globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR 1000 RR
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jestli je velkej rozdíl v těchhle ročnících ?

Díky za příspěvky
Anketa: CBR 1000 RR kerej ročník ?
r.v. 2004
5%
2
r.v. 2005
16%
7
r.v. 2006
79%
34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 12:17 | Nahoru | #331

GRASSEL>Bubrak ZX10R> bezpečnější mi to teda nepříjde, pálit na na hlavní davajcodáš nebo na okresce moc bezpečný není.



To prave ovlivnis sam, ze to nekam neposles kde je husto. Co na tebe ceka v zatacce neovlivnis vubec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 12:17 | Nahoru | #332

Bubrak ZX10R>A nekdo si rad uzije rovinku, protoze je bezpecnejsi. A jezdit rychle na rovince taky chce dost sebekazne a odhadu.



Chlape fakt plácáš blbosti. Mám nejradši, když někdo jede max a pak před zatáčkou neví co dělat a přímo stojí. Neříkám, že si nedávám někdy rovinky, ale je to zbytečny a hlavně to žere gumu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 12:19 | Nahoru | #333

repsol69>Chlape fakt plácáš blbosti. Mám nejradši, když někdo jede max a pak před zatáčkou neví co dělat a přímo stojí. Neříkám, že si nedávám někdy rovinky, ale je to zbytečny a hlavně to žere gumu.



Ale ja nepisu ze pred zatackou nekdo stoji. Nepis neco co sem nenapsal.

Ze nekdo jede rovinku na 100% a zatacku pak na 80% aby mel rezervu, kdyby tam byl sterk nebo vlna, to je naprosto v poradku. Akorat to co tu predvadis ty navadi lidi aby jezdili riskantne do zatacek a jsou z toho osklivy bouracky. Vcetne tech, kteri se citi menecenni, ze se jim nekdo posmiva presne jako ty (ze rovinky taha kazdej debil). Uvedom si to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 12:26 | Nahoru | #334

Bubrak ZX10R>Ale ja nepisu ze pred zatackou nekdo stoji. Nepis neco co sem nenapsal.

Ze nekdo jede rovinku na 100% a zatacku pak na 80% aby mel rezervu, kdyby tam byl sterk nebo vlna, to je naprosto v poradku. Akorat to co tu predvadis ty navadi lidi aby jezdili riskantne do zatacek a jsou z toho osklivy bouracky. Vcetne tech, kteri se citi menecenni, ze se jim nekdo posmiva presne jako ty (ze rovinky taha kazdej debil). Uvedom si to.



NNo myslím, že se tady nikomu neposmívám, spíš to bereš osobně. Jak se to říká: potrefená husa ..... . Já jsem tu psal ohledně výberu motorky, proč si koupit šestku, aby se naučil jezdit zatáčky, jelikož mnoho lidí má motorku jen na rychlost, ale zatáčky jezděj na nnebezpečně. Pokovaď mladej kluk co neseděl ani na šestce si koupí lita, tak věř, že tu rrovinku nedobrzdí a v zatáčce se stane průser. Chtělo by to chlape přemejšlet hlavou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 12:31 | Nahoru | #335

repsol69>NNo myslím, že se tady nikomu neposmívám, spíš to bereš osobně. Jak se to říká: potrefená husa ..... . Já jsem tu psal ohledně výberu motorky, proč si koupit šestku, aby se naučil jezdit zatáčky, jelikož mnoho lidí má motorku jen na rychlost, ale zatáčky jezděj na nnebezpečně. Pokovaď mladej kluk co neseděl ani na šestce si koupí lita, tak věř, že tu rrovinku nedobrzdí a v zatáčce se stane průser. Chtělo by to chlape přemejšlet hlavou.



No pokud jede sestka 294 tacho a litr 318 tacho, tak nevidim moc velkej rozdil pri naletu do zatacky, naopak ta sestka vic nuti tocit.

Rozhodne si to neberu osobne, jsem na to zvykly, ale pisu to kvuli ostatnim, ktery zacinaj a na ktery je v tomto ohledu velky tlak. Zbytecne. Pokud nekdo jede pomalu zatacku, tak to jak jede rovinku je jeho vec. Samozrejme pokud neprilitne do zatacky neadekvatne jeho zkusenostem v zatacce.

Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 12:36 | Nahoru | #336
Jinak souhlasim, ze sestka je snadnejsi na ovladani, i do zatacky, proti tomu nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 12:37 | Nahoru | #337

Bubrak ZX10R>No pokud jede sestka 294 tacho a litr 318 tacho, tak nevidim moc velkej rozdil pri naletu do zatacky, naopak ta sestka vic nuti tocit.

Rozhodne si to neberu osobne, jsem na to zvykly, ale pisu to kvuli ostatnim, ktery zacinaj a na ktery je v tomto ohledu velky tlak. Zbytecne. Pokud nekdo jede pomalu zatacku, tak to jak jede rovinku je jeho vec. Samozrejme pokud neprilitne do zatacky neadekvatne jeho zkusenostem v zatacce.



No moc nevěřím, že neupravená šestka jede 294, ale to je jedno. Spíš by mne zajímalo kterej litr ti ukáže 319, když dle norem smí ukázat 299 (jedině, že by to byla hodně stará motorka co má ještě budík). Se jen ptám ,jelikož to nevím. Jinak jak už jsem psal, myslím si, že by se měl člověk nejdříve naučit projíždět zatáčky a pak teprve jezdit rychle. Nedávno jsem zažil člověka co si rovnou koupil litr a na rovinkách jezdil max a v zatáčkách nevěděl co má dělat.

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 12:40 | Nahoru | #338

Bubrak ZX10R>To prave ovlivnis sam, ze to nekam neposles kde je husto. Co na tebe ceka v zatacce neovlivnis vubec.



není pravda, je zatáčka a zatáčka. Ta do které vidím a ta do které nevidím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 12:43 | Nahoru | #339
Bubrak ZX10R> Mě přijde že zrovna na rovince je to docela nebezpečné, nikdy nevíš kterej dědek ti to tam dá z vedlejší, nebo auto co ignoruje stopku...Věř mi že radši vyletim ze zatáčky v 80Kmh než to narvu z boku do auta ve 180Kmh...

Řekl bych že je nejlepší tak od obojího trochu, na rovince to rozmotat ale tak nějak ne naplnej kotel...a do zatáčky svižně,ale ne hned na koleno..:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 12:44 | Nahoru | #340

repsol69>No moc nevěřím, že neupravená šestka jede 294, ale to je jedno. Spíš by mne zajímalo kterej litr ti ukáže 319, když dle norem smí ukázat 299 (jedině, že by to byla hodně stará motorka co má ještě budík). Se jen ptám ,jelikož to nevím. Jinak jak už jsem psal, myslím si, že by se měl člověk nejdříve naučit projíždět zatáčky a pak teprve jezdit rychle. Nedávno jsem zažil člověka co si rovnou koupil litr a na rovinkách jezdil max a v zatáčkách nevěděl co má dělat.



no bubrak tu rychlost prepocitava podle otacek... trojclenka:) 200kmh 4000rpm
x kmh 10000rpm
tzn kdyz to ukaze 299 v 10tis a pak to s 299 na budiku jeste o 1000otacek vyleze, tak to asi bude vic nez 299 ....

s tima zaackama to je taky blbost... co to znamena umi jezdit v zatackach? kazdej at si jede jak umi, jak mu to vyhovuje, jak ho to bavi... ty si myslis ze umis v zatackach? proto ze jedes zatacku na okresce na koleno? trebna proti bubrakovi kterej tam pojede vlazne s rezervou? zas muzes narazit na cloveka na motardu kterej te v tu chvili vezme vnejskem a muze ti tu vykladat at si poridis enduro a naucis se zatacky.....

sou lidi co hledaj limity v zatackach a sou lidi co si uzivaj 200ps pri jizde po rovine... ostatne kdyby po te rovince nevedeli jak zabrzdit tak si uzijou tu rovinku tak max jednu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 13:11 | Nahoru | #341

Sefo>Bubrak ZX10R> Mě přijde že zrovna na rovince je to docela nebezpečné, nikdy nevíš kterej dědek ti to tam dá z vedlejší, nebo auto co ignoruje stopku...Věř mi že radši vyletim ze zatáčky v 80Kmh než to narvu z boku do auta ve 180Kmh...



tak já rovinkář nejsem, ani nemůžu bejt, ale před každou vedlejší kam dostatečně nevidím snad každej kdo jezdí trochu opatrně zpomalí, když je tam auto tak klidně i pod úroveň předepsaný rychlosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 13:11 | Nahoru | #342

assassin>no bubrak tu rychlost prepocitava podle otacek... trojclenka:) 200kmh 4000rpm
x kmh 10000rpm
tzn kdyz to ukaze 299 v 10tis a pak to s 299 na budiku jeste o 1000otacek vyleze, tak to asi bude vic nez 299 ....

s tima zaackama to je taky blbost... co to znamena umi jezdit v zatackach? kazdej at si jede jak umi, jak mu to vyhovuje, jak ho to bavi... ty si myslis ze umis v zatackach? proto ze jedes zatacku na okresce na koleno? trebna proti bubrakovi kterej tam pojede vlazne s rezervou? zas muzes narazit na cloveka na motardu kterej te v tu chvili vezme vnejskem a muze ti tu vykladat at si poridis enduro a naucis se zatacky.....

sou lidi co hledaj limity v zatackach a sou lidi co si uzivaj 200ps pri jizde po rovine... ostatne kdyby po te rovince nevedeli jak zabrzdit tak si uzijou tu rovinku tak max jednu...



Tak děkuji za vysvětlení.

Umět v zatáčkách myslím tím, aby ji člověk projel čistě a nevylítnul atd. A věř, že kolínko není zapotřebí. Myslím, že vše má bejt takové svižné a hlavně né na hraně. Jinak ohledně toho motárda mohu jen souhlasit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 13:18 | Nahoru | #343

repsol69>Tak děkuji za vysvětlení.

Umět v zatáčkách myslím tím, aby ji člověk projel čistě a nevylítnul atd. A věř, že kolínko není zapotřebí. Myslím, že vše má bejt takové svižné a hlavně né na hraně. Jinak ohledně toho motárda mohu jen souhlasit.



neni zac...

s tim ostatnim souhlasim, ale tak to taky nejde hned, sice ted kdyz ma nekdo jako prvni moto litra vypada smesne kdyz te v zatacce brzdi a uci se stopu, brzdeni atd... ale ja co si pamatuju tak kdyz sem zacinal a to sem zacinal na slabsich strojich nez doporucovane cb500atd tak sem taky zatacky motal jak se dalo a i parkrat vyjel, nastesti bez nasledku.... to proste musi prijit casem.. a jestli se toho dotycnej dozije je otazka toho jak se bude ovladat a jaky bude mit stesti... ze by nakej vetsi rozdil delala volba stroje jakoze 600ccm vs 1000ccm neverim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 13:23 | Nahoru | #344

assassin>neni zac...

s tim ostatnim souhlasim, ale tak to taky nejde hned, sice ted kdyz ma nekdo jako prvni moto litra vypada smesne kdyz te v zatacce brzdi a uci se stopu, brzdeni atd... ale ja co si pamatuju tak kdyz sem zacinal a to sem zacinal na slabsich strojich nez doporucovane cb500atd tak sem taky zatacky motal jak se dalo a i parkrat vyjel, nastesti bez nasledku.... to proste musi prijit casem.. a jestli se toho dotycnej dozije je otazka toho jak se bude ovladat a jaky bude mit stesti... ze by nakej vetsi rozdil delala volba stroje jakoze 600ccm vs 1000ccm neverim...



No myslím, že hlavní rozdíl je právě v ovladatelnosti a jelikož ten kluk seděl akorát na slabé motorce, tak můj názor je, že by měl postupovat pomalu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 13:30 | Nahoru | #345

repsol69>No myslím, že hlavní rozdíl je právě v ovladatelnosti a jelikož ten kluk seděl akorát na slabé motorce, tak můj názor je, že by měl postupovat pomalu.



no zase kdyz porovnas ovladatelnost treba nove cbr1000RR, brzdy .... treba se zacatecnickym 6 banditem.. tak vyjde ten litr lehci, mnohem snaze ovladatelny a lip brzdi... tezko rict kdyz sem vyrustal na CZtach, ale myslim ze bych to asi ustal i rovnou na litru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 13:38 | Nahoru | #346

assassin>no zase kdyz porovnas ovladatelnost treba nove cbr1000RR, brzdy .... treba se zacatecnickym 6 banditem.. tak vyjde ten litr lehci, mnohem snaze ovladatelny a lip brzdi... tezko rict kdyz sem vyrustal na CZtach, ale myslim ze bych to asi ustal i rovnou na litru...



Jo souhlasím, že novej fároš je super a jeho ovladatelnost je nej nej nej, ale tady se ten kluk na něj neptal. A hlavně když ho porovnáš s 600RR, tak ta ovladatelnost je stejná. Hele já vyrůstal zase na MZtách, ale radši jsem šel pomálu až k litru. A myslím, že se mám pořád co učit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 13:44 | Nahoru | #347

repsol69>Jo souhlasím, že novej fároš je super a jeho ovladatelnost je nej nej nej, ale tady se ten kluk na něj neptal. A hlavně když ho porovnáš s 600RR, tak ta ovladatelnost je stejná. Hele já vyrůstal zase na MZtách, ale radši jsem šel pomálu až k litru. A myslím, že se mám pořád co učit.



jo ovladatelnost stejna, ale ta mala RR te nuti to proste drzet nad 10tis a pak je to hrozna strela, me tyhle ostry sestky prijdou skoro nebezpecnejsi nez litry... kdyz uz tak bych zacatecnikum doporucoval lehky CB500,gs500 ...blby je ze na ty motorce je videt ze je to "kolobezka" a ze proste ostatni motorkari treba hlaskama typu "Esvecko? na takovou mrdku linou bych nesedl" apod motivuji tyhle kluky ke koupi naky "uznavany" motorky...

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 13:47 | Nahoru | #348

assassin>jo ovladatelnost stejna, ale ta mala RR te nuti to proste drzet nad 10tis a pak je to hrozna strela, me tyhle ostry sestky prijdou skoro nebezpecnejsi nez litry... kdyz uz tak bych zacatecnikum doporucoval lehky CB500,gs500 ...blby je ze na ty motorce je videt ze je to "kolobezka" a ze proste ostatni motorkari treba hlaskama typu "Esvecko? na takovou mrdku linou bych nesedl" apod motivuji tyhle kluky ke koupi naky "uznavany" motorky...



To souhlasím, že ji musíš točit, ale když někdo "začíná", tak v nízkej otáčkách není brutální a do vysokejch nemusí. Jinak na naučení z nižší kubatůry vejš já třeba doporučuji Horneta. Ale jak říkám je to věc názoru.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 13:48 | Nahoru | #349
Podle mě je to dneska už blbost říkat že šestka je ovladatelnější, když si vemu příklad K1 600 a K1 1000 nebo K6 600 a 1000, jediný co platí že si člověk musí dávat bacha na pravačku. Tyhle věci platili v dobách dřívějších, dneska už je litr stejně ovladatelnej jako šestka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 13:51 | Nahoru | #350

GRASSEL>Podle mě je to dneska už blbost říkat že šestka je ovladatelnější, když si vemu příklad K1 600 a K1 1000 nebo K6 600 a 1000, jediný co platí že si člověk musí dávat bacha na pravačku. Tyhle věci platili v dobách dřívějších, dneska už je litr stejně ovladatelnej jako šestka.



No pro "začátečníka" si myslím, že to je hodně velkej rozdíl a hlavně si myslím, že mladej kluk má bohužel ještě moc horkou hlavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 13:56 | Nahoru | #351

repsol69>No pro "začátečníka" si myslím, že to je hodně velkej rozdíl a hlavně si myslím, že mladej kluk má bohužel ještě moc horkou hlavu.



tak to je bez debat, s tím souhlasím. Znovu říkám - litra pro začátečníka neeeeeee, ať už je to kterejkoliv litr tak je to síla jako kráva, jak říkám. Já když jel na prvním sportu v 16ti na zxr 750 1992 tak jsem si málem ucáknul a to jsem jezdil od malička v terénu. Byla to stíhačka jako svině, nedokážu si představit dřepnout na některýho z litrů

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 14:01 | Nahoru | #352
GRASSEL> já nevim co všichni naděláte... šestka nebo litr, haťapka nebo gallardo... na všem se dá jezdit pomalu

první "velká" motorka na kterou jsem kdy sednul bylo litrový fzr... a žiju... tehdá nějakejch 145 koní... Prvních patnáct kiláků mi to rvalo ruce v loktech, ale pak už jsem si rychle zvykl na jemnej plyn a čtvrt tuny, a za měsíc jsem měl gumu do kraje....

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 14:51 | Nahoru | #353
Fakt teda nevim proč vůbec továrny vyráběj jiný obsahy než litry? Když se to přece dá krásně zvládnout a stačí to mít v hlavě srovnaný(tenhle kec nesnášim)

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 16:29 | Nahoru | #354

Stev>tak já rovinkář nejsem, ani nemůžu bejt, ale před každou vedlejší kam dostatečně nevidím snad každej kdo jezdí trochu opatrně zpomalí, když je tam auto tak klidně i pod úroveň předepsaný rychlosti.



To je presne o tom, ze i po rovine musis pouzivat hlavu a nedovede to kazdej blbec. Ale samozrejme je to jednodussi.

Pro me ale taky navic bezpecnejsi, vic ovlivnitelny z moji strany a libi se mi akcelerace do bezvedomi a maximalka. To je prece normalni, ze kazdej preferuje neco jinyho.

Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 16:34 | Nahoru | #355
Jinak osobne si myslim ze spis nez 600 vs 1000 je znatelnejsi rozdil jestli nahac nebo kapotaz.

a jeste zpatky - ZX6R 2003 (objem 636) jede 294 tacho, v serii, litry jdou prepocitat z otacek jak psal assassin, na svoji 04 sem jel 312, na puceny 06 318 a jeste by krasne tahla dal (narozdil od moji, je tam rozdilny prevod)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 16:45 | Nahoru | #356

Sefo>Fakt teda nevim proč vůbec továrny vyráběj jiný obsahy než litry? Když se to přece dá krásně zvládnout a stačí to mít v hlavě srovnaný(tenhle kec nesnášim)



No osobne si myslim, ze to kde kdo zvladne, akorat to pozna az potom. Coz je velky riziko. Osobne sem chtel ted naposled vyjadrit znepokojeni nad vycitanim zacatecnikum, ze se uci zatacky a rovinku si dovoli potahnout. A to jde na sportovni 600 stejne jako na litru. Mozna je lehci pak slozit sestku do zatacky, ale u zacatecnika bych nevidel tak velkej rozdil (mezi 600/1000), kde jde primarne o psychiku ridice, ze se boji to poklopit. Spis kdyz uz, tak zacit na gs500 apod. nejlip bez kapotaze.

Ja zacal v 17ti na jawe 350/360 1967, po 5 letech sedl na GSXR750 86 bez kapot a mel sem toho obcas plny brejle. Stejne pak byl velkej skok po dalsich 5 letech na uz kapotovanou ZX9R 98, ktera mela o 60km/h vyssi maximalku. Porad byl hlavni problem v tom dobre odhadnout kam jak rychle prilitnout, ne o vlastni projeti zatacky, ale napr. kdyz clovek jede porad po dalnici 250 a sjede na sjezd, tak mu 120 prijde jako kdyz stoji, ale tu ostrou pravou musi zpomalit nezavisle na pocitu na min, uz dle tachometru. Protoze predtim mel posunuty vnimani na vetsi vzdalenosti/rychlosti. To same kdyz se blizi k hustsimu provozu nebo ke krizovatce kde na vedlejsi ceka deda v klobouku s 15 dioptriema.

Naposledy editováno 08.09.2009 16:46:14

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 16:51 | Nahoru | #357

Bubrak ZX10R>No osobne si myslim, ze to kde kdo zvladne, akorat to pozna az potom. Coz je velky riziko. Osobne sem chtel ted naposled vyjadrit znepokojeni nad vycitanim zacatecnikum, ze se uci zatacky a rovinku si dovoli potahnout. A to jde na sportovni 600 stejne jako na litru. Mozna je lehci pak slozit sestku do zatacky, ale u zacatecnika bych nevidel tak velkej rozdil (mezi 600/1000), kde jde primarne o psychiku ridice, ze se boji to poklopit. Spis kdyz uz, tak zacit na gs500 apod. nejlip bez kapotaze.

Ja zacal v 17ti na jawe 350/360 1967, po 5 letech sedl na GSXR750 86 bez kapot a mel sem toho obcas plny brejle. Stejne pak byl velkej skok po dalsich 5 letech na uz kapotovanou ZX9R 98, ktera mela o 60km/h vyssi maximalku. Porad byl hlavni problem v tom dobre odhadnout kam jak rychle prilitnout, ne o vlastni projeti zatacky, ale napr. kdyz clovek jede porad po dalnici 250 a sjede na sjezd, tak mu 120 prijde jako kdyz stoji, ale tu ostrou pravou musi zpomalit nezavisle na pocitu na min, uz dle tachometru. Protoze predtim mel posunuty vnimani na vetsi vzdalenosti/rychlosti. To same kdyz se blizi k hustsimu provozu nebo ke krizovatce kde na vedlejsi ceka deda v klobouku s 15 dioptriema.



3 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 21:49 | Nahoru | #358
Tak jsem to cely precetl a ted se vyjadrim Mam Cata(600ccm) 2 roky a v zime pujde do sveta. Rozhoduju se mezi R1 a 1000RR (04-06). Jedna ma tohle, druha tohle. Vypada to na viteze R1, protoze se mi vic libi a to je u techhle motorek stejne nejvetsi "jedinej" rozdil. Cat je fajn..sila "dost", maximalka "mraky", predjedu s nim 9X% aut. Urcite na zacatek vybornej..odpusti vic nez litr, mel jsem s tim zprvu taky co delat. Ale uz proste nejak nestaci...na rychlost si clovek zvykne a ja chci vic...a hlavne to neustaly toceni heftem 10< a slapani kvaltu me neskutecne sere. Takze si koupim litra, vykon bude furt, nebudu to muset tocit a tolik radit. To je muj duvod..diskuzi se nebranim

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 21:52 | Nahoru | #359
Chapadlo> dovolím si nesouhlasit že jedinej rozdíl mezi litrama je vzhled každej se chová jinak, projeď a poznáš ale tohle je blbost.

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

8.9.2009 v 21:57 | Nahoru | #360
Chapadlo> tak např já mám gsxr 1000 02, kamarád má R1 02, další 1000rr 05, další R1 99, další měl R1 05 a každá ta motorka je úplně jiná, nejen zvukem motorů a vzhledem ale především jízdou. Je každá úplně jiná a to je na tom právě to krásný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 7.5.2024 v 01:33 Topriders
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš


TOPlist