1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilových vůlí?
1) při studeném motoru změřit vůle na ventilech (zapsat a spočítat kolik kde potřebuješ ubrat či přidat)
2) demontuješ rozvodový řetěz(povolit napínák,sundat s náhonových kol,poznačit si nejlépe polohu a nasazení řetězu na kola,dále viz servis.manuál.)
3) demontuješ vačkové hřídele
4)sundáš hrníčky jednotlivých ventilů které potřebuješ doseřídit,hlavně nespřeházet nejlépe si je dát do krabiček každý zvlášť aby jsi měl přehled který je odkud přeměříš zároveň přitom i hrníčky dle manuálu
5) podložky vyndáš a podíváš se na jejich hodnoty ,které jsou na nich vygravírované a podle hodnot před tím naměřených víš o kolik potřebuješ přidat nebo ubrat,většinou ale budeš potřebovat přidat,protože ventily mají tendenci se zaklepávat.
6) u některých ventilů budeš mít možnost je možná jen zaměnit na některý jiný ventil a zbytek budeš muset zajít k prodejci a dokoupit ( cca se to pohybuje 200 kč za kus) někdo to dělá i tak že třeba větší podložky přibrušuje na potřebnou míru,ale to už chce to trochu umět,takže na poprvé nedoporučuju.
7)opačným postupem vše složíš na zpět a provedeš znovu kontrolní měření.
Dávej jen velkej pozor na to aby jsi nasadil správně řetěz na náhonový kola vačkových hřídelí,protože když by jsi to nasadil špatně o zub nebo i nedejbože o víc tak by se ti to mohlo potkat a už by jsi to dál nemusel moc řešit.
Tož to tak asi vestručnosti vše *yes*
Ještě doporučuju juknout na tenhle web do sekce "jak na to" myslím že to ti taky pomůže ještě ledacos pochopit.
www.gsxr.wz.cz