globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Další Čezety pokořily Glockner
26.8.2009 v 00:05
Po loňském výletu na Grossglockner a letošním na Stelvio a Švýcarska s 471 jsem se rozhodl, že do Alp dotáhnu i další ČZ z mé sbírky a to ČZ 455. Je to taky 250, ale proti 471 je to jednovál a 471 je konstrukčně o dost dál. Na výlet se se mnou vydal Wenca s jeho hnědo-žlutou ČZ 250/471.
Obě motorky zvládly cestu bez potíží, takže majitelé Zetek nebojte se své motorky ukázat v zahraničí .

Pár perliček z cesty:
- Rakušáci a Němci znají kulatou řadu Zetek, zato neznají hranatou řadu
- Nizozemci a Angláni naopak neví o kulaté řadě, ale hranatou řadu znají velmi dobře
- Německy se ČZ řekne [cécét], anglicky [cízet]

A statistika na konec:
- Za 3 dny jsem najel 1074 km (Wenca to bude mít cca 1300 km)
- Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 3,8 l / 100 km
– Moje ČZ byla mazána Motulem 510 1:40

Na závěr přidávám pár fotek:
Není správný formát url.
[URL= [URL= [URL= [URL= [URL=

Více fotek je pak dostupných zde: [url=http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=74805

Jinak během zítřka dodám i nějaká videa z onboard kamery

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

4.10.2009 v 22:36 | Nahoru | #91
tak dobijění, při poklesu otáček na velmi nízkou hodotnu problikává (což je v pořádku, takže asi funguje takže nerozsvícení po chcípnutí asi nebudu řešit...

ujel jsem zatím zhruba 650km na vape... motorka jezdí normálně, chytá normálně a svítí stejně dobře, jako auto... regler se ani po delší jízdě (100-150 km) nepřehřívá, tak zatím zůstane kde je... jezdím trvale se světly, jako vždycky předtím... jsem spokojen - jen budu muset poladit přerušovač z felicie, který mi na 6v s 10w žárovkami makal dobře, teď maká rychleji, tak se do něj podivám a trochu ho přečasuju...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

4.10.2009 v 22:40 | Nahoru | #92
pech.> Tak to slyším rád , já mám s VAPE najeto už hodně a musím zaklepat naprosto bez sebemenšího problému. Můžeš prosímtě pro inspiraci dodat foto, jak si pořešil to umístění regulátoru?
Jinak jak si tam dal ten rotor – jak jsem psal já bez kolíčku?

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

4.10.2009 v 23:39 | Nahoru | #93
jirin.sv> GG
Smekám

Další Čezety pokořily Glockner

5.10.2009 v 11:05 | Nahoru | #94
Motorka parádní, výkon na Gloss taky. Jen škoda, že ti dali tu blbě velkou RZ. S tou malou vypadá daleko líp

Další Čezety pokořily Glockner

5.10.2009 v 14:42 | Nahoru | #95
foto je na konci minulé strany, rotor jsem dal bez kolíčku, aby šel dát standartní předstih.

s kolíčkem mi scházelo 0,5mm abyhc dosáhl překrytí určeného pro seřízení předstihu.

Další Čezety pokořily Glockner

5.10.2009 v 23:43 | Nahoru | #96
Želva_1 + aifel202> Díky za ohlasy, SPZ bohužel už jinou nesotanu, ale celkem jsem si na ni zvyknul. Aspoň nemusím mít někde nalepenou cézetku .

pech.> Už na ty fotky koukám, uvidím, jestli si budu s umístěním regulátoru hrát nebo ne . Jinak popisuješ klasické pocity majitelů VAPE – jen škoda, že nemáš dvouválec, tam by byl dost cítit i slušný nárůst výkonu

Další Čezety pokořily Glockner

6.10.2009 v 19:18 | Nahoru | #97
do budoucna výzva pro moji ČZ :)

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

6.10.2009 v 20:42 | Nahoru | #98
jirin: dvouválec mám také, jen tam vape ještě není

nárůst výkonu jsem u jednoválce sice nijak subjektivně nezaznamenal, ovšem ony tyhle čz jezdí velmi dobře už na kladivo a nejsou tak citlivé na seřízení předstihu jako dvouválce...

dostal jsem to, co jsem očekával, 12v, pro standartní světelnou výstroj místo bludičky :)

Další Čezety pokořily Glockner

7.10.2009 v 20:11 | Nahoru | #99
Paráda, chlapi Ale nasadili jste mi brouka do hlavy. Koupil jsem nedávno čezetku 175/487 na kochací výlety po vlasti, ale už díky vám začínám přemýšlet o nějakém delším výjezdu do Alp.

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

7.10.2009 v 20:40 | Nahoru | #100
pech.> Tak hlavně, že jsi s VAPE spokojený a splnilo očekávání .

Sema>Koupil jsem nedávno čezetku 175/487 na kochací výlety po vlasti, ale už díky vám začínám přemýšlet o nějakém delším výjezdu do Alp.

Alpy vřele doporučuju, s ČZetama si tam užiješ velkou srandu .

Jinak příští rok po státnicích plánuju velmi velkou výzvu pro 471 aneb Europetrip – předběžná mapa . 471 přes zimu podstoupí důkladnou přípravnou kůru. Část dílů dostane nové chromy a hlavně musím opravit uložení motoru – popraskané přední držáky na rámu nejsou to moc pravé

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

8.10.2009 v 23:42 | Nahoru | #101
To vypadá báječně.. Furkapass je parádní, jel jsem ho dvakrát a byť plechovkou, moc jsem si to užil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

9.10.2009 v 10:51 | Nahoru | #102
Sema> Na Furkapass jsem se chysta už letos, ale nakonec dostalo přednost Stelvio, příští rok to snad klapne . A do té Francie se po shlédnutí dokumentu Muž na Jawě hodně těším, mohli by tam 471 znát

Další Čezety pokořily Glockner

9.10.2009 v 20:12 | Nahoru | #103
kurník kurník - nestavět barák., asi bych si dal říct... ale všechno jednou bude a motorky z domu nepůjdou :)

Další Čezety pokořily Glockner

11.10.2009 v 12:16 | Nahoru | #104
Jste fakt borci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

12.10.2009 v 17:20 | Nahoru | #105
jirin.sv> JJ, viděl jsem tvoje fotky, Stelvio je hodnotný výkon Ale copak do kopce, já mám spíš obavu ze sjezdů.. Když si vzpomenu, co jsem na Tranďákovi ubrzdil motorem..

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

12.10.2009 v 17:50 | Nahoru | #106
Sema> Brzdy jsou v pohodě, stačí když nakoukneš na tohle video :


Co mám ozkoušené u 455 i 471, tak je ideál jet normálně s plynem a občasně vykvaltovat aby se motor trochu ochladil. Brzdit zas tak moc není potřeba – nikdy jsem s brzdama problémy neměl. Chce je mít ale v cajku a správně seštelované. Největší sranda byla, když jsem po Stelviu kontroloval u 471 zadní brzdu, tak jí ubylo přes 1,5 mm obložení, na předku víceméně nic . Principiélně jde o to držet nějakou rychlost „zatáčka ne zatáčka“ a trochu ji brzdama korigovat a udrřžovat.

Jinak u 471 jsem dělal i to, že jsem ten motor normálně v delším kopci vypnul a pak dole nakopl za jízdy, kopnul 4 a mazal dál . Tohle si ale nelajznu u 455, ta se startuje docela hůř a je docela „proslulá“ jako kostilam – kope jak kráva .

Při sjezdu kopců s čtyřtaktem to máš o dost jednodušší, typicky motory 2V brzdí opravdu hodně, takže stačí jen trochu zavřít plyn a na ty brzdy ani moc šahat nemusíš.

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

12.10.2009 v 19:50 | Nahoru | #107
Taky jsem passa sjížděl na panelce s vypnutým motorem. S brzdama k mému údivu nebyl problém. Jen motor slušně vychladnul a dole jsem musel se sytičem..

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

12.10.2009 v 22:24 | Nahoru | #108
MartinED250> Tak tak, s brzdami jsem zatím nikdy problém neměl a to mám na ČZ 455 jen malé bubny. Zlé jazyky říkaly, že to z Glockneru nemají šanci malé bubny ubrzdit, ale jak se ukázalo, tak jsou to teoretikové

Naposledy editováno 12.10.2009 22:27:48

Další Čezety pokořily Glockner

13.10.2009 v 06:14 | Nahoru | #109
Jo, taky mě strašili. Navíc jsme to jeli s naloženými pávíky na 14 dní. Mám sice vepředu dvouklíč z 638, ale s bržděním opravdu nebyl nejmenší problém.

Další Čezety pokořily Glockner

13.10.2009 v 11:03 | Nahoru | #110
Hluboce smekám tohle poukazuje na spolehlivost i odolnost těhle strojů já měl v plánu navštívit GG na MZ 150 ETZ ale nakonec jsem to vzdal, prostě jsem jí přestal nějak věřit. Příští sezonu se tam doufám už konečně dostanu ale na Kawě.
Jednou bych se tam chtěl podívat na stroji československé výroby, mám v plánu, až nebude co na práci si pořídit asi Jawu 250/553 kývačku (nejlépe s rybinovými výfuky,nebo 559 panelku tu už mám ale bez pp a v bídném stavu) a trochu jí zrenovovat, a pak možná ....... ale to je hudba daleké budoucnosti

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

13.10.2009 v 13:38 | Nahoru | #111
A čeho se bojíš? Motorka je stavěná pro jízdu. Ne? Ona to zas taková zkouška není... Vždyť tam vede silnice. Když jsem byl letos na Stelviu, tak tam vyšplhali kluci na malých Zűndapech.

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

13.10.2009 v 14:19 | Nahoru | #112
MartinED250> no z té MZ sem jako takové strach neměl, i když byly nějaké potíže se spojkou, ale co na ní zlobilo bylo zapalování, a elektrika vůbec, běhm 3 let co jsem jí měl (teď už ji mám vlastně 4 rok) se na ní 2x rozsypal primární převod, dále pořád klouzala spojka(už vyřešeno a 3x odešlo zapalování do věčných lovišť a to jsem za tu dobu najel něco přez 10 000km. kdybych koupil Vape (což pokud ji nezprovozním bude asi poslední možnost) tak by třeba jezdila.
každopádně na jawě nebo čz bych si i troufl, samozřejmě po menších ůpravách (VAPE, ....)

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

13.10.2009 v 17:36 | Nahoru | #114

Další Čezety pokořily Glockner

13.10.2009 v 22:44 | Nahoru | #115
Tak mít v pořádku elektriku je pro mě vždy základ pro delší cesty. Cestu s původním 45W zapalováním by byl docela slušný hazard a hlavně bych si nemohl dobíjet GPS, že .
Každopádně to není jízda jak novejma motorkama. Člověk musí myslet na vše, co by ho mohlo při cestě potkat. Letos jsem myslel na vše kromě vylomené páčky spojky, a příští rok náhradní páčky přibudou do výbavy .
Jinak na příští rok na cestu do Francie a možná i Španělska si asi pro jistotu přeplatím nějaké asistenční služby, kdyby došlo na to nejhorší. Ale zatím musím zaklepat, že jsem na cestách vždy vše opravil, ale jistota je jistota

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

13.10.2009 v 22:46 | Nahoru | #116
MartinED250> Parádní fotky, jen škoda, že jste na Edelweissspitze chytli hnusný počasí, ale jinak je to parádní výlet . Já tam při prvním setkání s Alpami dokonce potkal i vrstvu sněhu

Další Čezety pokořily Glockner

14.10.2009 v 09:15 | Nahoru | #117
ed250.rajce.idnes.cz/Krest%2C_zatezkavajici_zkouska_a_oslava_dokonceni_renovace_S1100MB_v_okoli_Grossglockneru_8-2009/ Díky. O to byl výjezd na Glock plnější zkušenostma. Jinak ani my nenecháváme nic náhodě. Mám s sebou v Pávu hromadu dílů. Je fakt, že jsem ještě nic nepotřeboval, ale štěstí přeje připraveným... Vozím i celé náhradní Vape a spojkové koše. PS: Glock nám letos vyšl s auty, počasí náramný a tak jsme testnuli ještě syrovou 1100MB... Byla to paráda.

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

14.10.2009 v 11:23 | Nahoru | #118
jirin.sv>No, podle toho videa brzdy ani moc nepotřebuješ Brzdy mám v pohodě, dokonce mě mile překvapilo, jak slušně brzděj, čekal jsem to horší.
martin ED250> Super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

15.10.2009 v 00:14 | Nahoru | #119
Sema> pokud se nepletu, tak 487 už měla dvouklíčovoou přední, která je sice poměrně citlivá na psrávné seřízení, alepokud je seřízena opravdu dobře, brzdí tak, že se to dá stavět na přední - při troše šikovnosti, páč tato brzda byla osazována i na těžší 471/472 :)

zadní je dostačující...

já sice stejně časem přešel na kotouč, protže jsem na něj sehnal fungl vidle.. ale dvouklíč brzdí dobře... jen dozadu se mu brzdit nechce, páč má pak obě pakny úběžný

1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner

15.10.2009 v 06:10 | Nahoru | #120
Pravda. Mám ho napasovaný na panelce a při prudkém dobrždění mi normálně uhvizduje přední kolo. V dnešním provozu s plně naloženám Pávem je dvouklíč skoro nutnost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 Jirk_K 1 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 hruso25 2 3.2.2023 v 18:21 hruso25
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 Kalasnikov 25 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 sikmar 14 20.1.2023 v 21:20 pech.
GO motoru Jawa ČZ 250/471 Otajs 8 2.12.2022 v 20:20 Radovann


TOPlist