2 reakcí na tento příspěvek Problem s minibike
1 reakcí na tento příspěvek Problem s minibike
1 reakcí na tento příspěvek Problem s minibike
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s minibike
didier> Vyměn ten píst a kruhy a uvidíš
1 reakcí na tento příspěvek Problem s minibike
1 reakcí na tento příspěvek Problem s minibike
třeba křovak-nacupat benal,zapnout sytič,vypnout zapalko,jednou protočiit,zapnout zapalko,motor raz škytne-vypneš sytič,nastaviš startovaci plyn,škubneš a už to hrčí
2 reakcí na tento příspěvek Problem s minibike
Naposledy editováno 13.08.2009 10:59:41
RGbiker>Hele, zkus prvne nalejt trochu benzinu primo pod svicku, jestli to aspon zaskyta.... Z vlastni zkusenosti vim, ze to puvodni palivovy vedeni sice nakej benzin treba pousti, ale malo a tim padem smes nejde zapalit... Ja mam zkusenost s cinou asi takovou, ze je potreba ihned vymenit za jine dily: stupacky, gumy, brzdy, palivovy vedeni a karburator, dat jiny srouby na rozetu, aby se nenamotaval retez, kdyz spadne - aby se na tom aspon chvilku rozumne dalo jezdit a vydrzelo to bez servisniho zasahu jezdit aspon 2x 30 minut v kuse ) No a pak vyfuk, klapky, de facto celej motor (big bore kit - zustanou jen kartery), rotor-ventilator, pak je potreba tu a tam zavarit ram nebo jine upadle soucastky... no proste clovek se v tom 2 dny stoura, pak se 2 hodky sveze a znova...
Malinko jsi mi připomněl kamaráda, ten si kdysi tunnil Lancia Delta Integrale HF. Z 8V s turbem tahal na brzdě 350PS. Měl ji v úpravě Martini. Pak z něj vypadlo, že počítal čas v dílně a na jednu hodinu ostrého svezení bylo patnáct hodin práce
Pak si koupil Lancia Delta Integrale HF Evo 16V - z té tahal 450PS, narval do toho strašnej batoh. Nakonec se rozvedl s manželkou a vše šlo do prrrr . . . .
RGbiker>Hele, zkus prvne nalejt trochu benzinu primo pod svicku, jestli to aspon zaskyta.... Z vlastni zkusenosti vim, ze to puvodni palivovy vedeni sice nakej benzin treba pousti, ale malo a tim padem smes nejde zapalit... Ja mam zkusenost s cinou asi takovou, ze je potreba ihned vymenit za jine dily: stupacky, gumy, brzdy, palivovy vedeni a karburator, dat jiny srouby na rozetu, aby se nenamotaval retez, kdyz spadne - aby se na tom aspon chvilku rozumne dalo jezdit a vydrzelo to bez servisniho zasahu jezdit aspon 2x 30 minut v kuse ) No a pak vyfuk, klapky, de facto celej motor (big bore kit - zustanou jen kartery), rotor-ventilator, pak je potreba tu a tam zavarit ram nebo jine upadle soucastky... no proste clovek se v tom 2 dny stoura, pak se 2 hodky sveze a znova...
4us jakým karburátorem jsi nahradil ten puvodní ?....Synátoroj čas od času zustane vyset plovák a prochcává benzín....zkoušel jsem to už ladit asi tisíckrát..ale stále se to bčas seká...myslím že je to špatnou technologií jsou tam moc velké vule...
1 reakcí na tento příspěvek Problem s minibike
1 reakcí na tento příspěvek Problem s minibike
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s minibike
Dina>to bi enem cypa napatlo se kupyť čynski mynybajg !!! ho jepny do padola a kub se nofi !!
Everts72> jj dík za radu pane everts pak uz to musi jet! minibike je totiz nejviiic prdel, za par kaček prostě hodně hlasitá muzika, za pár koláčku!!!
je to vidět...
Dina> Ty prej píšeš vždy srandy.Hej ale čína je náhodou ok ale podle toho co.Pitbike od číny je nejvíc!!Kámoši to měli a fakt BEST
Ty píšeš taky sakrasrandy...
Prej best...
Naposledy editováno 13.04.2010 17:10:33