globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Další Čezety pokořily Glockner
26.8.2009 v 00:05
Po loňském výletu na Grossglockner a letošním na Stelvio a Švýcarska s 471 jsem se rozhodl, že do Alp dotáhnu i další ČZ z mé sbírky a to ČZ 455. Je to taky 250, ale proti 471 je to jednovál a 471 je konstrukčně o dost dál. Na výlet se se mnou vydal Wenca s jeho hnědo-žlutou ČZ 250/471.
Obě motorky zvládly cestu bez potíží, takže majitelé Zetek nebojte se své motorky ukázat v zahraničí .

Pár perliček z cesty:
- Rakušáci a Němci znají kulatou řadu Zetek, zato neznají hranatou řadu
- Nizozemci a Angláni naopak neví o kulaté řadě, ale hranatou řadu znají velmi dobře
- Německy se ČZ řekne [cécét], anglicky [cízet]

A statistika na konec:
- Za 3 dny jsem najel 1074 km (Wenca to bude mít cca 1300 km)
- Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 3,8 l / 100 km
– Moje ČZ byla mazána Motulem 510 1:40

Na závěr přidávám pár fotek:
Není správný formát url.
[URL= [URL= [URL= [URL= [URL=

Více fotek je pak dostupných zde: [url=http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=74805

Jinak během zítřka dodám i nějaká videa z onboard kamery
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

16.10.2009 v 16:01 | Nahoru | #121

pech.>Sema> pokud se nepletu, tak 487 už měla dvouklíčovoou přední


Tak tak, máš pravdu, vepředu je dvouklíč.. Všechny moje bývalé Jawy měly kotouč a ty cizí, které jsem řídil a měly buben, tak moc nebrzdily, jedna spíš přibržďovala... no, byly to pelechy, tak to zjevně bylo neseřízením..

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

16.10.2009 v 22:19 | Nahoru | #122
Sema> jak říkám dvouklíč brzdí velmi dobře, ale je velmi citlivej na seřízení

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

17.10.2009 v 12:54 | Nahoru | #123
Jo dvouklíč brzdí dobře, jen s ním mám ten problém, že brzdí až moc dobře a postupně vymačkal záchyt brzdy u vidle – teď tam mám vůli cca 10°, což už dělá pěknou neplechu... Přes zimu ale 471 dostane novej kluzák a nový štít brzdy, takže to snad bude v pohodě. Přední dvouklíč zkusím napasovat dozadu, mohl by tam taky brzdit dobře

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

17.10.2009 v 21:12 | Nahoru | #124
jirin.sv> řešil jsem to na 477, kdy se mi dokonce protočil (novější dvouklíče na novějších vidlicích mají záchyt reakce vyřešen jinak, na větším rádiusu a tudíž lépe)

on je totiž výstupek na štítu brzdy dutej a vymačká se... dutinu jsem si nechal dovařit, ofrézoval, na vidli jsem smrknul prodlouženíčko pro záchyt a chodilo to pak dobře... ale teď už je pryč... vidle jsem střeli po tom, co jsem 477 udělal na kotoučovku..

marně právě sháním náhradní, na kterém bych to provedl smolíkovi... byť bez dovaření prodloužení, aby to nebylo vidět... taky mám trochu vůli a rád bych aby mi smolík nadále na cestách připravil maximálně jeho oblíbenou závadu, upadlej drát - vytřesenj šroub a ne tohle :)

dvouklíč dozadu nedávej, je tam zbytečnej a dozadu nebrzdí :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

17.10.2009 v 21:19 | Nahoru | #125
pech.> tady je můj smolíček

foceno v Hošticích u Volyně, na kopci a to město v údolí je právě Volyně .)

je dochovanej bez renovací, s dobrnými oděrkami a kosmetickými vadami odpovídajícími motocyklu, na kterém se jezdilo..

nechám ho tak, jak je, budu ho udržovat v originále.

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

17.10.2009 v 22:20 | Nahoru | #126
pech.> To je pěknej kousek

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

18.10.2009 v 00:11 | Nahoru | #127
pech.> úplně stajná stojí strejcovi v garáži, jel na ni naposled někdy tak 10 let zpátky, ale vypadá poměrně dobře, jen má údajně neco s elektrikou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

18.10.2009 v 08:59 | Nahoru | #128
pech.> Lepší je použít dvouklíč z 638. Pilníkem a pilkou na kov se upraví záchyt reakce tak, že ho drží nejen originál místo, ale i ta plechová část co už drží packy blatníku. Mám s touhle úpravou cca 25 000Km a vůle se ještě neobjevila.

[img]

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

18.10.2009 v 09:16 | Nahoru | #129
MartinED250> všal jsem psal, že ty pozdější byly lepší, co se týče záchytu :)

martin: tak opravit oživit tyhle 250 mají právě takovej krásně plynulej, jemnej chod, je to zajímavý svezení.

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

18.10.2009 v 19:09 | Nahoru | #130
pech.> Moc pěkná 471
Moji přes zimu čeká důkladná rozborka a následná sborka. Mám problémy s popraskanými předními držáky motoru, takže to budu muset nechat vyvařit. Jinak budu posílat na chrom drobnosti jako osky kol, záchyt zadní brzdy, táhlo atd. Musím taky zrepásnout tachometr + ty brzdy, jak jsem psal. Na lak zatím sahat nechci, ale možná nechám udělat nové linky. Tak bude moje 471 zase o krapet hezčí a bude připravena na cesty příští rok .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

18.10.2009 v 21:51 | Nahoru | #131
jirin: já mám chromy víceméně v prdeli... na foto je to vidět, ale zase ne tak moc v prdeli, aby to bylo na výměnu.

to že je dochovaná, včetně drobných šrámů si na ní cením.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

18.10.2009 v 21:52 | Nahoru | #132
jirin: to ti popraskaly držáky na rámu, nebo na bloku motoru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

18.10.2009 v 22:15 | Nahoru | #133
pech.> Tak dochovalost si taky cením, a veškeré povrchové úpravy dělám na dalších dílech, abych případně mohl motorku poskládat z původních dochovalých dílů. Jinak mezi těma drobnostma budou nové nikdy nepožité kolena, které taky pokovím a ještě přemýšlím nad výfuky .
Popraskané mám držáky motoru na rámu v „očkách“, jak se motor uchytí 2ma šroubama do rámu. Horní už mám prasklé oba a spodní začíná na jedné straně. Motor je u 471 docela těžká mrcha a zvlášť na českém tankodromu dostávají držáky na frak. S popraskanejma držákama jsem objel Itálii a Švýcarsko a poškození se nějak nezhoršilo, ale pak po 200 km na českých silnicích to hodně postoupilo... Budu nechávat vyvařit ty očka (upadené kusy mám) a pro jistotu tam nechám přivařit ještě jeden plech stejné síly, aby to bylo pojištěné

Naposledy editováno 18.10.2009 22:39:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

19.10.2009 v 15:18 | Nahoru | #134
jirin.sv> na jiných motorkách jsem to řešil přivařením silnější podložky, ale moc to nevypadá, je tam pochopitelně schod.

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

20.10.2009 v 23:32 | Nahoru | #135
pech.> Přivaření matky taky není špatnej nápad. Něco kolem toho vymyslím, přecejenom chci, aby to trochu vypadalo, když je 471 moje nejmilejší motorka
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 Jirk_K 1 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 hruso25 2 3.2.2023 v 18:21 hruso25
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 Kalasnikov 25 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 sikmar 14 20.1.2023 v 21:20 pech.
GO motoru Jawa ČZ 250/471 Otajs 8 2.12.2022 v 20:20 Radovann


TOPlist