paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.

Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

14.1.2011 v 20:41 | Nahoru | #1
storeman> koukám, že jsi taky chytil slinu a ladíš po vzoru jiných. Dávat podložky pod pružiny si vničem nepomůžeš. Spíše naopak. Sice se ti to bude zdát tvrdší ale o to bude pérování kratší. To chce jiné pružiny. Nebo natáhnout ty staré ale to vidim taky jen na chvilku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

14.1.2011 v 20:51 | Nahoru | #2

Ládínek. píše: storeman> koukám, že jsi taky chytil slinu a ladíš po vzoru jiných. Dávat podložky pod pružiny si vničem nepomůžeš. Spíše naopak. Sice se ti to bude zdát tvrdší ale o to bude pérování kratší. To chce jiné pružiny. Nebo natáhnout ty staré ale to vidim taky jen na chvilku.


...v tom s tebou nesouhlasím. Ono když je přitvrdíš,...často nejdeš na doraz tam, kde jsi před tím nadoraz šel.Samozžejmě zkrátíš o kousek rozsah pérování,...ale v kolika situacích potřebuješ peróvání v celém rozsahu?A hlavně,...u toho přitvrzení nejde o to, že je to tvrdčí při propérování ve velkém rozsahu, ale HLAVNĚ ti při tvrdším vedení kola-daleko lépe drží stopa v tom neutrální pásmu pérování.Sakramentsky to pozná při všech půjezdech blátivou vyjetou stopou a při měkčím terénu. ...věř mi. Samozřejmě, že tvrdší pružiny by bylo lepší řešení,...ale jestli nemá možnost pružiny pořídit levně, či si je nechat levně někde navinout,...pak je levnější tam dát celé jiné-lepší a tvdší šavle.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

14.1.2011 v 21:04 | Nahoru | #3

Ládínek. píše: storeman> koukám, že jsi taky chytil slinu a ladíš po vzoru jiných. Dávat podložky pod pružiny si vničem nepomůžeš. Spíše naopak. Sice se ti to bude zdát tvrdší ale o to bude pérování kratší. To chce jiné pružiny. Nebo natáhnout ty staré ale to vidim taky jen na chvilku.



Aby zkrátil dráhu pérování (zdvih), musel by tam dát hodně vysokou podložku. Při max. propérování totiž nejde pružina tak k sobě, aby se vzájemně dotýkaly jednotlivý závity. Pravdou je, že efekt nebude zlepšení o 10ítky %, ale je to tak jednoduchá a levná úprava, že to určitě stojí za to udělat. Zvlášť, když musí držet krok s EXC 450 a KLX 650R .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 7 22.6.2024 v 10:23 vasapro
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 5 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2


TOPlist