globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Easyshifter lepší řazení
28.8.2009 v 22:59
Zdrarec ,
narazil jsem na tohle a nevím zda to opravdu tak funguje jak popisují a slibuji.
Mám Aprilii rsv 1000 tuono a tam je známo o blbém hledání neutrálu....
Změnu bych uvítal....

Zná nebo má zkušenosti někdo stímto produktem?

easyshifter

EASYSHIFTER napomáhá snazšímu řazení převodových stupňů (zejména při nízké obvodové rychlosti převodových kol) a výrazně usnadňuje „nalézt NEUTRÁL“.
Jednoduše vyměňte originální tyčku řazení za EASYSHIFTER vhodné délky.Poznejte výrazný rozdíl ve prospěch EASYSHIFTERu jak za normálního provozu, tak na závodních tratích.


Easyshifter lepší řazení

28.8.2009 v 23:06 | Nahoru | #1
To vidím poprvé - na jakém principu to funguje?

Easyshifter lepší řazení

28.8.2009 v 23:13 | Nahoru | #2
Asi na placebo efektu za 1400,-

(ale nevím, nikdy jsem o tom neslyšel)

1 reakcí na tento příspěvek Easyshifter lepší řazení

28.8.2009 v 23:14 | Nahoru | #3
No ja ti nevim snad jen ze to bude myt mensi vuli nez origo a tim by se ten neutral lepe nasel ale moc tomu neverim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Easyshifter lepší řazení

28.8.2009 v 23:19 | Nahoru | #4

ST3>No ja ti nevim snad jen ze to bude myt mensi vuli nez origo a tim by se ten neutral lepe nasel ale moc tomu neverim



No nevím, na motorkách co jsem měl a co měly řazení přes táhlo, šla vůle na tom táhlu vždy seřídit, takže na to jsem nepotřeboval takovou vyfikundaci za 1400,-

Easyshifter lepší řazení

28.8.2009 v 23:26 | Nahoru | #5
Není v tom nějaký jakoby tlumič, který přeřadí až při optimální poloze ozubených kol v převodovce?

(reakce na) Easyshifter lepší řazení

28.8.2009 v 23:33 | Nahoru | #6

C.J.>No nevím, na motorkách co jsem měl a co měly řazení přes táhlo, šla vůle na tom táhlu vždy seřídit, takže na to jsem nepotřeboval takovou vyfikundaci za 1400,-


sak to rikam ze tomu moc neverim

Easyshifter lepší řazení

29.8.2009 v 00:59 | Nahoru | #7
To je asi nějaká tyčovina a jmenuje se píčovina.

Easyshifter lepší řazení

29.8.2009 v 06:58 | Nahoru | #8
připomíná mě to gasfedr nebo je to odpružený pružinou. Myslim že by to mohlo pomoct při řazení jedničky nebo max dvojky, aby to nešlo moc přes zuby, kdy se rychlost vřadí při správném seřazení zubů kol. Ale neutrál..... no nevim

Easyshifter lepší řazení

29.8.2009 v 08:49 | Nahoru | #9
Srsen600: hele, ale takovej dotaz. Ty máš na tuonu takovouhle tyčku řazení. já nevim přesně, jak je to na starším modelu aprilii RSV a Tuona, al já na novém RSVčku mám řadící páku rovnou na hřídelce z převodů, takže tam montáž čehokoli podobného odpadá.

1 reakcí na tento příspěvek Easyshifter lepší řazení

29.8.2009 v 11:08 | Nahoru | #10
A jakej je rozdim mezi timhle a seriovem na motorce?Vzdyt je to stejny to jak to funguje tak jaka tam muze bejt zmena?Je to blbovina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Easyshifter lepší řazení

29.8.2009 v 11:22 | Nahoru | #11
Tipuju, že v tom válečku je uprostřed pístek a na obě strany pružiny. Takže člověk nohou předepne pružinu a v okamžiku, kdy se kola natočí do vhodné polohy, to samo "nastřelí" kvalt.

(reakce na) Easyshifter lepší řazení

30.8.2009 v 11:58 | Nahoru | #12
[quote]1100Virago>Tipuju, že v tom válečku je uprostřed pístek a na obě strany pružiny. Takže člověk nohou předepne pružinu a v okamžiku, kdy se kola natočí do vhodné polohy, to samo "nastřelí" kvalt.[/quote

Myslim,ze typujes dobre.

Easyshifter lepší řazení

5.1.2010 v 22:19 | Nahoru | #13
Tak od prodejce jsem zjistil následující informaci:
Easyshifter je tvořen v principu dvěma tyčkami spojenými mezi sebou tuhou
pružinou. Ta je umístěna v tom "válečku".
Spojeni mezi radičkou a tisícihranem tak není "tvrdé".
Umístit lze jakkoliv, váleček běžně směrem bliž tisícihranu.
Ale fakt by mě zajímalo, jestli to někdo máte a jak se to v praxi, provozu projevuje na pocitech z řazení a především urychlení řazení. Nemáte to někdo?

Easyshifter lepší řazení

1.7.2010 v 19:35 | Nahoru | #14
Taky by mě zajímalo, jestli to funguje... Ale úplně stejně v principu funguje i samotná noha, když se do řadičky opřu, než starý kvalt vypadne. Svaly se napruží úplně stejně. O ten neutrál bych se spíš bál, že ho to "přestřelí", pro hledání neutrálu bych spíš potřeboval tlumení než pružení. Vždyť když ho hledám, snažím se dělat nohou pravý opak, než pružina, tedy posunout řadičku plynule o malý kousek.. Ale to jsou jen dohady, chtělo by to někoho, kdo si to zkusil..

Navíc třeba z jedničky na dvojku to aspoň u mé převodovky chce důrazně dotlačit, nikoli jen prudce kopnout, takže to by asi taky nebylo to pravý ořechový.

Spíš si myslím, že to bude dobrý pro řazení nahoru bez spojky - opřu se do řadičky, vrknu plynem a ono to ve vhodný moment kopne vyšší kvalt. To bych potom chápal. Ten neutrál mi přijde podezřelý...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist