globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mezera na 5000 ot. + další závady
6.7.2009 v 21:02
Zdravím všechny Horneťáky, včera jsem koupil Horneta a dnes jsem z něj trochu rozčarován...
Potřebuju poradit s několika věcmi.

1. Při pomalé jízdě přes nerovnosti (kamínky nebo ty hovadský záplaty na silnici od našich šikovnejch silničářů, kteří opravujou silnici lopatama a z díry udělají kopec) je slyšet jakoby od předního kola takový cinkání - jediný co je volnější jsou třmeny, jinak nevím co by to mohlo dělat...mám hodně sjetý přední destičky - musím je vyměnit. Mohlo by to být i tím? Co to může být?

2. Dají se doma v garáži vyměnit gufera v předních vidlích, nebo musí spešl HONDA nářadí. Na kolik to vyjde? Při koupi mi z vidlí olej nešel, po 150km jsem však jednu stranu vidlí už otíral. Po dnešní projížďce cca 40km už zase nic na vidlích vidět nebylo. Tak nevím jestli to řešit, ale asi ano.

3. Po cestě, když jsem si vezl mašinu domů mi to udělalo jednou, dneska hned několikrát. Znatelné to je hlavně na 6tku. Motorka přestane na 5000 ot. jít po plynu a stagnuje. Více se to projeví na vyšší rychlostní stupeň a s prudčím otočením plynu. Co to je? Mám z toho docela strach. Na neutrál není při otočení plynem žádná mezera znát.

4. Od motoru na straně spojky jde takové chrčení, které ustane pouze se zmáčknutou spojkou, to jsem už tady někde četl, že to je u Horneta normální, že to je spojkové ložisko. Vydrží to něco, příp. co se zničí, když nevyměním?

Díky za informace a omlouvám se, že toho je tolik...

Mezera na 5000 ot. + další závady

6.7.2009 v 21:33 | Nahoru | #1
kolik je to rok výroby?

1 reakcí na tento příspěvek Mezera na 5000 ot. + další závady

6.7.2009 v 21:44 | Nahoru | #2
1)ložisko v krku nebo v kole?

3)co vzduchový filtr?

4) asi normální

(reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

7.7.2009 v 05:42 | Nahoru | #3
Dolík....>

1) jak poznám z těch dvou věcí, co to je? Normálním propružením předku na místě to nedělá nic, když vemu za kolo tak taky nic necítím.

3) filtr měněný cca před 3 měsíci.

to smoke: je to r.v. (přesněji registrace) 2000

1 reakcí na tento příspěvek Mezera na 5000 ot. + další závady

7.7.2009 v 06:27 | Nahoru | #4
Ad 1 - nemáš na klíčku ve spínačce přívešek, nebo další klíček?? Vlastní zkušenost

Mezera na 5000 ot. + další závady

7.7.2009 v 06:42 | Nahoru | #5
Mam Horneta.
1. Delaji to trmeny taky jsem po tom patral.
3. Neco podobneho mam u 6000ot/m ale je to zlomek sekundy.
4. Dela mi to taky je to nromalni.

Mezera na 5000 ot. + další závady

7.7.2009 v 08:24 | Nahoru | #6
1. co kotouče? Stává se, že jsou volnější v nýtech....
2. jde to, ale přípravek na zaklepnutí gufera potřebovat budeš
3. mrkl bych na seřízení karbeců
4. klasika

Mezera na 5000 ot. + další závady

7.7.2009 v 18:49 | Nahoru | #7
3. mam rv.98 ale mam dojem ze se to tyka vsech karbcu u horneta. Vykonova dira mezi cca 6500-7000ot./m je normalni. Mas to niz tak to nech seridit a uvidis. Pak kdyz jedes v tech otackach stabylni rychlosti. cca 140na 6tku tak je cejtit jak motor trochu vic vybruje ale to je normos
4. taky sem to driv poslouchal a divil se. Uz je to 5let a ani to nevnimam...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

7.7.2009 v 21:04 | Nahoru | #8
Dave81>
1. no, měl jsem tam jen kolečko na klíče, je to trapný, ale třeba to je i tím.
Dám si na to bacha, ale řekl bych, že to šlo z poněkud níže položeného místa, ale spíš bych se přiklonil k těm třmenům jak píše Pajoš.CB.

to neznamyScooterD:
1.Nene, na kotouče jsem sahal a nejsou volné.
2. A nakolik to vyjde i s materiálem v servisu?
3. Dovede seřídit karbce i laik? Popř., kde je nějaký návod? Ještě zkusím párkrát natankovat benzín na benzině, kdo ví, co jsem bral za sračky, po cestě jsem tankoval na dvou noname benzinkách. Jinak tankuju převážně na Benzině. Dám tomu ještě šanci.

Jinak díky všem za odpovědi!!! Celkem jste mě uklidnili, tak aspoň něco :o).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

29.7.2009 v 21:42 | Nahoru | #9
Takže vidle přetěsněny v servisu, stejně tak seřízené karburátory a zkontrolovány vůle ventilů.

Dokonce jsem vyměnil svíce a pořád to má na 5. a 6. rychlostní stupeň děsnou díru mezi 4500 ot. - 5000 ot. Když tahám za plyn pomalu a plynule tak to není tak hrozný a motorka možná zrychluje víc, než když před těma 4500 ot. za to zatáhnu. To pak těžce stagnuje (ne zlomek vteřiny, ale spíš vteřiny). Nevím, co s tím. Docela mi to vadí. Řešení je víc to točit, ale podle mě by to dělat nemělo.
Máte někdo nějaké další nápady? Sem s nimi.
Díky.

Naposledy editováno 29.07.2009 21:42:52

Mezera na 5000 ot. + další závady

29.7.2009 v 21:45 | Nahoru | #10
Zdarec, nedělají to třmeny , ale volné nýtky na kotoučích, já osobně to nerešim, pač jsou to plovoucí kotouče...

Na hornetu je z kratka vždy propad na 5000 ot., najdi si výkonovou křivku a ten propad je tam vykreslenej.

Rachot ve spojce je normální, pokad ti vyjede moto z výrobní linky, tak už za 1000 km ti bude rachotit nezmáčklá spojka

a repasi tlumičů jsem si dělal sám, trvalo mi to 6 hodin , dnes bych to zvládl,za půl hodiny.žadné specialní nářadí k tomu nepotřebuješ, duležitý je navod,, nebo si to popsat, jak si to rozdělával.Gufero, pokad to udelas dobřře zastrčíš do pouzdra i prstama.

Mezera na 5000 ot. + další závady

29.7.2009 v 22:54 | Nahoru | #11
Nevim jak u horneta, ale u cebra mám výkonou díru asi na 5 -5,5 tis. otáčkách, prej je to normální u těhle motorů.

1 reakcí na tento příspěvek Mezera na 5000 ot. + další závady

30.7.2009 v 18:16 | Nahoru | #12
jo je to normální, a jestli máš cbr 600f, tak je ten motor uuuplně stejnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

2.8.2009 v 08:40 | Nahoru | #13
Tomino69>
no nevím hoši, možná to špatně popisuju, ale když začnu předjíždět docela svižně auto a vedle něj se téměř zastavím tak na 2-3 sekundy tak mi to přijde nenormální a docela i nebezpečný...
opravdu, to je děsná díra. Jakoby tam v rozmezí 4500-5500 ot. netekl na 5 a 6 benzín.

Navíc nevím co to je pod nádrží, ale vpředu pod ní je nějakej chladič...něco jak na procesoru u PC a je tam nakreslený nějaký zapojení. alternátor a baterie - normální český text. Vůbec nevím na co to je, ale origo to zřejmě nebude...

(reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

2.8.2009 v 09:42 | Nahoru | #14
hejric: To pod nádrží je uspěrňovač a regulátor napětí, náhrada od VAPE nebo Ignitechu. Některé modely od Hondy jsou proslulé krátkou životností originálního regulátoru, takže se to řeší výměnou za český.

(reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

2.8.2009 v 10:23 | Nahoru | #15

hejric>Máte někdo nějaké další nápady? Sem s nimi.



Máš na tom orig. výfuk nebo laďák? (vzpomínám si že na tom s děaravými svody byl IXIL)
S orig výfukem má Hornet skutečně trochu díru


Stačí dát laďák a je to lepší


Já bych šel cestou Dynojet + K&N + Laďák
viz.
http://dkracing.cz/tuning-detail/cb-600f-hornet-98-05/

1 reakcí na tento příspěvek Mezera na 5000 ot. + další závady

2.8.2009 v 10:26 | Nahoru | #16
I když jak se dívám na ten graf, tak bohatě stačí ta koncovka (červený graf), Dynojet+Koncovka (zelený) už je téměř bez rozdílu. Takže hurá pro lazenou koncovku

Mezera na 5000 ot. + další závady

2.8.2009 v 18:13 | Nahoru | #17
4. Chrci to aj mne. Mal som stoho obavu ale ked to robi skoro vsetkym nato ze ta moja ma 44tis tak ide celkom slusne.

Mezera na 5000 ot. + další závady

2.8.2009 v 19:06 | Nahoru | #18
To cinkání jsou podle mě volné destičky ve třmenu, ale taky už jsem si zvykl

(reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

3.8.2009 v 05:40 | Nahoru | #19
C.J.> Díky za grafy a info. Opravdu tam díra je, asi někde najdu jinýho Horneta a zkusím to projet. Přijde mi, že u mě to dělá moc...
Tohle je origo výfuk, o laďáku budu uvažovat, ale ten origo se mi líbí. :o)
Jinak to pod nádrží mám Ignitech. A tenhle Hornet je bez děravejch svodů :o).
Díky všem za informace.

1 reakcí na tento příspěvek Mezera na 5000 ot. + další závady

3.8.2009 v 07:06 | Nahoru | #20
No já bych tam laďák určitě dal.. Škaredé to není

(reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

3.8.2009 v 21:34 | Nahoru | #21
C.J.> nj, uznávám, tenhle se mi taky líbil, i ten zvuk byl bomba...prej jsou alw akrapovic nej...
Co se mi nelíbí jsou ty karbonový, ale je to otázka vkusu, nikomu to nehaním, jen se mi to nelíbí. Kdby to bylo opravdu tím výfukem tak do toho snad i půjdu...

Mezera na 5000 ot. + další závady

3.8.2009 v 21:47 | Nahoru | #22
Tak na zkoušku sundej koncovk ua uvidíš jestli tam ta díra bude nebo ne

1 reakcí na tento příspěvek Mezera na 5000 ot. + další závady

5.8.2009 v 21:23 | Nahoru | #23
K těm grafum není co dodávat, je to prostě tak, každopádně, jestli jedeš na 6ku 5000 ot .což je asi tak 140km/h a dáš plnej, tak od horneta 600 nemůžeš čekat zázraky při těchto otáčkách, je to moto , které ti v tomto pásmu otáček na tak vysoké rychlosti prostě nepojede, podřaď za 3, čtverku do 200km/h a uvidíš, že pojede...

(reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

5.8.2009 v 22:08 | Nahoru | #24
Tomino69> njn, to je taky řešení točit to víc :o), ale když mám už otočený plyn a do 4500 to nádherně tahá, pak příjde rozmezí 4500-5000 a jakoby tam nebyl benzín, "jakmile" to překoná tyhle otáčky rozjede se to jak píchlý prase...
Na 1, 2 nebo 3 nic nepoznám...

1 reakcí na tento příspěvek Mezera na 5000 ot. + další závady

7.8.2009 v 16:17 | Nahoru | #25
Čeče u toho bodu 1. "Při pomalé jízdě přes nerovnosti (kamínky nebo ty hovadský záplaty na silnici od našich šikovnejch silničářů, kteří opravujou silnici lopatama a z díry udělají kopec) je slyšet jakoby od předního kola takový cinkání" nedělá ti to jen když jedeš přes štěrk či jinej bordel? On to taky může bejt štěrk odlítávající od předního kola a cinká o svody, to mi dělá dost často - 2. a 3. nevim a se 4. si nic nedělej pokud to není do ušíbijící tak se na to vykašli, já jak vocas kupoval za dva litry ložiško do spojky a stejně rachtá

(reakce na) Mezera na 5000 ot. + další závady

17.8.2009 v 20:57 | Nahoru | #26
T.U.R.I.S.T.A.> no, je cinkání a cinkání...jedna věc je opravdu od kamínků a druhá jsou asi opravdu ty třmeny (když to přirovnám k favoritovi, tak mi to kdysi dělalo taky)..trochu v nich vůle je, kdyý za ně vezmu.
No, právě, že jsem slyšel taky, že někdo koupil nová ložiskoa cca 2000km a zase to dělalo ty zvuky.

Jinak další poznatek. Ve zmiňovaném rozmezí otáček (rozšiřuju hranici na 4500-5500 ot..pokud jsem někdy psal jinak). V těchto otáčkách, když to přestane táhnout a ještě víc přidám plyn, tak to ještě víc ztrácí výkon. Když v těchto podmínkách povytáhnu sytič nic se tím nemění. Takže podle mě jako laika vidím dvě možnosti. 1. karburátory nejsou správně seřízeny, i když to někdo tvrdí... 2. Nedává to jiskru. Takže buď něco se zapalováním nebo s těma karbcema. Bohužel přesně nevím jak jedno či druhé funguje.
Jo a někdy mi to přestane táhnout i na jiných otáčkách...okolo 8t. to je cítit...a tam snad výkonová díra není...
Fakt mě to už štve. Jinak to je parádní mašina....tohle odstranit tak jsem velice spokojenej....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 Dnes v 15:23 lenkochal
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 34 Dnes v 09:16 Kohlstein
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist