chtěl bych se zeptat, jestli je velkej rozdíl v těchhle ročnících ?
Díky za příspěvky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR
Sefo>Fakt teda nevim proč vůbec továrny vyráběj jiný obsahy než litry? Když se to přece dá krásně zvládnout a stačí to mít v hlavě srovnaný(tenhle kec nesnášim)
No osobne si myslim, ze to kde kdo zvladne, akorat to pozna az potom. Coz je velky riziko. Osobne sem chtel ted naposled vyjadrit znepokojeni nad vycitanim zacatecnikum, ze se uci zatacky a rovinku si dovoli potahnout. A to jde na sportovni 600 stejne jako na litru. Mozna je lehci pak slozit sestku do zatacky, ale u zacatecnika bych nevidel tak velkej rozdil (mezi 600/1000), kde jde primarne o psychiku ridice, ze se boji to poklopit. Spis kdyz uz, tak zacit na gs500 apod. nejlip bez kapotaze.
Ja zacal v 17ti na jawe 350/360 1967, po 5 letech sedl na GSXR750 86 bez kapot a mel sem toho obcas plny brejle. Stejne pak byl velkej skok po dalsich 5 letech na uz kapotovanou ZX9R 98, ktera mela o 60km/h vyssi maximalku. Porad byl hlavni problem v tom dobre odhadnout kam jak rychle prilitnout, ne o vlastni projeti zatacky, ale napr. kdyz clovek jede porad po dalnici 250 a sjede na sjezd, tak mu 120 prijde jako kdyz stoji, ale tu ostrou pravou musi zpomalit nezavisle na pocitu na min, uz dle tachometru. Protoze predtim mel posunuty vnimani na vetsi vzdalenosti/rychlosti. To same kdyz se blizi k hustsimu provozu nebo ke krizovatce kde na vedlejsi ceka deda v klobouku s 15 dioptriema.
Naposledy editováno 08.09.2009 16:46:14
Bubrak ZX10R>No osobne si myslim, ze to kde kdo zvladne, akorat to pozna az potom. Coz je velky riziko. Osobne sem chtel ted naposled vyjadrit znepokojeni nad vycitanim zacatecnikum, ze se uci zatacky a rovinku si dovoli potahnout. A to jde na sportovni 600 stejne jako na litru. Mozna je lehci pak slozit sestku do zatacky, ale u zacatecnika bych nevidel tak velkej rozdil (mezi 600/1000), kde jde primarne o psychiku ridice, ze se boji to poklopit. Spis kdyz uz, tak zacit na gs500 apod. nejlip bez kapotaze.
Ja zacal v 17ti na jawe 350/360 1967, po 5 letech sedl na GSXR750 86 bez kapot a mel sem toho obcas plny brejle. Stejne pak byl velkej skok po dalsich 5 letech na uz kapotovanou ZX9R 98, ktera mela o 60km/h vyssi maximalku. Porad byl hlavni problem v tom dobre odhadnout kam jak rychle prilitnout, ne o vlastni projeti zatacky, ale napr. kdyz clovek jede porad po dalnici 250 a sjede na sjezd, tak mu 120 prijde jako kdyz stoji, ale tu ostrou pravou musi zpomalit nezavisle na pocitu na min, uz dle tachometru. Protoze predtim mel posunuty vnimani na vetsi vzdalenosti/rychlosti. To same kdyz se blizi k hustsimu provozu nebo ke krizovatce kde na vedlejsi ceka deda v klobouku s 15 dioptriema.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | Včera v 14:01 Martin03CZ |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero | Topriders | 5 | 7.5.2024 v 01:33 Topriders |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |