdíme docela hard,Vespa ti to jistě potvrdí,a to,co dávám ted na CRF jsem na XR600R dával taky. Akorát s tím rozdílem,že na XR jsem toho měl po půldni plný kecky,a na CRf vydržím klidně celý den.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 07:29 | Nahoru | #133

prackarr>Jenomže problém je ten,že ani ty,ani Vespa jste nepochopili jednu věc: Je to taky tím,že on to dost nešikovně napsal- 90%,(osobně si myslím,že tak 50-60 a ne 90%) lidí si koupí ostré enduro,a ostrý terén nejedou,protože se prostě bojí. A jezdí terén,který by dali i na těžší motorce. Pak je té lehké motorky škoda.Tak to bylo myšleno a ne tak,že na těžký motorce dají to,co na lehký.
Ale i tak si myslím,že na 120kg motorce se dá zajet to,co na 140kg ,ale s tím,že tě to více utahá. U nás jezdíme docela hard,Vespa ti to jistě potvrdí,a to,co dávám ted na CRF jsem na XR600R dával taky. Akorát s tím rozdílem,že na XR jsem toho měl po půldni plný kecky,a na CRf vydržím klidně celý den.



......jen doplnění,a z těch 50 - 60 % si 90% si myslí po koupi, že to už vše půjde samo a jsou "závodníci"!!
Ale hlavně je to o ježdění a trenování,a tím taky o pěnezích ,servis a údržba a ND!
Prostě "ostré" je "ostré" a dotazy kolik to "žere",jak rychle to jede,a jízda po asfaltu každodenně je diskuse o ničem!
Hlavně je to o rukách a schopnostech a praxi!
Můj názor je ,že skutečně na začátky ve spojení s asfaltem je to XT,DR vyhovující a potom časem uznat ,co se preferuje víc!

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 07:38 | Nahoru | #134

2LEKO>......jen doplnění,a z těch 50 - 60 % si 90% si myslí po koupi, že to už vše půjde samo a jsou "závodníci"!!
Ale hlavně je to o ježdění a trenování,a tím taky o pěnezích ,servis a údržba a ND!
Prostě "ostré" je "ostré" a dotazy kolik to "žere",jak rychle to jede,a jízda po asfaltu každodenně je diskuse o ničem!
Hlavně je to o rukách a schopnostech a praxi!
Můj názor je ,že skutečně na začátky ve spojení s asfaltem je to XT,DR vyhovující a potom časem uznat ,co se preferuje víc!


přesně tak!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 07:58 | Nahoru | #135

mickey007>souhlas Vespa
pro M6: najdi si nekde lan zoranyho pole (neplest se zkultivatorovanym nebo zpodmitanym) a prejed ho na svym LC4, potom si puc nejaky ostry enduro a dej to znova. prejedes to na obou, ale na LC4 se potrapis kdezto na ostry si to uzijes.
a jak pises co neprojedes s LC neprojedes ani s Husqvarna... jenze na te Husce bys to aspon 2x zkusil nez to vzdas kdezto kdyz sedis na LC4 reknes si seru na to to zkouzset jeste s ni chci jet zitra na vylet tak si kvuli tomuhle neolamu packy, zrcatka, plasty....



čéče... měl jsem dost ostrejch endur, z toho dvě jsem kupoval nový, za svý poctivě vydělaný peníze takže můžu srovnávat.
BTW zoraný pole: jestli na něm má někdo problémy a spadne, určitě to neni motorkou ale rukama. Pamatuju si na výjezd někde u Mukařova, gps souřadnice si už nepamatuju. Vyjíždí se přímo z potoka do dlouhýho krpálu s kořenama. Měl jsem tehdy novou FE400(psal se rok 03)alpinestary tech8 atd a nedal jsem do ani na potřetí. Borec v kanadách na XL 500 někdy z roku 85 s cestovníma gumama to jezdil jak nic... je teda pravda, že mu pak na louce prask řetěz a prorazil karter.-)Ale tady z fora vím, že jsou lidi(který podle toho co píšou a co řešej, tak dobří jezdci nejsou a ani, byť hobby, nezávodí)co pro dobrej pocit to tu vostrou mašinu musej mit. A pak řešej jakou trisku aby to jelo jestli gas gas nebo ktm atd. Na youtube jsem teď viděl Test GG tuším nulosm, profesionální kamera, a celej test je o tom, že s tím borec jezdí po šotolině okolo nějaký vody a občas to zvedne na zadní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 08:02 | Nahoru | #136

M6>čéče... měl jsem dost ostrejch endur, z toho dvě jsem kupoval nový, za svý poctivě vydělaný peníze takže můžu srovnávat.
BTW zoraný pole: jestli na něm má někdo problémy a spadne, určitě to neni motorkou ale rukama. Pamatuju si na výjezd někde u Mukařova, gps souřadnice si už nepamatuju. Vyjíždí se přímo z potoka do dlouhýho krpálu s kořenama. Měl jsem tehdy novou FE400(psal se rok 03)alpinestary tech8 atd a nedal jsem do ani na potřetí. Borec v kanadách na XL 500 někdy z roku 85 s cestovníma gumama to jezdil jak nic... je teda pravda, že mu pak na louce prask řetěz a prorazil karter.-)Ale tady z fora vím, že jsou lidi(který podle toho co píšou a co řešej, tak dobří jezdci nejsou a ani, byť hobby, nezávodí)co pro dobrej pocit to tu vostrou mašinu musej mit. A pak řešej jakou trisku aby to jelo jestli gas gas nebo ktm atd. Na youtube jsem teď viděl Test GG tuším nulosm, profesionální kamera, a celej test je o tom, že s tím borec jezdí po šotolině okolo nějaký vody a občas to zvedne na zadní


I toto je pravda!
U nás borec,už jsem to tu asi psal, bere jedině 250 2T motocross,protože tokurva jede!
Jezdí s tím akorát po vsi a po polňačce za barákem. Otravuje celou dědinu. Měl krásný DRZS,ale to prodal,protože to prý nejelo.
To,co jezdí on by objel i s wildstarem.

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 08:05 | Nahoru | #137

mickey007>souhlas Vespa
pro M6: najdi si nekde lan zoranyho pole (neplest se zkultivatorovanym nebo zpodmitanym) a prejed ho na svym LC4, potom si puc nejaky ostry enduro a dej to znova. prejedes to na obou, ale na LC4 se potrapis kdezto na ostry si to uzijes.
a jak pises co neprojedes s LC neprojedes ani s Husqvarna... jenze na te Husce bys to aspon 2x zkusil nez to vzdas kdezto kdyz sedis na LC4 reknes si seru na to to zkouzset jeste s ni chci jet zitra na vylet tak si kvuli tomuhle neolamu packy, zrcatka, plasty....



Viděls někdy LC4? Nepleš si to třeba s Varaderem?

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 08:13 | Nahoru | #138

prackarr>I toto je pravda!
U nás borec,už jsem to tu asi psal, bere jedině 250 2T motocross,protože tokurva jede!
Jezdí s tím akorát po vsi a po polňačce za barákem. Otravuje celou dědinu. Měl krásný DRZS,ale to prodal,protože to prý nejelo.
To,co jezdí on by objel i s wildstarem.



asi to má "na trať pyčo"

Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 08:14 | Nahoru | #139
NA trati s tím byl,a co jel ti nemusím asi říkat,ne?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 09:16 | Nahoru | #140

prackarr>Jenomže problém je ten,že ani ty,ani Vespa jste nepochopili jednu věc: Je to taky tím,že on to dost nešikovně napsal- 90%,(osobně si myslím,že tak 50-60 a ne 90%) lidí si koupí ostré enduro,a ostrý terén nejedou,protože se prostě bojí. A jezdí terén,který by dali i na těžší motorce. Pak je té lehké motorky škoda.Tak to bylo myšleno a ne tak,že na těžký motorce dají to,co na lehký.
Ale i tak si myslím,že na 120kg motorce se dá zajet to,co na 140kg ,ale s tím,že tě to více utahá. U nás jezdíme docela hard,Vespa ti to jistě potvrdí,a to,co dávám ted na CRF jsem na XR600R dával taky. Akorát s tím rozdílem,že na XR jsem toho měl po půldni plný kecky,a na CRf vydržím klidně celý den.



Asi to tak u některých je, ale já jsem se setkal vždycky spíš s opačným úkazem - že si týpek koupí do začátku těžkou šestistovku aby ušetřil - ale pak zjistí že se skupinou zkušených kámošů co mají o třídu lepší techniku se jaksi nechytá, a že aby ten jeho mastodont v terénu něco vyjel potřebuje neustále nový drapáky, což se zase bije s cestováním po silnici. Jeho motorka má víc a víc šrámů a poruch od toho jak s tím pořád mlátí protože to nezvládá a neudrží, s gumama to už pa dává pěkných pár výdajů navíc.
Samozřejmě si už vůbec do ničeho netroufne, takže obvykle čeká pod kopcem a dívá se jak ostatní jezdí. Na konci sezóny se podívá kolik v terénu najel a zjistí že to je třeba 2000 km, spočítá kolik ho vyšly gumy a neustálý opravy starý a přetěžovaný techniky.. no a koupí si třeba KTM 450 EXC ( nebo CRF-X, podle chuti :) Se kterou nemlátí protože je lehká a neunaví, vyjede všechno i na olítanejch gumách a v rekreačním nasazení vystačí jen s běžnou údržou několik let.
Na konci sezóny zjistí že (když nepočítá tuning ) tak ho to vyšlo levněji než na těžký ludře :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 09:17 | Nahoru | #141

mickey007>souhlas Vespa
pro M6: najdi si nekde lan zoranyho pole (neplest se zkultivatorovanym nebo zpodmitanym) a prejed ho na svym LC4, potom si puc nejaky ostry enduro a dej to znova. prejedes to na obou, ale na LC4 se potrapis kdezto na ostry si to uzijes.



To je zrovna hodně nešťastnej příklad, na oranici je těžká motorka spíš výhoda :)

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 09:33 | Nahoru | #142

Vespa>Asi to tak u některých je, ale já jsem se setkal vždycky spíš s opačným úkazem - že si týpek koupí do začátku těžkou šestistovku aby ušetřil - ale pak zjistí že se skupinou zkušených kámošů co mají o třídu lepší techniku se jaksi nechytá, a že aby ten jeho mastodont v terénu něco vyjel potřebuje neustále nový drapáky, což se zase bije s cestováním po silnici. Jeho motorka má víc a víc šrámů a poruch od toho jak s tím pořád mlátí protože to nezvládá a neudrží, s gumama to už pa dává pěkných pár výdajů navíc.
Samozřejmě si už vůbec do ničeho netroufne, takže obvykle čeká pod kopcem a dívá se jak ostatní jezdí. Na konci sezóny se podívá kolik v terénu najel a zjistí že to je třeba 2000 km, spočítá kolik ho vyšly gumy a neustálý opravy starý a přetěžovaný techniky.. no a koupí si třeba KTM 450 EXC ( nebo CRF-X, podle chuti :) Se kterou nemlátí protože je lehká a neunaví, vyjede všechno i na olítanejch gumách a v rekreačním nasazení vystačí jen s běžnou údržou několik let.
Na konci sezóny zjistí že (když nepočítá tuning ) tak ho to vyšlo levněji než na těžký ludře :)



Pokud to máš tak jak píšeš, ok. Moje zkušenost je, že motorka má na jezdecký dovednosti malej vliv a to LC4(neplíst např. s takovou HQTE610E, ta do terénu fakt neni, jak výkonem tak podvozkem tak celkovou koncepcí)na většinu lesnícho aplikací stačí.-)
Pro mě je motorka jen jedním z X koníčků a přišel jsem na to, že péčí o ostrý enduro a starosti s tím spojený přicházim o čas kerej můžu věnovat něčemu jinýmu. Ten pro koho je ta motorka hlavní náplň volnýho času a po večerech listuje power partsem, nebo jak se to jmenuje to bude mít jinak.
Myslim, že oba přístupy vedle sebe můžou žít

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 09:36 | Nahoru | #143

Vespa>Asi to tak u některých je, ale já jsem se setkal vždycky spíš s opačným úkazem - že si týpek koupí do začátku těžkou šestistovku aby ušetřil - ale pak zjistí že se skupinou zkušených kámošů co mají o třídu lepší techniku se jaksi nechytá, a že aby ten jeho mastodont v terénu něco vyjel potřebuje neustále nový drapáky, což se zase bije s cestováním po silnici. Jeho motorka má víc a víc šrámů a poruch od toho jak s tím pořád mlátí protože to nezvládá a neudrží, s gumama to už pa dává pěkných pár výdajů navíc.
Samozřejmě si už vůbec do ničeho netroufne, takže obvykle čeká pod kopcem a dívá se jak ostatní jezdí. Na konci sezóny se podívá kolik v terénu najel a zjistí že to je třeba 2000 km, spočítá kolik ho vyšly gumy a neustálý opravy starý a přetěžovaný techniky.. no a koupí si třeba KTM 450 EXC ( nebo CRF-X, podle chuti :) Se kterou nemlátí protože je lehká a neunaví, vyjede všechno i na olítanejch gumách a v rekreačním nasazení vystačí jen s běžnou údržou několik let.
Na konci sezóny zjistí že (když nepočítá tuning ) tak ho to vyšlo levněji než na těžký ludře :)


Je to tak jak jsi psal,i tak,jak jsem psal já. Těžko říct,kterých případů je víc. Ty jezdíš s poměrně úzkou skupinou lidí,já se potkávám s daleko více lidmi,proto tvrdím,že spousta lidí má ostrou potvoru a trajdá za humny po cestě. Je to prostě tak.
CRFX jsem si koupil proto,že já ,aspon si to myslím,extrém jezdím,já ji využiju,ale i tak kolikrát jedu s nějakou vomáčkou,kde je mě té Xky líto,že jede nevyužitá a jen se namotávají MTH.
Já měl XR600R přes tři roky,za celou doibu jsem krom gufírka ke spojce za 100kč nedal do oprav nic,bo se nic nerozbilo, a jezdil jsem s ní to,co jezdím i ted s CRF. Akorát to byla větší dřina. Důvod,proč jsem šel do CRF byl ten,že jsem chtěl novou motorku a XR se nedělali,a taky absence startéru. Jinak nic. Dobrej jezdec na středně těžký motorce zajede daleko více,jak vomáčka na ultralehký motorce.
Pokud bych měl ročně najet 1000-1500km v ostrým terénu,lehkou moto bych nikdy nekupoval.
Jezdit s lehkou po silnici je větší píčovina,jak s těžkou po lese.
Moje názory na "univerzální stroj" znáš,ne?

1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 16:23 | Nahoru | #144
Zdar jak už sem říkal měl sem cagivu T4 a ta mojim stylem ježdění dostávala docela dost na prdel jezdil sem s ní metrové bahnité brody(jednou mě tahal traktor s vypuštěnýho rybníka 3x sem projel a po 4. sem stratil rychlost a potopil sem se po sedlo do bahna ) výjezdy s kořenama pár krát se mi skutálela ze svahu a zastavila se až dole o křaky bylo mi ji líto jela furt na max(musel sem stíhat HQ Wr) a hodně se to a ni podepisovalo protože na to není stavěná furt sem něco spravoval(jednou sem dohonce na MX trati roztrhl centrál na půlku) proto chcu něco co snese trochu hardcore zacházení bez večí újmy.....

1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 16:27 | Nahoru | #145
Jak už bylo psáno- pokud chceš ostrý enduro,navíc ve stavu,aby se "pořád něco nesralo",jak píšeš,tak musíš sáhnout hlouběji do kapsy. Pokud ne,tak musíš slevit,bo tvoje požadavky na techniku neodpovídají částce,kterou uvádíš.

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 16:31 | Nahoru | #146
prackarr> A tak já myslím že něco najdeš, ty ceny hodně poklesly. Třeba Mikuláš teď prodával DR-Z za 60 nebo tak nějak.

A nebo toho dvoutakta - Láďa.S jezdil teď celou sezónu na Husce WR250 za 50 a nějak zvlášť se mu nespyala

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 23:27 | Nahoru | #147

Vespa>To je zrovna hodně nešťastnej příklad, na oranici je těžká motorka spíš výhoda :)



tak to s tebou musim tezce nesouhlasit protoze to mam osobne vyzkouseny. kdyby ne tak bych to sem ani nepsal. co ty taky jsi to zkousel nebo jen teoretizujes??

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 23:41 | Nahoru | #148

Vespa>Asi to tak u některých je, ale já jsem se setkal vždycky spíš s opačným úkazem - že si týpek koupí do začátku těžkou šestistovku aby ušetřil - ale pak zjistí že se skupinou zkušených kámošů co mají o třídu lepší techniku se jaksi nechytá, a že aby ten jeho mastodont v terénu něco vyjel potřebuje neustále nový drapáky, což se zase bije s cestováním po silnici. Jeho motorka má víc a víc šrámů a poruch od toho jak s tím pořád mlátí protože to nezvládá a neudrží, s gumama to už pa dává pěkných pár výdajů navíc.
Samozřejmě si už vůbec do ničeho netroufne, takže obvykle čeká pod kopcem a dívá se jak ostatní jezdí. Na konci sezóny se podívá kolik v terénu najel a zjistí že to je třeba 2000 km, spočítá kolik ho vyšly gumy a neustálý opravy starý a přetěžovaný techniky.. no a koupí si třeba KTM 450 EXC ( nebo CRF-X, podle chuti :) Se kterou nemlátí protože je lehká a neunaví, vyjede všechno i na olítanejch gumách a v rekreačním nasazení vystačí jen s běžnou údržou několik let.
Na konci sezóny zjistí že (když nepočítá tuning ) tak ho to vyšlo levněji než na těžký ludře :)



vystizne napsano 99% souhlas
klidne se vsadim ze timhle si prosla minimalne polovima lidi co sem pise nebo to jen cte

Naposledy editováno 08.09.2009 23:47:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 23:42 | Nahoru | #149
mickey007> když porovnám třeba KTM 250EXC a KTM LC4 Adventure tak mě přišlo že 250 mám plný ruce kdežto ADVík je takovej ledoborec.. horší to je ale když se zpomalí nebo zastaví :)

(reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura

8.9.2009 v 23:53 | Nahoru | #150

Vespa>mickey007> když porovnám třeba KTM 250EXC a KTM LC4 Adventure tak mě přišlo že 250 mám plný ruce kdežto ADVík je takovej ledoborec.. horší to je ale když se zpomalí nebo zastaví :)



a jel jsi to na obou nebo jen na jedne??
ja to zkousel na YZ426f a na XT600 takze vim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist