Téma: Startování přes auto
 
24.8.2009 v 11:20
Poradíte mi, zkoušel někdo, nastartovat motorku, pomocí startovacích kabelů přes baterku auta? Potřebuju do servisu a nechytáto...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování přes auto

24.8.2009 v 13:45 | Nahoru | #1

hansell>Trochu z jiného soudku, já zase před 14dny zkoušel startovat Passata s totálně vymlácenou baterkou startovacími kabely z Mazdy2 s nastartovaným motorem a ani jsem si neťuknul, ani to motorem passata neotočilo, je to normálně 2litr 4 vál ropák 96kW, žádnej obrovskej motor, ale zřejmě je tady potřeba vyššího startovacího proudu, než dávala Mazda 1.2l a ani když jsem to nechal chvíli na oživení, tak nic. Takže musela přijít na řadu nabíječka.



Problém je v přechodových odporech, nejen startovacich kabelů, ale i jejich kleští, vzájemných spojů a přichycení k baterkám. Ten přechodový odpor na přichycení kleští k baterce je největší problém.
Na nastartování velkýho motoru, zvlášť nafťáka, je potřeba až 400A, to je kurvaproud. Startovacími kabely, které se chluběj nápisem 400A, za ideálních podmínek protáhneš sotva 100A aby zbylo ještě nějaké napětí na startované straně.

(reakce na) Startování přes auto

24.8.2009 v 14:29 | Nahoru | #2

Deadman>Problém je v přechodových odporech, nejen startovacich kabelů, ale i jejich kleští, vzájemných spojů a přichycení k baterkám. Ten přechodový odpor na přichycení kleští k baterce je největší problém.
Na nastartování velkýho motoru, zvlášť nafťáka, je potřeba až 400A, to je kurvaproud. Startovacími kabely, které se chluběj nápisem 400A, za ideálních podmínek protáhneš sotva 100A aby zbylo ještě nějaké napětí na startované straně.



Jaká je léčba problému? Lepší(kvalitnější) startovací kabely, nebo prostě poučit osobu (nebudu jmenovast) , že když auto při vypnutém motoru a při otevření dveří divně pípá, tak je potřeba ještě vypnout světla, než odejde a zamkne? Nebo namontovat blbcuvzdornou pojistku, tzn. automatické vypínání světel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování přes auto

24.8.2009 v 15:49 | Nahoru | #3
hansell: Když máš totálně vymlácenou baterii, musíš s připojenými kabely pár minut (raději déle) počkat, až se aspoň trochu vzpamatuje. Jinak funguje spolu se startérem jako další zátěž a startéru vlastně krade proud, místo aby vypomáhala.
Jinak souhlas s Deadmanem - zažil jsem několik různých typů 400A kabelů a byly mezi nimi co se proudového toku týče propastné rozdíly. Šmejdy z marketů nebrat!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování přes auto

15.3.2010 v 17:33 | Nahoru | #4

Deadman>Problém je v přechodových odporech, nejen startovacich kabelů, ale i jejich kleští, vzájemných spojů a přichycení k baterkám. Ten přechodový odpor na přichycení kleští k baterce je největší problém.
Na nastartování velkýho motoru, zvlášť nafťáka, je potřeba až 400A, to je kurvaproud. Startovacími kabely, které se chluběj nápisem 400A, za ideálních podmínek protáhneš sotva 100A aby zbylo ještě nějaké napětí na startované straně.



Nevím jak ty,ale já dodávku startuji kabelama a je na nich napsáno 320A,těma 400A bys nastartoval i náklaďák.Já je nekoupil,protože jsou už neskladný a těžký.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist