Dan-De, neboj se toho. Vyjel jsem si ten německej návod (něměcky neumím) ze stránek dle "hondaaaa" - metoda 2, jsou tam obrázky z barvama vodičů, které přesně odpovídali skutečnosti, koupil odpůrek 560M, přepínač, chvilku dělal s letovačkou a bylo to. Opravdu to fachčí. To s tím vejfukem mi připadá jako blbost, měl jsem ho rozdělanej a nic tam není. Ten origo omezovač funguje podle mě tak, že v tachometru je jakýsi optočlen, který při překročení 80km/h dá signál do CDI a to dá pokyn k vynechání každé druhé jiskry, tedy sníži výkon na 1/2. Když jde signál z tacháče přes ten odpůrek, tak to asi CDI oblbne, že nic nepozná. Stojí to za to, jízda bez omezovače je mnohem příjemnější a bezpečnější a to ji nemusíš ani honit na 120. Stačí, když tě nepředjíždí každá plechovka. My tam stejně máme menší řetězový kolečko, jede nám to pomaleji, ale na 90tce je to raz-dva. Píšu místo dcery.