Obě motorky zvládly cestu bez potíží, takže majitelé Zetek nebojte se své motorky ukázat v zahraničí .
Pár perliček z cesty:
- Rakušáci a Němci znají kulatou řadu Zetek, zato neznají hranatou řadu
- Nizozemci a Angláni naopak neví o kulaté řadě, ale hranatou řadu znají velmi dobře
- Německy se ČZ řekne [cécét], anglicky [cízet]
A statistika na konec:
- Za 3 dny jsem najel 1074 km (Wenca to bude mít cca 1300 km)
- Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 3,8 l / 100 km
– Moje ČZ byla mazána Motulem 510 1:40
Na závěr přidávám pár fotek:
Více fotek je pak dostupných zde: [url=http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=74805
Jinak během zítřka dodám i nějaká videa z onboard kamery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
zadní je dostačující...
já sice stejně časem přešel na kotouč, protže jsem na něj sehnal fungl vidle.. ale dvouklíč brzdí dobře... jen dozadu se mu brzdit nechce, páč má pak obě pakny úběžný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
pech.>Sema> pokud se nepletu, tak 487 už měla dvouklíčovoou přední
Tak tak, máš pravdu, vepředu je dvouklíč.. Všechny moje bývalé Jawy měly kotouč a ty cizí, které jsem řídil a měly buben, tak moc nebrzdily, jedna spíš přibržďovala... no, byly to pelechy, tak to zjevně bylo neseřízením..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 | Jirk_K | 1 | 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf |
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 | hruso25 | 2 | 3.2.2023 v 18:21 hruso25 |
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 | Kalasnikov | 25 | 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov |
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 | sikmar | 14 | 20.1.2023 v 21:20 pech. |
GO motoru Jawa ČZ 250/471 | Otajs | 8 | 2.12.2022 v 20:20 Radovann |