globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr supersportu
Yamaha YZF-R1
Suzuki GSX-R 1000
Aprilia RSV 1000
Kawasaki ZX-10R Ninja
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati 1198

Takže můj otec si bude kupovat motorku, a potřebuje poradit, prý se mu nejvíc libí R1 kvuli designu ale zase nemá rad zvuk bing bangu a vadí mu, že to nemá ve vysokejh otačkách takovej kopanec, a proto se mu motorově a zvukově, líbí GSXR , poradtě pls.
Anketa: Jakou motorku. byste vzali vy ?
Yamaha YZF-R1
14%
14
Suzuki GSX-R 1000
21%
21
Aprilia RSV 1000
5%
5
Kawasaki ZX-10R Ninja
11%
11
Honda CBR 1000RR Fireblade
19%
19
Ducati 1198
29%
28

Výběr supersportu

28.8.2009 v 18:44 | Nahoru | #2
Půlka lidí tady z fóra si je všechny projela a zcela oběktivně ti to řekne....klobou dolů,že jsi si dal práci a našel takovéhle odborníky!
Za mě.....sežeň si pár tesů v časopisech,když už to chceš řešit z gauče....a nebo sakra chlape test drive ti toho řekne víc,než milion příspěvků na motorkářích!

Edit: písmena

Naposledy editováno 28.08.2009 19:02:53

2 reakcí na tento příspěvek Výběr supersportu

28.8.2009 v 19:49 | Nahoru | #3
Já bych řekl, že litry nejedou

Výběr supersportu

28.8.2009 v 20:45 | Nahoru | #4
Sporta je třeba projet a zjistit co ti sedne, to ti neřekne sebelepčí test. A už vůbec ne hlasování na motorkářích

(reakce na) Výběr supersportu

28.8.2009 v 22:57 | Nahoru | #5

C.J.>Já bych řekl, že litry nejedou



Recicky

Výběr supersportu

28.8.2009 v 22:57 | Nahoru | #6
GSX-R

Výběr supersportu

28.8.2009 v 23:00 | Nahoru | #7
Když už, tak Ducati

Výběr supersportu

28.8.2009 v 23:22 | Nahoru | #8
zapoměls na S1000RR

Výběr supersportu

28.8.2009 v 23:27 | Nahoru | #9
já bych vzal asi právě tu R1 kvůi zvuku a průběhu. prej nemá kopanec nahoře ale dolejc

1 reakcí na tento příspěvek Výběr supersportu

28.8.2009 v 23:33 | Nahoru | #10
R1 ne prece ale kdybych na to mel tak urcite ducati

Výběr supersportu

29.8.2009 v 06:58 | Nahoru | #11
Kazdej ti rekne nazor na to co ma doma.Ja mam GSX-R1000.Sedel sem jeste na ZX10,je ze supersportu nejvetsi.Suza asi nejpohodlnejsi,faros je o vkusu a navic se zmensuje.R1 nemuzu srovnavat nesedel sem.Ducati je uplne jinde,je to jinej odvar,ani lepsi ani horsi proste je to nekde jinde.Na zacatek bych ducati nechtel.Se suzou jsem velmi spokojenej.Za sebe muzu doporucit.Hodne stesti pri vyberu.

(reakce na) Výběr supersportu

29.8.2009 v 09:13 | Nahoru | #12

C.J.>Já bych řekl, že litry nejedou



Jojo, litr je slabej....

Výběr supersportu

29.8.2009 v 09:30 | Nahoru | #13
ducati

Výběr supersportu

29.8.2009 v 09:47 | Nahoru | #14
ja bych bral dukárnu, ale pokud taťka néni vyježděný tak ať bere erjednapičowoe nebo gé_esxixao, teda pokud nechceš dědit

Výběr supersportu

29.8.2009 v 09:54 | Nahoru | #15
Hele kámo jestli to má fotřík na lítání po okruhu,tak je volba jasná litrový fároš 08-09 nemá konkurenci.I když jsem ortodoxní kawař ,tak tohle musím přiznat. A jestli to má na silnici kolem komína Tak to samozřejmě kawa,tam ten kopanec zaručeně ucítí

Výběr supersportu

29.8.2009 v 11:12 | Nahoru | #16
MV Agusta

Výběr supersportu

29.8.2009 v 11:16 | Nahoru | #17
MV Agusta je sice krásný stroj - kámoš má 750 a říkal, že jen za ložisko do zadního letmo kola dá každých 12tis. km strašné prachy, takže letmo je sice pěkné - ale na tahání po okruhu je to zbytečný luxus a myslím, že oboustranná klasická kyvka - pořádná i s výstuhou musí být na okruhu pevnější - i když nová Ducati 1198 má furt letmo kolo a celkem to chválili i na okruhu, tak těžko říct...ale já bych byl radši pro pořádný kus kyvky!

1 reakcí na tento příspěvek Výběr supersportu

29.8.2009 v 12:49 | Nahoru | #18
Jestli nechce moc jezdit a baví ho posedět občas v servisu, pokecat, dát tam kafíčko, tak ať jde do Dukny. Majitelé Ducati se ani nezdraví, jak ses tady mohl už někde dočíst, protože všichni se už ráno potkali v servisu.
Jestli chceš nejlevnější provoz a spolehlivou motorku, tak jedině CBR1000RR.
Suzuki má zajímavý zvuk, výkonově to bude k nerozeznání od CBR. Aspoň teda Tvůj táta to těžko rozpozná.
Kawa je ale podobná. Japonská Velká čtyřka je vším dost podobná.
Aprilia je drahá jako svině, navíc se jí sere alektrika.

Výběr supersportu

29.8.2009 v 14:46 | Nahoru | #19
ok , asi pujde do GSXR

(reakce na) Výběr supersportu

29.8.2009 v 19:34 | Nahoru | #20

hondacbf1000>
Aprilia je drahá jako svině, navíc se jí sere alektrika.



aha...

Výběr supersportu

29.8.2009 v 22:10 | Nahoru | #21
Honda CBR 1000RR ... 340tis
Aprilia RSV 4 ...... 499.900tis po slevě v akci...! Donedávna stála 529.900Kč
Jede to stejně.

Citace z testů:
U nového modelu Honda proklamuje 178 koní při 12 000 1/min a 112 Nm při 8500 1/min – s těmito hodnotami je Fireblade na úrovni konkurence. Testovaný stroj však na zkušebních válcích tyto údaje ještě překonává a motor vypouští své stádo 180 koní při 12 100 1/min a plných 117 Nm při 10 000 1/min! Co by chtěl člověk víc? Tohle stádo koní se však chová zcela jinak než například u Yamahy R1. Čtyřválec Hondy má krásně, sametově klidný a zároveň výrazně silný nástup již od volnoběhu
Především mezi 6000 a 9000 1/min dává čtyřválec přibližně o šest koní více než konkurence (viz Motocykl 5/2008, diagram na straně 37). To je hodnota změřená na klikové hřídeli. Na zadním kole je rozdíl ještě drastičtější: Za něj tahá honda silou větší o deset až dvacet koní oproti jejím soupeřům. Chcete nějaká čísla? Zrychlení ze 100 na 180 km/h zvládá Fireblade za úžasných 5,6 sekundy na poslední, šestou rychlost. Předchozí model potřeboval na totéž 6,7 vteřiny. Sekundární převod nové Fireblade 16:42 je sice stejný jako dříve, ale primární převod byl zkrácen. Celkový převod odpovídá maximální rychlosti 293 km/h.

Výběr supersportu

31.8.2009 v 13:45 | Nahoru | #22
jeste otazka jakej je rozdil mezi seriovou R1 a R1 SP

1 reakcí na tento příspěvek Výběr supersportu

31.8.2009 v 14:14 | Nahoru | #23
Moc nevěřím, že tohle vlákno je myšleno vážně
Litrový ss jsou určený především jezdcům co už mají na mašinách něco za sebou, a ti si stroj určitě nevybírají podle hlasování na motorkari.cz...

Naposledy editováno 01.09.2009 00:33:19

Výběr supersportu

31.8.2009 v 21:14 | Nahoru | #24
No hlavně že si taťka vybral

(reakce na) Výběr supersportu

31.8.2009 v 21:59 | Nahoru | #25

Váňa>Moc nevěřím, že tohle vlákno je myšleno vážně
Litrový ss jsou určený především co už mají na mašinách něco za sebou, a ti si stroj určitě nevybírají podle hlasování na motorkari.cz...



Naprostej souhlas

A pokud na takhle silný motorce nikdy nejel, tak stejně pozná hovno rozdíl, protože všechny jedou jako kráva

(reakce na) Výběr supersportu

18.10.2009 v 22:13 | Nahoru | #26
lukR1> ducati si koupi jen blazen

Výběr supersportu

21.10.2009 v 20:05 | Nahoru | #27
Hyosung Comet 650 ... na lakování stačí

Výběr supersportu

22.10.2009 v 19:22 | Nahoru | #28
Děláš si jistě prču tady jsou všechny kydy na ho... je potřeba si to vyskoušet a pak zvažít,jinak ti toho tady všeci nápíšou a chytrý s toho budeš stejně jak na začátku.

Výběr supersportu

22.10.2009 v 19:29 | Nahoru | #29
jestli se chce projet na našich silnicích a užít si .jízdu tak ať si nekupuje supersporta
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 9 Dnes v 08:13 grooll
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35275 Včera v 19:22 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1


TOPlist