Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi
Ja chci zpatky silnicni ctyrkila...Proc je uz nedelaj? Vzdyt i ted by vypadaly nadherne...viz tyhle bodykity...Naco zdechly 250 a urvany sestky, vzdyt nestacily by tyhle nadherny kousky kdyby je zase zacali vyrabet?

CBRko 250R


VFR 400

Suzuki GSXR400

Kawa ZXR400 - i kdyz ta jedina by klidne mohla byt v my garazi v originale...

FZR400

Naposledy editováno 18.07.2009 17:35:45
Anketa: Jaka je nejhezci 400 ?
CBR?
12%
12
GSXR?
6%
6
VFR?
61%
62
ZXR?
18%
18
FZR?
3%
3
Předchozí
1 2 3
Následující

Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 18:08 | Nahoru | #1
To VFR je luxus

1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 18:12 | Nahoru | #2
a nedělají je ještě? Třeba pro asijskej trh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 18:16 | Nahoru | #3

bagoun>a nedělají je ještě? Třeba pro asijskej trh


Nedelaj, vsechno jsou to predelavky starejch masin : viz

Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 19:14 | Nahoru | #4
Hm, to nikoho tyhle krasky a dovolim si rict dnes uz kultovni stroje neberou?

1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 20:19 | Nahoru | #5
No ony byly krásné už v originálu, proč je prznit podle nových hnusných supersportů..
Přímý link na obrázek musí být platná url.
Tento text podmínku nesplňuje:
http://www.bikez.com/pictures/honda/1996/22058_0_1_4_rvf 400 rt_Image credits - David Hopkins.jpg


18 let stará krásk
Přímý link na obrázek musí být platná url.
Tento text podmínku nesplňuje:
http://www.bikez.com/pictures/honda/1992/8300_0_1_4_vfr 400 r_Submitted by anonymous user..jpg


Dva roky jsem měl tuhle čtyřstovku GPZ



Byl jsme maximálně spokojen a asi bych byl spokojen do dnes, kdyby mi motor nedal sbohem..
400ccm je podle mě ideální obsah na běžné ježdění, motor je pěkně pružný, spotřeba minimální (jezdil jsem do 5l), maximálka kolem 210km/h, motorka byla velice lehká a super ovladatelná. Na rozdíl od šestistovky už měla hlinikový rám a nekroutila se. Po ní jsme měl GPZ 600R, ale to už nebylo ono, motor jel dobře, ale ve vyšších otáčkách, chod už nebyl takový sametový..

(reakce na) Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 20:31 | Nahoru | #6
C.J.> Souhlas ale moderni trendy hovori jinak
Kdyby je dnes vyrabely urco trhnou prodejni rekordy - 400 ve dvou verzich 25kw a otevreny... Nevim ale byl yb to asi kasovni trhak, jinak az prodam vekou sestru 800Fi, tak chci malou

Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 20:51 | Nahoru | #7
V japonsku se 400ccm verze určitě stále vyrábější, vzhledem k jejim zákonům může většina lidí řídit max. 400ccm, jenže jsou určený jen pro japonský trh, takže k nám se dostanou jen starší šedou cestou..

Honda třeba dělá CB400 BoldOr http://www.honda.co.jp/bike-customize/cb400/index.html


Suzuki GSSR 400
http://www1.suzuki.co.jp/motor/gsr400/index.html


nebo tuhle asi GSX 400 Impulse



http://www1.suzuki.co.jp/motor/impulse/index.html

Kawa např. W400
http://www.kawasaki-motors.com/model/w400/


Yamaha dělá dokonce stále SR400

http://www.yamaha-motor.jp/mc/lineup/sportsbike/sr400/color/index.html

Nebo krásnou XJR 400
http://www.yamaha-motor.jp/mc/lineup/sportsbike/xjr400r/gallery/index.html


Naposledy editováno 18.07.2009 20:54:35

2 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 21:03 | Nahoru | #8
Určitě to má něco do sebe

Otázkou zůstává, kdo si to koupí?
Na začátek stačí slabší pětikilo naháč a pak třeba sportovní šestka, litr...a tak dál...

Pro mě osobně sou i šestky uřvaný, natož pak čtyřkila

Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 21:07 | Nahoru | #9
jsou to krasny stroje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 21:11 | Nahoru | #10

Peca>
Pro mě osobně sou i šestky uřvaný, natož pak čtyřkila



Vsadím boty, že tvoje CBR600 je uřvanější než má bývalá GPZ 400 nebo než třeba nové XJR 400

1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 21:16 | Nahoru | #11
podle mě to je neprodejné zboží-aspon teda u nás.. dopadlo by to jak se 250kama a spol, já osobně bych do toho nešel..
ale vypadají krásně, jako velké motorkyy

(reakce na) Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 21:18 | Nahoru | #12

C.J.>Peca>
Pro mě osobně sou i šestky uřvaný, natož pak čtyřkila

Vsadím boty, že tvoje CBR600 je uřvanější než má bývalá GPZ 400 nebo než třeba nové XJR 400



O tom se dohadovat nebudu, ani na jedný z nich sem nejel

Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

18.7.2009 v 22:18 | Nahoru | #13
Jo na FZ 400 mam prijemne vzpominky no vlastne az na cenu gumovych spalku na zadni stupacky 2500 Kc. pred 15 lety celkem darda. No ale byla pro USa hlavne pro japonsky trh, tak proto. Kazdopadne ten zvuk nemel chybu, jako by mel clovek pod sebou masinu s kompresorem.

pekne pekne

Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

19.7.2009 v 00:38 | Nahoru | #14
mě se líbí ta XJR 400 kdysi někdo prodával na motoinzerci 2 kusy, tučím modrou a stříbrnou za slušnou cenu, docela sem nad tím uvžoval, ale nakonec sem se rozhodl pro jinou

Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

19.7.2009 v 18:27 | Nahoru | #15
Kazdopadne hlasuju pro VFR je to bezkonkurencni libiva kapota a ta jizda musi byt taky super

Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

20.7.2009 v 11:01 | Nahoru | #16
Na VFR400 jsem jezdil, koupil jsem ji jako víceméně šrot pro přítelkyni, dala se dohromady, pak se něco změnilo a já ji prodal. Něco málo jsem na ní pojezdil, ikdyž nebyla určitě ve 100% kondici, tak to byla příjemná jízda. Je mrňavá, poměrně těžká. Díky V-éčkovému motoru táhne poměrně pěkně i v nižších otáčkách. Nejvíc se jí líbilo tak od 12 000 ot/min a až do červeného (16 000 ot). Pro holku o výšce 165 cm geniální stroj i na začátek.

(reakce na) Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

24.7.2009 v 23:33 | Nahoru | #17

Peca>Určitě to má něco do sebe

Otázkou zůstává, kdo si to koupí?
Na začátek stačí slabší pětikilo naháč a pak třeba sportovní šestka, litr...a tak dál...



Podle mě, by to uspech melo, ja treba uvazuju o kawě ZXR 400, kdyz nechces po 125 ccm prestupovat na sestku a chces nejakou lehkou motorku do zatacek, tak myslim, ze idelani. kdyby je zacali jeste delat ve verzich s 25 kW tak by jim mlady jako ja utrhli ruce. Ale mozna se mylim.

1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 00:06 | Nahoru | #18
za vším stojí legislativa, popř. technický předpisy pro motosport.

Bys koukal kolik by bylo čtyřkil, kdyby se změnily zákony pro řidičáky atd...

Naposledy editováno 25.07.2009 00:07:45

(reakce na) Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 10:46 | Nahoru | #19
toranaga> A vis ze by to nebylo mozna na skodu?

1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 10:50 | Nahoru | #20
Tak ono se pořád mluví o ekologii, tak co třeba 400ccm nebo 250 ccm s DPH 5% no jen nápad. Proč se asi dělají v Japnsku tolik 400 ??

(reakce na) Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 10:52 | Nahoru | #21
babuka> Nezvednou vetsi masinu ze zeme?

Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 11:16 | Nahoru | #22
no motorky to jsou pekny, to beze vseho... ale jako proc nejak vyzvedavat nejakej obsah?? jako proc ctyrkila?? nejakej vyznam to ma??? hlavne mi nepiste zvuk... to mi jako argument nestaci, bo je to picni agrument

2 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 11:40 | Nahoru | #23
pro zacinajici by to urcite bylo lepsi nez 600 supersporty , maji jakesik svoje kouzlo , a mimochodem ta yamaha , to poslednu urcite nebude FZR 400 , je to 2t , takze bych spis tip TZR 250

(reakce na) Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 11:42 | Nahoru | #24
Béďa> Je to FZR400 ver mi Chucku

1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 11:52 | Nahoru | #25
Hej a proč se tu rozplýváš na krásou těch strojů, když na tom jsou jiný kapoty. to mi trošku nejde do hlavy.

1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 12:01 | Nahoru | #26
Nevím jestli to je FZR znám starší FZ400, ale je to 4t, 2t by mel trochu jine vyfukove svody

(reakce na) Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 12:06 | Nahoru | #27

Field-RaDeoon>Hej a proč se tu rozplýváš na krásou těch strojů, když na tom jsou jiný kapoty. to mi trošku nejde do hlavy.


Protoze jaka masina ma 220lb (100 kilo) a 61 koni v zakladu? Mne se libi mechanicky a vzhled kdyby mely moderni... Chjo...

(reakce na) Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 12:08 | Nahoru | #28
babuka> Pro neverici...

1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 12:16 | Nahoru | #29
Mrzout> jezdils na tom? jinak VFR je nadherna (v originale!), kdybych tehda sehnal peknej kousek...

1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi

25.7.2009 v 12:19 | Nahoru | #30
Takhle vypadá originál, krása
Přímý link na obrázek musí být platná url.
Tento text podmínku nesplňuje:
http://www.bikez.com/pictures/yamaha/1993/22158_0_1_4_fzr 400 r genesis_r.golm wu-germany.jpg


Naposledy editováno 25.07.2009 12:19:53
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou novou motorku Honda CBR300 vs... Honda CBR 400, Honda CBR 300R, Kawasaki Ninja 400 MirekPha 13 30.11.2020 v 17:30 zelinar22
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 wojciech1999 2 8.3.2020 v 08:49 Brůča.
Indukční cívka (zapojení) Suzuki GSX-R 400 Sveetr 4 8.4.2019 v 18:45 Sveetr
Lakování kol kde [1, 2] Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blackbird, Honda CBR... Meky13 38 27.3.2019 v 21:36 Dadak79
Svíčky Suzuki GSX-R 400 Sveetr 6 11.1.2019 v 23:45 Sveetr

TOPlist