globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XX blackbird - a+,hayabusa 00-03 +a -
28.7.2009 v 15:24
Lidi, chci jednu z těchto dvou potvor, chci svižnou,velkou, GT motorku. Busa nebo Black ??? klady a zápory těchto dvou prosím, děkuji.

Naposledy editováno 02.08.2009 22:49:46

2 reakcí na tento příspěvek XX blackbird - a+,hayabusa 00-03 +a -

28.7.2009 v 18:36 | Nahoru | #1
Blacka sem tam projedu. První co mě překvapilo - na to jak je dlouhý, tak posaz je překvapivě "sportovní." Čekal jsem řídítka trochu výše a dál, stupačky jsem čekal níž a sedadlo níže Na VFR sedím o hodně více vzpřímeněji (mám 178cm). Dále co mě překvapilo - jak jednoduše se sním maninipuluje na místě a ještě více jak je hbitý v zatáčkách. Na Ecce Homo mi nikdo nedokázal ujet. Není to supersport, je o chlup delší ale řídit ho je hračka. Obávaný Dual CBS je špičkový, úplně v klidu jde brzdit i při střelbě v prudkém náklonu. Na rovině když člověk zabere natvrdo za brzdy tak má pocit, jako by se motorka přicucla k asfaltu, paráda Spotřeba u stříkačky 5,5 - 6,5 l, na víc jsem se nedostal. I při "střelbě" na Ecce Homo jsem mohl ředit i ve 4tis ot/min a v pohodě jsme držel krok s GSXRem 750 které točilo v kuse v červeném Průběh výkonu je takový, že mi připadlo nejvhodnější řadit v 7mi tis ot/min. Ale když je třeba předjet, tak stačí podržet na 8tis a papááá plechovky. Stalo se mi, že si tak jedu přes Šternberk vyjíždím z obce, předjíždím auta a najednou motor už víc nejede, kouknu na tacho - cca 110km/h, kouknu na otáčkoměr - a v omezovači Jel jsem celé město na jedničku (v domění že tam je dvojak nebo trojka), ale jelikož absolutně vůbec necítíš ani náznak žádných vibrací, tak pookud se nepodíváš na otáčkoměr nebo GearShift, tak vůbec netušíš jestli motor točí 12tis nebo jestli vůbec jede
Co se mi "nelíbí", tak že asi by se hodil kratší převod, čekal jsme aspoň náznak zvedaní na zadní na jedničku, ale nic, ani výplachem. Je to prostě hondí User Friendly

Já bych zvážil spíše Hayabusu
(i když rozumové argumenty by volily Blacka, ale 1300ccm je 1300ccm )

(reakce na) XX blackbird - a+,hayabusa 00-03 +a -

28.7.2009 v 18:54 | Nahoru | #2
C.J.> na hnědku nejde jen tak a to je dobře.je parádně vyvážená.takže když to přesereš nekde s plynem, máš furt kola na zemi a nemusíš tam srát tlumič řízení, aby sis nerozbil hubu, kdybys náhodou za ní zatáh.nikdy nike nepřipraví prekérku a netrestá jezdeckou chybu jako ostatní..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XX blackbird - a+,hayabusa 00-03 +a -

4.8.2009 v 22:31 | Nahoru | #3

C.J.>Blacka sem tam projedu. První co mě překvapilo - na to jak je dlouhý, tak posaz je překvapivě "sportovní." Čekal jsem řídítka trochu výše a dál, stupačky jsem čekal níž a sedadlo níže Na VFR sedím o hodně více vzpřímeněji (mám 178cm). Dále co mě překvapilo - jak jednoduše se sním maninipuluj


To jsi měl uškrcenou verzy?Mě na jedničku jde na zada pokažde jdyž mu naložím!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird Samotář99 9 6.1.2024 v 15:41 Samotář99
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 7 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird Šelmak 35 23.9.2023 v 21:55 dan1024
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 22 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA


TOPlist