bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku
31.7.2009 v 00:34
Ahoj, kdo máte zkušenosti s touto úpravou?

Chci si jí nechat udělat spolu se zvýšením max otáček, komprese na nějakou větší rozumnou, karbecem 28mm z 638y a taky po zjištění, že po otevření vložek výfuků "píšťal" to víc točí (a jede - 638a má co dělat, aby mi ujela), ale ztratí krouťák, chci vymyslet něco jako přívěru, která to ve vyšších otáčkách otevře.

Pro rejpaly: stejně to neni a nikdy nebude veterán, tak ať mě neohrožujou TIRáci a do kopce ať je sranda s větším krouťákem.

Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku

31.7.2009 v 00:38 | Nahoru | #1
Skus jawamanii
E: pouzij hledat, je to tam docela casto!!!

Naposledy editováno 31.07.2009 00:58:02

Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku

31.7.2009 v 01:20 | Nahoru | #2
Předně bych tam dal kalpku. Pokud to budeš pouštět do větších otáček, bude ubejvat pochopitelně výkon odspodu a tam klapka hodně pomůže. Převrtání je aky dobrý, do stejnýho spalovacího prostoru pak dostaneš větší kompresní poměr.

Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku

31.7.2009 v 08:15 | Nahoru | #3
Nechci ti kazit radost ale tchán si tak nechal převrtat 250 na tech zhruba 300a neni to ono stěna válce už zůstala asi příliš tenká protože se to po zahřátí umí dost přidírat. Takže se na to poptej jestli je to typické nebo ojedinělý problém.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku

31.7.2009 v 08:35 | Nahoru | #4
nejspíš dost často budeš dělat GO motoru

(reakce na) Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku

31.7.2009 v 10:59 | Nahoru | #5

bagoun>nejspíš dost často budeš dělat GO motoru



Nebude, protože válec bude vybrušen na max. a další výbrus už nepůjde udělat Budou velice rychle odcházet ložiska na klice, protože ta klik má co dělat aby vydržela standardní výkon a kompres.. Skončí to tak, že budeš shánět jiný motor, na kterém už žádné úpravy dělat nebudeš a budeš rád, že to jede.. A když vemu v potaz jaký má 250 podvozek a brzdy, tak je vražda i ta ks tím jezdit nad 80km/h

Vykašlat se na to a koupit si něco silnějšího

(nejsem rejpal, sám mám svou čvtrtou jawu a poslední 350/640-1 mám devátou sezónu a mám už na ní najeto 90tis km)

Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku

31.7.2009 v 11:03 | Nahoru | #6
Kit pro zvýšení objemu motorů typu 559 a 592 na 290 ccm

Cena úpravy je 1700 Kč

Úprava se týká zvýšení objemu válce,úpravy pístu případně hlavy tím dochází ke změně časování a nárůst výkonu je od nejnižších otáček a projeví se především hodně zvýšenou silou motoru.

Na přání je možné při tomto zvýšení objemu zvýšit i maximální otáčky motoru,například z 5250 na 6000 ot.čímž stoupne maximální rychlost o 15 Km a síla motoru zůstane zachována.

Sada obsahuje přebroušený válec (nutno dodat),upravený píst s kroužky,pístní čep,2x těsnění.

Zní to pěkně, ale znamená to, že nemůžeš vyměnit příště píst a kroužky za standardní a budeš si to muset nechat taky nechat upravit.

A za 1700,- mít maximálku o 15km/h vyšší? Stojí to za to?

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku

31.7.2009 v 12:42 | Nahoru | #7
Maximálka je i teď 110, to mi stačí na ujetí tirákům, ale musí jí udržet i do kopce a na Kladenský shitový benzín. Mě jde o to, abych v kopcích kolem Berouna a Karlštejna stíhal 350ky s tim, že 350 nechci.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku

31.7.2009 v 12:55 | Nahoru | #8
Maximálka ti zůstane stejná, ale poznáš to na krouťáku(takže do kopce). Abys měl větší maximálku, musel bys odlehčit kliku, aby to šlo vytočit k 6000.
Jseš si jistej, že jedeš 110? já mám na 14-ti koňovej panelce digi tachometr a maximálka z kopce 102, na rovině 91.

(reakce na) Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku

31.7.2009 v 15:31 | Nahoru | #9

OVERdriver>Maximálka je i teď 110, to mi stačí na ujetí tirákům, ale musí jí udržet i do kopce a na Kladenský shitový benzín. Mě jde o to, abych v kopcích kolem Berouna a Karlštejna stíhal 350ky s tim, že 350 nechci.



Tak panelku prodej, kup si čízu sporta 250 jednolaufa na 19kách a nemusíš utrácet za pochybný tuning. Každopádně generálkovat budeš taky.

Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku

31.7.2009 v 15:50 | Nahoru | #10
kum si mz 250 a máš to

(reakce na) Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku

5.8.2009 v 12:16 | Nahoru | #11
exxxi> Tak to máš doma lenocha.. Já na GPS s Pávem 114Km/h a sólo mám rekord 121Km,Po rovině. GO před 23000Km, série. jen VAPE a 19Z sekundár. Jinak kit 290ccm funguje bráchovi na panelce už nějakých 13000Km a to na originál spodek. Nikdy ještě nebyla půlena. V 33000Km dostala větší válec a dnes má 46000Km s větším hrncem a bez půlení.Tuto úpravu jsme dělali dávno před Tomášem Kasalickým. Má svá úskalí. Nutno 1mm podložit válec, upravit píst, apod. Výkon odspoda je znát rapidně. Maximálka zůstává stejná.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
Typ motorky podle čísla rámu Jawa 250/559, Jawa 250/592, Jawa 350/360 Panelka Jirk_K 11 23.1.2023 v 06:37 cmiral
Měli všechny jawy 592 blinkry Jawa 250/592 Jirk_K 12 25.9.2022 v 07:45 udinar
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist