globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr cestovního endura.
 
13.8.2009 v 12:31
Jen tak ze zajímavosti, a jednou snad i z důvodu koupě, si dělám takový teoretický výběrový test. Zjímaly by mě názory nejen majitelů, ale i názorý teoretiků. Pro mě jsou důležité následujicí priority. Cena, vzhled, komfort cestování, spolehlivost, spotřeba, celkový uživatelský komfort (možnost uchycení kufrů, kardan adt.) Vzhledem k tomu, že jsem vlastně nikdy na svých cestách nezabloudil do lesa, jsou v možnostech i motocykly (vlastně většina) fakticky neschopná jízdy v opravdovém terénu.
Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.

Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
Anketa: Který motocykl by byl vaše volba
BMW R1200 GS
51%
72
Moto Guzzi Stelvio 1200
6%
8
Triumph Tiger
11%
16
Honda Varadero
13%
18
KTM 990 SM-T KTM
5%
7
Suzuki DL- 1000
12%
17
Ducati Multistrada
3%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

16.8.2009 v 20:49 | Nahoru | #1
tobig> Po tomhle by tě možná paní přešla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

16.8.2009 v 22:42 | Nahoru | #2

Waltr>tobig> Po tomhle by tě možná paní přešla



Možná jo, ale kdo ví? Osobně dám víc na subjektívní pocit, než na Váňové grafy... přijde mi to jako "kulturista-teoretik" ....

Možná, že víš - šilhal jsem po GS1100, kterou prodával kamarád (loni na podzim, když se zavíral Azyl) byla za dobrý peníz, z dobrých rukou... svezení se však rozhodlo. Klofan má "papírově" mnohem méně Nm, přesto pocitově - oproti GS - má odpich jak z praku.

Jinak NTX versione má už jinou mapu, nežli loňské Stelvio... cituji z testu "..Průběh výkonu jde plynule od tří tisíc otáček až k osmi, kde zasáhne omezovač. Není problém zařadit čtyřku a v nízkých otáčkách držet padesátku. O tom by si loňské Stelvio mohlo nechat jen zdát."

Každopádně, vsadím se o metr piv - nakonec si přitáhneš do chalupy stejně GS, ostatní motky jsou pro tebe "příliš nedokonalé"
Téma je zamknuto


TOPlist