Téma: cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
12.7.2009 v 18:08
Ahoj všem, tak kdyby teď skončila sezona 2009, tak mi to vůbec nevadí
právě jsem se totiž dnes vrátil z dalšího výletu takže pro letošek splněno

a splnil jsem si tím další přání, podívat se do Alp někam dále, než "jenom" na GrossGlockner a ke Cortině.

Jel jsem s přítelkyní (tedy 1 motorka, 2 lidi) a dali jsme docela dost Alpských sedel a 2 dny jsme strávili u moře.

Vyrazili jsme předminulý pátek a vzali to přes Vysočinu, kolem Šumavy do Německa, Deggendorf a po dálnici kolem Mnichova k jezeru Starnberger See, koupání, středisko Garmisch-Partenkirchen (v Německu to vypadá, jako by neexistovaly jiné motorky, než BMW...), Fernpass, Timmelsjoch (super!!!) průjezd za 11€ (nálepku dávají), Passo dell Stelvio (super!!!), Gávia (super!!!), Tonale (hodně sjezdovek a hotelů), směrem k Lago di Garda, ale tam jsme kvůli počasí nejeli a vzali to přímo k moři: Trento - Bassano nádherné údolí, takový kaňon, u moře Eraclea mare a další den Bibone, koupání v moři, ležení na pláži, jediná zaplacená noc za výlet, procházky po večerní pěší zóně, plno lidí, ale na den příjemná změna, pohoda. Další den nazpět do hor, po dálnici (jednou jsem se rafinovaně vyhl mýtnicím, podruhé to nešlo, tak 2€ za 20km) do Dolomitů, oblast Marmolada, Belluno, Agordo, několik pass: Fedála(super!!), Pordoi(super!!), Falzarego (super!!), město Cortina a další passa: Tre Croci a S.Angelo, Rakousko Lienz a tunelem za 8€ na Krimmelské vodopády. No a předposlední den opět v klidu návrat přes Alpy, Zell Am See, Bischofshofen, Admont, Amstetten a Dunajskou stezkou (mají tam cedule Romantic Strasse), Krems, Znojmo, spaní u jezírka u Pohořelic a dnes v poledne doma.

jinak hodně pohodové tempo, často jsem zastavoval a fotil jsem, nebo jsme se šli k něčemu projít
celkem najeto 2920 km za těch 10 dnů

S deštěm to špatné moc nebylo, nejdéle jsme jeli v dešti v kuse 4 hodiny (to beru jako že to moc není), pak 2x celkem krátce a jinak nějaké to mrholení a nebo oblíkání do nepromoku preventivně to ani nepočítám.

Naopak zažil jsem 2 nejhorší noci ve stanu....
První noc poblíž jezera Lago di Garda takový slívák s bouřkou, že kapky deště mi nalomily tyčku od stanu.... vím, nevěříte mi, pokud bych to neviděl na vlastní oči, taky bych nevěřil. Myslím že mám naspáno ve stanu dost, ale tohle jsme fakt nezažil.
A druhá noc na rovině u moře - tak silný vítr jsem opět nezažil, stan ve větru skoro naležato, tyčku to kousek dolomilo a prasklina šla dál a jak silně foukalo z boku, tak šla voda do stanu tím větracím otvorem pod vrchem.... no poprvé jsem měl vodu až na karimatce, mokré záda.... ale na druhý den jsme to na slunku vysušili a pohoda.
Čekal jsem co na to přítelkyně, jestli nezanevře na stanování a pohoda

vlastně jsme 1 noc spali v apartmánu a 8 nocí ve stanu. Z toho jednou po domluvě u jedné hospody a 7 nocí volně v přírodě.

-------------------------------------

až napíšu cestopis, dám sem odkaz (pokrok: už ani neslibuji, kdy to bude.... )

edit:
dal jsem na naše stránky VIDEO, tady, takové surové, amatérské záběry , točené jen z ruky...

edit 12.12.2009
tak jsem dodělal fotoalbum - http://motofoto.rajce.idnes.cz/20090703-12_Alpy/

edit 17.2.2010
tak jsem sestříhal video s hudbou, dal na jutub a oni mi ten zvuk vypli
tak na to kašlu, do cestopisu dám tohle
video s fotkama - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
jo a cestopis jsem už dopsal a poslal sem, už nějakou dobu čeká na zveřejnění....

edit 1.3.2010
tak konečně mi tu zveřejnili cestopis

Naposledy editováno 01.03.2010 20:25:05

1 reakcí na tento příspěvek cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým

16.7.2009 v 07:29 | Nahoru | #1
Mám takovej dotázek. Stalo se mi to už druhou sezonu. Pokaždy, když se vrátím z Alp, tak mám více sjetou levou část zadní gumy než tu pravou a střed. Respektive na středu mám 2 mm, na prave straně asi 1 - 1,5 mm a na levé to mám do hladka. S motorkou nic nemám, páč by to dělalo i na jiných cestách, ale děje se to jen v dolomitech. Gumou to není, loni jsem jel jinou.
Máte podobnou zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým

16.7.2009 v 07:45 | Nahoru | #2
Daliss> ..a přední guma to nedělá? nevím Dalissu, nemáš malinko hnutou zadní vidli? mě to nedělá, ani Alpách, ani u nás... a nevím o nikom, ko by měl tenhle problém..
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville OldCrow 3 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 11 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville OldCrow 8 12.12.2023 v 18:53 OldCrow
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville OldCrow 5 23.11.2023 v 11:40 pps2
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 2 4.11.2023 v 08:25 krokoš