Naposledy editováno 10.07.2009 06:23:03
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 dakar
Na zadku je super
Ale v otoceni asi nebude problem. Trelleborga take otacim
Naposledy editováno 10.07.2009 08:49:41
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 dakar
nerad bych,abych to otocil a pak se treba zacali lamat spalky apod..
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 dakar
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 dakar
2 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-09 dakar
Matess727x>Zula: Můžeš to otočit,...nic se neděje.Dělám to tak normálně,...i u "C"-éčkových gum.
C-éčkové gumy sou na otáčení přímo stavěné tam to neni problém u éček nevím
zula>no vis jak se to rika "myslet znamena ho.no vedet"
nerad bych,abych to otocil a pak se treba zacali lamat spalky apod..
Nesmíš z toho dělat vědu dyť je to mitaska. Dráty obalený gumou nic víc. jestli se ti nelámaly do těď tak už nikdy Ale já mám třeba zadek obroušenej od brzdění, takže víc tahám a ono se to srovná. U zadku bych žádný otáčení neřešil, na předku jo tam kromě brzdění nic neuděláš.
2 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09 dakar
kendy36>Pokud chceš 09 na zadek tak ji dej i na předek Já to mám a v poho Předek se sjíždí hlavně bržděním Záleží jak jezdíš a zadek ubývá hlavně v zimě při nižších teplotách Jinak můžu jen doporučit
...na předek E-09 určitě nedávej!Na asfaltu možná,...ale v terénu je k ničemu,..akorát si na ní rozmydlíš hubu.Sjíždí se jak píše tady Kendy hlavně bržděním, jestli jsi zvyklej brzdit hlavně přední jako já,....a ještě ti to hlavně dělá zkosení ve směru skluzu, takže na blátíčku a na něčem měkým je to pak neukočírovatelný.Jen co jí ještě maloučko sjedu, tak půjde do kytek. :\
kendy36 píše: Pokud chceš 09 na zadek tak ji dej i na předek Já to mám a v poho Předek se sjíždí hlavně bržděním Záleží jak jezdíš a zadek ubývá hlavně v zimě při nižších teplotách Jinak můžu jen doporučit
Chápu, že je to vše věc názoru, ale proč si tady protiřečíte. Asi to nebude s tím předkem žádná hitparáda, ale schválně za pár kaček vyzkouším. Až si s tím předkem rozbiju hubu- dám vědět..
Jinak můj názor je si to "voskoušet" na vlastní kůži. Právě jsem udělal přední gumu Metzeler o šutr na poli a můžeš řešit životnost jak chceš. Jezdím s tenerkou 90- 100 po polích a lepší nová mitaska 09 než drátem do voka. Stejně je to v morálu a rukách
číhej na čem se dá lítat 90 off / 10 asfalt
Naposledy editováno 22.11.2011 00:03:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Bmw F650GS dobíjení alternátorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 11 | 4.5.2024 v 19:30 Borntobewild |
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 6 | 17.4.2024 v 11:20 MedWed |
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 2 | 17.4.2024 v 09:24 ja1 |
Rebelhorn Patrol BMW F 650 GS Dakar | Gugun | 6 | 8.4.2024 v 11:32 staroch30 |