Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.
Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Satila>restore> ale jo, ja to takhle beru ... jen by me zajimalo, kolik majitelu GS s tim jezdi v terenu ? .. 10% ?? .. ostatni jsou pozeri a imageovka, protoze vlastnit BMW je dnes strasne khuul .. a never, ze vam to nekdo zavidi, protoze jete GS koupis za stejny prachy jako zanovni DL - takze je to o volbe: bezproblemovy stroj s kvalitnim servisnim zazemim a rozumnejma cenama, nebo neco "radoby extra" jehoz kvality za ty prachy nejsou adekvatni a s naprostym diletantstvim CR zastoupenim
Typické.Těch 10% máš odkud? Nějaký průzkum nebo jen dojmy z divokých snů? Z lidí které znám,do terénu vyrážejí všichni.Více nebo méně často,ale všichni.Do terénu,který by Stroma poslal rovnou na vrakoviště.Co se týká pozérství,tak lidi které jsem kolem BMW poznal,jsou naprosto v pohodě a o nějakých pózách nemůže být ani řeči.Jsou mezi nima lidi kteří makají někde na směny,zrovna tak lidi kteří nějakou korunu neřeší.Nepamatuju se,že by se někdo povyšoval,nebo dával jinak najevo svoji "germánskou" nadřazenost.Podle čeho teda usuzuješ že na BMW jezdí pozéři? Že si oblečou textil od BMW?Bodejť by ne,když chtějí kvalitní oblečení.Že tě nezdraví na benzince,nebo na cestě? Nebo co tě tak žere?
Jediné na čem se shodnem je kreténismus místního zastoupení BMW.To bez debat.Holt to je tak,když se něco svěří pražákům Ale nalejme si čistého vína.Není to tak dávno,kdy zastoupení Suzuki v ČR taky nebylo zrovna 1A,tak jaképak copak.
A vůbec.Proč řešíš že někdo si koupí něco,co je podle tebe předražené.Co je ti sakra po tom?Proč řešíš cizí prachy?To je závist chlape.Jako hrom.
Naposledy editováno 16.08.2009 14:08:59
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Šťastnou ruku a chladnou hlavu při rozhodování... však víš co..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Asi ne. Opravdu si myslím že drtivá většina má GS na cesty, u ADV můžeme polemizovat.
Jiříku, co ty na to?
Já tady nechci, rozdmýchat vášně. Proč si kupuješ KTM? Proč se divíš, když jinde napíšu že ma 12 poruchy, a ty to po pár řádcích potvrdíš ,,Pravda je,že GS 1200 bych si nekoupil protože je to předrátovaná a ořezaná potvora,takové pojaponštělé BMW což mu na trvanlivosti nepřidalo"
Já 1150 nechci (není ve výběru) a o tom jestli na to mám, tato diskuze není.
Je mimo jiné o poměr cena/výkon. A tak se hold do BMW opřu víc, jestli mi má stát v garáži.
Jinak díky všem za příspěvky.
Tobig> pod smajlíkem
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Waltr: jdi do Tigra;)
... ještě je zajímavá Morini Granpasso 1200, ale ty sázíš na časem již prověřené stroje, takže Guzzi a Ducna jsou z kola ven.
jinak, co čtu na GS fóru, tak i s litýma kolama jezdí do terénu, ale dost GS má dráty.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
3X>Hugila> ale uznej, že GS v "terénu" projede vice než DL
pokud by šlo seriově vybavené motky, tak souhlas....když by se na DL dal normální šusplech, tak si osobně myslím, že by mělo lepší průjezdnost než GS ....
Jako nemám nic proti GS, mě se ta motka líbí, dokonce sem o ní přemýšlel, jenže by mě hodně omezovala a za chvíli by byla zralá na kovošrot:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
restore> covece ty ses paranoik .. ja za sve DL dal urcite vic penez nez ty za svoji ojetou bramboru .. a ver, ze jsem pred nakupem sakra premyslel .. ale to jste proste vy geesaci .. placat se po ramenech a porad sami sebe presvedcovat ze mate neco z jine planety ..
Waltr>restore>Co máš s těmi penězi, to opravdu není reakce standartní. Já na těch 10 procent dám krk. Myslíš že si někdo koupí GS s litýma kolama na ,,terén" jak ty tvrdíš, který by poslal DL do vrakoviště?
Asi ne. Opravdu si myslím že drtivá většina má GS na cesty, u ADV můžeme polemizovat.
Jiříku, co ty na to?
Já tady nechci, rozdmýchat vášně. Proč si kupuješ KTM? Proč se divíš, když jinde napíšu že ma 12 poruchy, a ty to po pár řádcích potvrdíš ,,Pravda je,že GS 1200 bych si nekoupil protože je to předrátovaná a ořezaná potvora,takové pojaponštělé BMW což mu na trvanlivosti nepřidalo"
Já 1150 nechci (není ve výběru) a o tom jestli na to mám, tato diskuze není.
Je mimo jiné o poměr cena/výkon. A tak se hold do BMW opřu víc, jestli mi má stát v garáži.
Jinak díky všem za příspěvky.
Tobig> pod smajlíkem
Já s penězi?.Přečti si reakce lidí (viz.Satila) na BMW tady a v jiných podobných tématech O reakcích NĚKTERÝCH lidí v reálu nemluvím.Kdo nezažil ,nepochopí..Je to pořád o tom samém,ale to je vcelku jedno,to nemá cenu furt o tom mluvit a hledat Freuda v každém písmenku..Do závorky jsem v příspěvku na který nejspíš reaguješ,jasně napsal,že se tě to netýká a že si to nemáš brát osobně,tak nevím jak jasněji to mám prosím napsat :\Tvoje finance tady neřešil nikdo.
V terénu někteří lítají,liťáky neliťáky.Skoro každý do toho terénu dříve nebo později zajede.Těch deset procent bych viděl jako množství lidí,kteří se bahna a prachu bojí.Minimálně v okruhu lidí,které jsem za těch pár let na GS poznal.
V stroma by na vrakáč poslalo cokoliv od cesty 3.třídy níže (nadsázka prosím) Problémy na GS 1200 jsou pořád jedny a tytéž a o důvodech nebudu pořád dokola psát.Viz výše.
Ty jsi dal do výběru GS 1200 a já dal do placu bytelnější alternativu GS1150.Nechceš? OK,je to tvoje věc pro co se rozhodneš.
KTM si chci koupit,abych se posunul zase o kousek dál.Dál v terénu.Opět něco nejasného?
Tečka,konec.Že jsem tu vůbec něco psal.
MG Stelvio
Velký V-Strom a norma Euro3 - když se chce všechno jde , neschopnost úpravy motoru na Euro3 z Euro2 nevěřím, zkrátka se řeklo NE, prachy na nové hlavy válců nedáme, v laborce máme novej motor co dáme na trh za 2roky, uděláme face-lift starého V-Stroma 650 a k němu dodáme novou horkou litrovou novinku a třeba i s kardanem ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Waltr>tobig> Po tomhle by tě možná paní přešla
Možná jo, ale kdo ví? Osobně dám víc na subjektívní pocit, než na Váňové grafy... přijde mi to jako "kulturista-teoretik" ....
Možná, že víš - šilhal jsem po GS1100, kterou prodával kamarád (loni na podzim, když se zavíral Azyl) byla za dobrý peníz, z dobrých rukou... svezení se však rozhodlo. Klofan má "papírově" mnohem méně Nm, přesto pocitově - oproti GS - má odpich jak z praku.
Jinak NTX versione má už jinou mapu, nežli loňské Stelvio... cituji z testu "..Průběh výkonu jde plynule od tří tisíc otáček až k osmi, kde zasáhne omezovač. Není problém zařadit čtyřku a v nízkých otáčkách držet padesátku. O tom by si loňské Stelvio mohlo nechat jen zdát."
Každopádně, vsadím se o metr piv - nakonec si přitáhneš do chalupy stejně GS, ostatní motky jsou pro tebe "příliš nedokonalé"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
to Satila: nechápu tvůj boj s GS? Máš DL, jsi spokojený a kdyby jsi za něj dal i milion, každému je to tady jedno. A stromáci se shlukují stejně jako bavoráci, ne? A kolikrát to není ani o značce, ale o lidech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Satila>Hugila> jj
restore> covece ty ses paranoik .. ja za sve DL dal urcite vic penez nez ty za svoji ojetou bramboru .. a ver, ze jsem pred nakupem sakra premyslel .. ale to jste proste vy geesaci .. placat se po ramenech a porad sami sebe presvedcovat ze mate neco z jine planety ..
Já ji sice nekupoval ojetou joudo,ale to je jedno.Nebudu se tady hádat kdo dal za motorku více. Jestli umíš číst,tak zjistíš že nikde nikoho po ramenou neplácám a přiznám neduhy GS...Nevím co tady a v jiných tématech pořád meleš? Někdo na GS ti sežral svačinu,nebo co?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
martyzostravska>no jo, ale v terénu se líp zvedá strom650 než bawo 1200
marty, však víš, že stromy často padají, to bawa jsou stabilnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
3X>marty, však víš, že stromy často padají, to bawa jsou stabilnější
to je prááávda
Ve zkratce za mě, ať tu máte zastoupeno i něžné pohlaví, když už se jedná skoro o statistický výzkum...
Každá motorka bude mít dřív nebo později nějaké své mouchy. Zaleží na tom, co je člověk ochoten a schopen investovat a obětovat pro tu svou vyvolenou. Nevěřím, že po tak důkladnem studiu fór o jednotlivých strojích existuje nějaká bez problémů. Vždy, když se upře pozornost na něco extra detailně, člověk se dozví, co potřebuje. Tedy i potíže (od toho tady fóra ostatně jsou hlavně - rady a nápady). Ale to je samozřejmě v pořádku. Chci do něčeho investovat, tak to poznám...
...ovšem i tady jsem spíš pro hazard poznání na vlastní kůži. Jednoduše - zamilovat se, koupit a jezdit. A věřit, že normální je funkčnost a nečekat potíže na každém kilometru. A třeba to vyjde a člověk si užije svou volbu a vše, co od toho očekával (nejsou-li to tedy hlavně závady, co už dopředu čekal)...
Možná jsem blázen, ale tohle mi zatím vždycky vyšlo...
Fajn den!
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
kdo neví, co je Ferrari, doplní si třeba Mercedes