globalmoto_kveten





Téma: Problem s minibike
 
11.8.2009 v 12:05
Zdravím. koupil jsem čínu minibike, bohužel na druhý den, když sem se rozjíždal, tak minibike zrazu chcípl. pak už bohužel nešel nastartovat. typoval sem to na připřený píst + rýha ve válci a podobně! sdělal sem válec, kukám na píst a na pístu rýha, válec byl v poho a kroužky byly taky v poho. jiskru to házalo pěknou a benzín na svíčku šel, tak si myslím že to mělo jet dál i po malém přidření pístu ve válci, nebo myslíte že pist už ztratil kompres a proto pak už minibike ani nechytl? moc díky za rady

2 reakcí na tento příspěvek Problem s minibike

13.8.2009 v 10:58 | Nahoru | #1
Hele, zkus prvne nalejt trochu benzinu primo pod svicku, jestli to aspon zaskyta.... Z vlastni zkusenosti vim, ze to puvodni palivovy vedeni sice nakej benzin treba pousti, ale malo a tim padem smes nejde zapalit... Ja mam zkusenost s cinou asi takovou, ze je potreba ihned vymenit za jine dily: stupacky, gumy, brzdy, palivovy vedeni a karburator, dat jiny srouby na rozetu, aby se nenamotaval retez, kdyz spadne - aby se na tom aspon chvilku rozumne dalo jezdit a vydrzelo to bez servisniho zasahu jezdit aspon 2x 30 minut v kuse ) No a pak vyfuk, klapky, de facto celej motor (big bore kit - zustanou jen kartery), rotor-ventilator, pak je potreba tu a tam zavarit ram nebo jine upadle soucastky... no proste clovek se v tom 2 dny stoura, pak se 2 hodky sveze a znova...

Naposledy editováno 13.08.2009 10:59:41

(reakce na) Problem s minibike

19.8.2009 v 17:07 | Nahoru | #2

RGbiker>Hele, zkus prvne nalejt trochu benzinu primo pod svicku, jestli to aspon zaskyta.... Z vlastni zkusenosti vim, ze to puvodni palivovy vedeni sice nakej benzin treba pousti, ale malo a tim padem smes nejde zapalit... Ja mam zkusenost s cinou asi takovou, ze je potreba ihned vymenit za jine dily: stupacky, gumy, brzdy, palivovy vedeni a karburator, dat jiny srouby na rozetu, aby se nenamotaval retez, kdyz spadne - aby se na tom aspon chvilku rozumne dalo jezdit a vydrzelo to bez servisniho zasahu jezdit aspon 2x 30 minut v kuse ) No a pak vyfuk, klapky, de facto celej motor (big bore kit - zustanou jen kartery), rotor-ventilator, pak je potreba tu a tam zavarit ram nebo jine upadle soucastky... no proste clovek se v tom 2 dny stoura, pak se 2 hodky sveze a znova...



Malinko jsi mi připomněl kamaráda, ten si kdysi tunnil Lancia Delta Integrale HF. Z 8V s turbem tahal na brzdě 350PS. Měl ji v úpravě Martini. Pak z něj vypadlo, že počítal čas v dílně a na jednu hodinu ostrého svezení bylo patnáct hodin práce
Pak si koupil Lancia Delta Integrale HF Evo 16V - z té tahal 450PS, narval do toho strašnej batoh. Nakonec se rozvedl s manželkou a vše šlo do prrrr . . . .

(reakce na) Problem s minibike

3.4.2010 v 23:34 | Nahoru | #3

RGbiker>Hele, zkus prvne nalejt trochu benzinu primo pod svicku, jestli to aspon zaskyta.... Z vlastni zkusenosti vim, ze to puvodni palivovy vedeni sice nakej benzin treba pousti, ale malo a tim padem smes nejde zapalit... Ja mam zkusenost s cinou asi takovou, ze je potreba ihned vymenit za jine dily: stupacky, gumy, brzdy, palivovy vedeni a karburator, dat jiny srouby na rozetu, aby se nenamotaval retez, kdyz spadne - aby se na tom aspon chvilku rozumne dalo jezdit a vydrzelo to bez servisniho zasahu jezdit aspon 2x 30 minut v kuse ) No a pak vyfuk, klapky, de facto celej motor (big bore kit - zustanou jen kartery), rotor-ventilator, pak je potreba tu a tam zavarit ram nebo jine upadle soucastky... no proste clovek se v tom 2 dny stoura, pak se 2 hodky sveze a znova...



4us jakým karburátorem jsi nahradil ten puvodní ?....Synátoroj čas od času zustane vyset plovák a prochcává benzín....zkoušel jsem to už ladit asi tisíckrát..ale stále se to bčas seká...myslím že je to špatnou technologií jsou tam moc velké vule...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist