globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Další Čezety pokořily Glockner
26.8.2009 v 00:05
Po loňském výletu na Grossglockner a letošním na Stelvio a Švýcarska s 471 jsem se rozhodl, že do Alp dotáhnu i další ČZ z mé sbírky a to ČZ 455. Je to taky 250, ale proti 471 je to jednovál a 471 je konstrukčně o dost dál. Na výlet se se mnou vydal Wenca s jeho hnědo-žlutou ČZ 250/471.
Obě motorky zvládly cestu bez potíží, takže majitelé Zetek nebojte se své motorky ukázat v zahraničí .

Pár perliček z cesty:
- Rakušáci a Němci znají kulatou řadu Zetek, zato neznají hranatou řadu
- Nizozemci a Angláni naopak neví o kulaté řadě, ale hranatou řadu znají velmi dobře
- Německy se ČZ řekne [cécét], anglicky [cízet]

A statistika na konec:
- Za 3 dny jsem najel 1074 km (Wenca to bude mít cca 1300 km)
- Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 3,8 l / 100 km
– Moje ČZ byla mazána Motulem 510 1:40

Na závěr přidávám pár fotek:
Není správný formát url.
[URL= [URL= [URL= [URL= [URL=

Více fotek je pak dostupných zde: [url=http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=74805

Jinak během zítřka dodám i nějaká videa z onboard kamery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

18.10.2009 v 22:15 | Nahoru | #1
pech.> Tak dochovalost si taky cením, a veškeré povrchové úpravy dělám na dalších dílech, abych případně mohl motorku poskládat z původních dochovalých dílů. Jinak mezi těma drobnostma budou nové nikdy nepožité kolena, které taky pokovím a ještě přemýšlím nad výfuky .
Popraskané mám držáky motoru na rámu v „očkách“, jak se motor uchytí 2ma šroubama do rámu. Horní už mám prasklé oba a spodní začíná na jedné straně. Motor je u 471 docela těžká mrcha a zvlášť na českém tankodromu dostávají držáky na frak. S popraskanejma držákama jsem objel Itálii a Švýcarsko a poškození se nějak nezhoršilo, ale pak po 200 km na českých silnicích to hodně postoupilo... Budu nechávat vyvařit ty očka (upadené kusy mám) a pro jistotu tam nechám přivařit ještě jeden plech stejné síly, aby to bylo pojištěné

Naposledy editováno 18.10.2009 22:39:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

19.10.2009 v 15:18 | Nahoru | #2
jirin.sv> na jiných motorkách jsem to řešil přivařením silnější podložky, ale moc to nevypadá, je tam pochopitelně schod.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 Jirk_K 1 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 hruso25 2 3.2.2023 v 18:21 hruso25
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 Kalasnikov 25 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 sikmar 14 20.1.2023 v 21:20 pech.
GO motoru Jawa ČZ 250/471 Otajs 8 2.12.2022 v 20:20 Radovann


TOPlist