globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Další Čezety pokořily Glockner
26.8.2009 v 00:05
Po loňském výletu na Grossglockner a letošním na Stelvio a Švýcarska s 471 jsem se rozhodl, že do Alp dotáhnu i další ČZ z mé sbírky a to ČZ 455. Je to taky 250, ale proti 471 je to jednovál a 471 je konstrukčně o dost dál. Na výlet se se mnou vydal Wenca s jeho hnědo-žlutou ČZ 250/471.
Obě motorky zvládly cestu bez potíží, takže majitelé Zetek nebojte se své motorky ukázat v zahraničí .

Pár perliček z cesty:
- Rakušáci a Němci znají kulatou řadu Zetek, zato neznají hranatou řadu
- Nizozemci a Angláni naopak neví o kulaté řadě, ale hranatou řadu znají velmi dobře
- Německy se ČZ řekne [cécét], anglicky [cízet]

A statistika na konec:
- Za 3 dny jsem najel 1074 km (Wenca to bude mít cca 1300 km)
- Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 3,8 l / 100 km
– Moje ČZ byla mazána Motulem 510 1:40

Na závěr přidávám pár fotek:
Není správný formát url.
[URL= [URL= [URL= [URL= [URL=

Více fotek je pak dostupných zde: [url=http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=74805

Jinak během zítřka dodám i nějaká videa z onboard kamery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

12.10.2009 v 17:20 | Nahoru | #1
jirin.sv> JJ, viděl jsem tvoje fotky, Stelvio je hodnotný výkon Ale copak do kopce, já mám spíš obavu ze sjezdů.. Když si vzpomenu, co jsem na Tranďákovi ubrzdil motorem..

(reakce na) Další Čezety pokořily Glockner

12.10.2009 v 17:50 | Nahoru | #2
Sema> Brzdy jsou v pohodě, stačí když nakoukneš na tohle video :


Co mám ozkoušené u 455 i 471, tak je ideál jet normálně s plynem a občasně vykvaltovat aby se motor trochu ochladil. Brzdit zas tak moc není potřeba – nikdy jsem s brzdama problémy neměl. Chce je mít ale v cajku a správně seštelované. Největší sranda byla, když jsem po Stelviu kontroloval u 471 zadní brzdu, tak jí ubylo přes 1,5 mm obložení, na předku víceméně nic . Principiélně jde o to držet nějakou rychlost „zatáčka ne zatáčka“ a trochu ji brzdama korigovat a udrřžovat.

Jinak u 471 jsem dělal i to, že jsem ten motor normálně v delším kopci vypnul a pak dole nakopl za jízdy, kopnul 4 a mazal dál . Tohle si ale nelajznu u 455, ta se startuje docela hůř a je docela „proslulá“ jako kostilam – kope jak kráva .

Při sjezdu kopců s čtyřtaktem to máš o dost jednodušší, typicky motory 2V brzdí opravdu hodně, takže stačí jen trochu zavřít plyn a na ty brzdy ani moc šahat nemusíš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 Jirk_K 1 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 hruso25 2 3.2.2023 v 18:21 hruso25
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 Kalasnikov 25 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 sikmar 14 20.1.2023 v 21:20 pech.
GO motoru Jawa ČZ 250/471 Otajs 8 2.12.2022 v 20:20 Radovann


TOPlist